Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Математика, 5 клас Практична робота №7 «Площа прямокутника і квадрата. Площа фігури»

STEAM

Для кого: 5 Клас

29.08.2021

109

4

0

Опис документу:
Мета роботи: закріплення поняття площі прямокутника і квадрата, фігури, що можна розбити на прямокутники. Задачі: - закріплення поняття площі прямокутника та квадрата; - формування навичок знаходити площу фігури, що можна розбити на прямокутники, квадрати; - розвиток вмінь грамотного і акуратного оформлення робіт дослідницького характеру; - формування навиків роботи з вимірювальними інструментами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Лабораторно-практичні-роботи «Математика в дії»

Лабораторно-практична робота №7

Тема «Площа прямокутника і квадрата. Площа фігури»

Місце і спосіб організації: в класі, групова.

Мета роботи: закріплення поняття площі прямокутника і квадрата, фігури, що можна розбити на прямокутники.

Задачі:

  • закріплення поняття площі прямокутника та квадрата;

  • формування навичок знаходити площу фігури, що можна розбити на прямокутники, квадрати;

  • розвиток вмінь грамотного і акуратного оформлення робіт дослідницького характеру;

  • формування навиків роботи з вимірювальними інструментами.

Необхідні знання і вміння: поняття прямокутника та квадрата, практичний навик побудови фігур.

Необхідні матеріали: бланк для відповідей, ручка, олівець, лінійка.

Етапи роботи:

1.Організаційний – 2хв.

Повідомлення теми лабораторно-практичної роботи, інструктаж з виконання та оформлення роботи.

  1. Виконання лабораторно-практичної роботи -20 хв.

Коментоване виконання, пояснення, демонстрація, виконання. Обговорення результатів роботи в процесі діяльності.

  1. Підведення підсумків – 1хв.

Бланк змісту лабораторно-практичної роботи

Лабораторно-практична робота на тему «Площа прямокутника і квадрата. Площа фігури»

Учня/учениці 5 класу

______________________________ Оцінка ________________

Мета роботи: навчитися знаходити площу прямокутника, квадрата, фігури, що складається з прямокутників.

Обладнання: бланк для відповідей, олівець, лінійка, ручка.

  1. Заповнити схему


  1. Дан прямокутник. За даними таблиці знайдіть невідомі дані.

довжина

12 см

3 см

15 см


ширина

5 см

6см


8 см

периметр




36 см

площа



60 см2



  1. Розгадайте ребуси





  1. Розгляньте прямокутник. Знайдіть площу прямокутника в кв. од.

2. Проведіть на рисунку пряму так, щоб вона поділила прямокутник на 2 прямокутники, периметр одного з них дорівнює 14 од.




5 .Задача Знайти площу фігури.

1) розділи дану фігуру на прямокутники, визнач довжини сторін;

2) знайди площу кожного прямокутника;

3) знайди площу всієї фігури

S1=____________________

S2=____________________

S3=____________________

S4=____________________

S=_____________________


6 .Задача. Скільки потрібно фарби, щоб пофарбувати підлогу, що має наступну форму (див. рис), якщо на

1 м2 йде 200 г фарби?

  1. поділити фігуру на прямокутники;

  2. визначити довжини сторін;

  3. знайти площу кожного утвореного прямокутника;

  4. знайти площу всієї фігури;

  5. знайти відповідь на питання задачі.

S1=____________________

S2=____________________

S3=____________________

S=_____________________


Відповідь:





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.