Майстер - клас "Вивчаю - Знаю -Застосовую"

Опис документу:
« Вивчаю – Знаю – Застосовую». Правила роботи на майстер – класі:  ваш гарний настрій;  активність;  ТІЗ (тут і зараз). Гарний настрій пропоную уже створити зараз: посміхніться, зніміть долонькою вашу посмішку і передайте її сусідові, отримайте посмішку від сусіда і прикрасьте нею своє обличчя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Щоб не перетворити дитину

в склад знань, комору формул та правил

необхідно навчити її мислити.

Шановні колеги тема майстер-класу « Вивчаю – Знаю – Застосовую».

Правила роботи на майстер – класі:

  • ваш гарний настрій;

  • активність;

  • ТІЗ (тут і зараз).

Гарний настрій пропоную уже створити зараз: посміхніться, зніміть долонькою вашу посмішку і передайте її сусідові, отримайте посмішку від сусіда і прикрасьте нею своє обличчя.

У вас на столах лежать бантики, напишіть свої очікування і прикріпіть їх біля капелюха, який знаходиться на дошці. Щодо моїх очікувань – це ваша підтримка та позитивна(сподіваюсь) оцінка майстер-класу.

Пропоную розпочати із методу кластер (6 капелюхів мислення) і в цьому мені допоможе легенда про старого майстра фрагмент якої у вас на столах і ви мені в цьому допоможете.

Отже, жив собі старий мудрий Капелюшник. З усіх земних багатств мав він кольоровий фетр та золоті руки і прекрасну душу. Люди, які замовляли у нього головні убори, виходили з ними рішучими, світлими. Але минали роки і мудрець залишив цей світ, залишивши шістьом синам майстерню і 6 різнокольорових капелюхів. Вони чекали замовника, який їх замовив, але не дочекались. І тоді діти розібрали капелюхи і вирушили в різні сторони. Але з часом зустрілися. Будь ласка, зачитайте, яким став син, який обрав білий капелюх.

    Білийволодар мав повагу людей через свою без пристрасть, факти, цифри. Хроніка подій для нього була важлива від усього на світі.

(Отож для нас білий капелюх – це інформація, факти. Збагачення себе новими конкретними знаннями).

    Чорний - став бачити все в чорному кольорі. Усе в ньому підлягало сумніву та критиці. (А для нас чорний капелюх – це негативі сторони ситуації. Обережність, недоліки).

    Червоний жив під владою емоцій. Радість і сум, туга і подив, страх і гнів, задоволення і розчарування володіти його душею. ( А для нас червоний – емоцій, почуття, передчуття. Формування свого ставлення до подій та учасників).

    Жовтий - радів сонцю, відкрито йшов на зустріч пригодам та відкриттям. Ніщо не лякало його, не зупиняло, адже попереду лише світло, добро та теплота людських душ. (Жовтий переваги, позитивні сторони явища, ситуації, що сподобалось?)

    Зелений – опинився в дивовижному світі творчості. Усе він бачив, чув відчував, перетворювалося на поезію на музику, його талантом захоплювалися люди.

(Зелений – творчість, почуття гумору. Втілення нових позицій, ідей).

    Синій – став вічним мандрівником та мислителем. Який блукав лише відомими шляхами, орієнтуючись лише на йому відомі знаки, не відхиляючись від мети. (Контроль за розумовим процесом. Підбиття підсумків, рефлексія).

Послідовність приміряння капелюхів ми випробуємо на уроці 4 класу за темою В.Сухомлинського «Співуча пір’їнка».

Розгорніть будь ласка підручники літературного читання на с.174 та познайомтесь із текстом.

Отож одягаємо білий капелюшок:

  • Який за жанром текст?

  • Про якого птаха розповідає В.Сухомлинський?

  • Що знайшов маленький хлопчик?

Чорний капелюшок:

  • Які емоції у вас виникли, коли ви читали 2 абзац казки?

  • Без чого не міг жити птах?

  • Прокоментуйте слова: «Нещасливий той, у кого такої пір’їнки нема».

Жовтий:

  • Які відчуття переповнили Стрепета, коли йому повернули пір’їнку?

  • Як би я була на місці Сергійка, то…

Червоний:

Як змінюється настрій у вас читаючи твір від початку до кінця, зобразіть за допомогою смайликів, які лежать у конвертах на ваших столах). Розкладіть їх по тексту.

Одягаємо зелений капелюшок і пограємо у гру «Заміни влучним словом» вислів «У кожної людини є своя співуча пір’їнка» (Добрати кілька слів, якими можна замінити вислів).

Отже, які компетенції щойно сформували?

  • читацьку (вміння читати, відтворювати прочитане за змістом);

  • літературознавчу (визначити жанр, аналізувати, чітко знати персонажів).

Динамічна пауза (поділ на групи, зміна членів груп).

А тепер кожна група отримує своє завдання.

  1. Запишіть тонкі та товсті запитання до тексту (маленькі інформаційні картки).

  2. Відтворіть метод «Запитайте у автора» (інформаційна картка).

  3. Створіть ромашку Блума до казки: «Співуча пір’їнка» (інструкція).

Співуча пір’їнка

1. просте питання

2. уточнення

3. практичне

4. пояснювальне

5. творче

  1. «Хто…..?», «Що….?»

  2. «Якщо я правильно зрозуміла…..?»

  3. «Якби ви були на місці героя оповідання….?»

  4. «Чому….?»

  5. «Щоб змінилося…..?»

  6. «Чи правильно…..?»

  1. Дослідження. Інформація з довідковою літературою про птаха Стрепета (заготовлена картка).

  2. Сенкан до слова Птах (інформаційна картка).

  • Скажіть, будь ласка, які компетенції ми щойно сформували?

  • Бібліографічну (користувалися довідковою літературою, задовольняли власні пізнавальні потреби).

  • Особистісно-діяльницьку (власноруч писали вірш).

Ми знову повертаємося до капелюшків і кожна група отримує капелюх певного кольору та завдання.

Білий – …(основне, ключове про критичне мислення з інформаційної картки).

Чорний - …(за яких умов засоби критичного мислення діють не ефективно?)

Зелений - … (яким чином критичне мислення спонукає до творчості?)

Жовтий - …(на яких уроках найдоцільніше використовувати технологію критичного мислення?)

Червоний - …(чи подобаються дітям уроки, на яких учитель використовує елементи критичного мислення?)

Синій капелюх – очікування, відеоролик та вручення сувенірів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
9
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!