Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Методична розробка – « Естафети » для учнів 6 класів.

Фізична культура

Для кого: 6 Клас

03.05.2020

424

1

0

Опис документу:
Методична розробка вчителя фізичної культури – « Естафети » для учнів 6 класів. 1.«Техніка ведення футбольного м’яча ». Естафета « Підбери правильно англійське слово - українському». 2.Естафета : « Більше закидай – швидше забирай». 3.« Техніка передачі корфбольного м’яча і кидок м’яча у корфб». 4.« Ведення флорбольного м’яча ключкою і обведення фішок ».
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Методична розробка – « Естафети » для учнів 6 класів.

п/п.

Зміст естафети

Дозування

Організаційно – методичні вказівки.

1.

«Техніка ведення футбольного м’яча».

Естафета « Підбери правильно англійське слово - українському».

Теоретичне завдання – в заді команд на підлозі в колі лежать картки з англійськими словами, а в переді перед командами на плакаті або дошці по черзі написані слова українською мовою, по сигналу вчителя потрібно учням ( командам) підбігти до кола і розібрати картки із англійськими словами , які відповідають словам , що написані на дошці українською мовою. На виконання завдання дається 1 хв., коли звучить другий сигнал учні мають знов вишикуватись в одну шеренгу для виконання естафети.

Фізичне навантаження – ведення футбольного м’яча до фішок, обведення фішок і при ліплення картки з англійським словом навпроти українського слова , що відповідають один одному. Передача естафети здійснюється через передачу футбольного м’яча наступному учаснику.

О –ХХХХ----->ФФФФФ--П

<------------------------------

О –ХХХХ----->ФФФФФ--П

<------------------------------

О --ХХХХ----->ФФФФФ--П

<------------------------------

6хв.

По першому сигналу вчителя команди всі разом біжать до кола з англійськими словами і розбирають собі слова, по другому сигналу шикуються в одну шеренгу, по третьому сигналу вчителя учні починають виконувати ведення футбольного м’яча. Вправу виконують по одному учаснику з кожної команди. Звертати увагу на техніку виконання. Естафета триває до завершення теоретичного завдання. За

кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне очко команді за швидкість виконання. Команда, яка набере більшу кількість очок, переможе у цій естафеті.

Х – учасники команд.

------- > - напрямок руху учасників.

Ф - фішки.

О – картки із англійськими словами.

П – плакати або дошка.

2.

Естафета : « Більше закидай – швидше забирай».

Вчитель з класу назначає двох капітанів, а капітани у свою чергу по черзі набирають у свою команду учнів з класу. Після сформувань команд, капітани по сигналу вчителя шикують свої команди біля штрафних ліній. І по наступному сигналу вчителя всі учні по черзі починаючи від капітанів команд виконувати із штрафної лінії кидки корфбольного м’яча у корфб. Хто з учнів кидає м’яч у корфб, то після кидка стає біля корфба по ліву сторону (відстань між учнем і корфбом має бути 1-1,5м.) і виконує підбір м’яча після кидка наступного учня з команди. Коли учень підібрав м’яч, то він має його передати наступному учневі , який по черзі має виконувати кидок м’яча у корфб і стає в кінець колони і т.д. Учень який закидає м’яч у корфб, то також цей учень після влучного кидка біжить на половину суперника і в суперника забирає одну фішку і відносить її до фішок своєї команди. Перемагає та команда. у якої по закінченні виділеного часу буде більше фішок.

О< ---ІХХХХ ЖЖЖЖІ--->О

ФФФФФ ФФФФФ

ФФФФФ ФФФФФ

О – корфби

<----->- напрямок кидків м’яча

І – штрафна лінія

Х- учні однієї команди

Ж – учні другої команди

Ф - фішки

8хв.

Тільки по сигналу вчителя учні двох команд починають виконувати вправу. Звертати увагу на техніку виконання. Дотримуватись правил техніки безпеки. Коли вчитель дасть сигнал завершення естафети то зразу учні мають припинити виконувати естафету.

3.

« Техніка передачі корфбольного м’яча і кидок м’яча у корфб».

Вчитель ділить клас на дві команди і команди розбившись по 3 зони вишиковуються біля своїх корфбів для виконання естафети.

По сигналу вчителя перший учень під №Х1 починає виконувати передачу м’яча двома руками від грудей і м’яч немає торкнутися підлоги учневі під №Х2, який стоїть навпроти і біжить у тому самому напрямку, куди виконав передачу м’яча і стає у колону (Х2)остатнім. Учень під № Х2, який отримав передачу м’яча , виконує таку саму передачу на учня під №Х3, який стоїть на штрафній лінії і біжить у тому самому напрямку, куди виконав передачу м’яча і стає у колону (Х3) остатнім. А учень під №Х3, який отримав передачу, виконує кидок м’яча у корфб і біжить у напрямку учнів під № Х1 і стає у їхню колону остатнім. М’яч після кидка знімає перший учень із колони під №Х1і після цього, як повернеться з м’ячем на своє місце, починає продовжувати естафету по тій самій системі. По наступному сигналу вчителя учні переключаються на виконання передач м’яча двома руками від грудей із відскоком від підлоги і по тій самій системі учні продовжують виконувати естафету.

10хв.

Коли учні починають по сигналу вчителя виконувати естафету - вчитель засікає час. За кожен закинутий м’яч у корфб команді зараховується по одному очку і одне очко команді за швидкість і правильне виконання вправи. Команда, яка набере більшу кількість очок, переможе у цій естафеті. М’ячі після кидків знімають тільки перший учень під № Х1учні.

Естафета починається по сигналу вчителя і від учнів під № Х1, а закінчується по сигналу вчителя.

4.

« Ведення флорбольного м’яча ключкою і обведення фішок ».

Вчитель ділить клас на три команди. По сигналу вчителя кожна команда розбивається на гравців під №1 і №2 і вишиковуються.

ХХХ1. <-- Ф-Ф-Ф-Ф-->2ХХ

ККК1. <--Ф-Ф-Ф-Ф-->2КК

ННН1. <-Ф-Ф-Ф-Ф-->2НН

Х1 – учні 1 команди під №1

Х2 - учні 1 команди під №2

К1 - учні 2 команди під №1

К2 - учні 2 команди під №2

Н1 - учні 3 команди під №1

Н2 - учні 3 команди під №2

-<- -->- напрямок руху м’яча і учнів

.- м’яч

Ф - фішки

По наступному сигналу вчителя учні, які з м’ячами і ключкою починають виконувати ведення м’яча ключкою по прямій і обводити фішки до учня, який знаходяться навпроти і передає йому ключку і м’яча , після цього стає в колону остатнім. Учень, який одержав ключку і м’яча від партнера навпроти виконує теж саме , що і попередній учень і т.д..

6хв.

Тільки по сигналу вчителя учні починають виконувати вправу. Звертати увагу на техніку виконання. Дотримуватись правил техніки безпеки. Виконувати чітке ведення м’яча ключкою і обведення фішок. М’яч і ключка не має торкатися фішок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили