і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Майстер-клас «Методика підготовки учнів до олімпіади та конкурсів з української мови та літератури»

Майстер-клас «Методика підготовки учнів до олімпіади та конкурсів з української мови та літератури»

Опис презентації окремими слайдами:
Рубіжанський професійний хіміко - технологічний ліцей Майстер-клас «Методика підготовки учнів до олімпіади та конкурсів з української мови та літер...
Слайд № 1

Рубіжанський професійний хіміко - технологічний ліцей Майстер-клас «Методика підготовки учнів до олімпіади та конкурсів з української мови та літератури» Калугіна Сніжана Миколаївна, викладач РПХТЛ

Щоб успішно виконати завдання з мови та літератури, готуватися потрібно систематично й відповідально. Це важлива умова для учнів. Спочатку потрібно...
Слайд № 2

Щоб успішно виконати завдання з мови та літератури, готуватися потрібно систематично й відповідально. Це важлива умова для учнів. Спочатку потрібно перевірити рівень знань учнів, після діагностики настає час для корекційної роботи. Необхідно скласти план такої роботи та обрати найкращий варіант побудови навчального процесу. Щоб підготовка була не формальною , а справжньою, потрібна співпраця вчителя та учня.

Відбір учнів – найважливіший момент. Головні критерії: Особиста зацікавленість учня; Високе почуття відповідальності; Широкі навчальні можливості. ...
Слайд № 3

Відбір учнів – найважливіший момент. Головні критерії: Особиста зацікавленість учня; Високе почуття відповідальності; Широкі навчальні можливості. Це потрібно насамперед дитині. Класичний відбір – дітей обираємо після вхідного контролю і ліцейного етапу олімпіади. Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Для участі в олімпіаді та конкурсах учні повинні мати відповідні знання, інтуіцію, бути психолог...
Слайд № 4

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Для участі в олімпіаді та конкурсах учні повинні мати відповідні знання, інтуіцію, бути психологічно і фізично підготовленими, повинні вміти вірно розподіляти час на виконання завдань, долати можливі труднощі. 

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Наступна умова – повне проходження програмного матеріалу. Готувати учнів до олімпіад краще індив...
Слайд № 5

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Наступна умова – повне проходження програмного матеріалу. Готувати учнів до олімпіад краще індивідуально або невеликими групами з 3-5 осіб. Потрібен інтенсивний курс занять(бажано кожного дня), коли весь шкільний матеріал не тільки “проходиться”, але й засвоюється, контролюється, поки дитина не буде “утримувати в голові” 90% базового шкільного курсу.

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Наступне поглиблення матеріалу - за будь-якими формами і джерелами. Але джерела самі по собі не ...
Слайд № 6

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Наступне поглиблення матеріалу - за будь-якими формами і джерелами. Але джерела самі по собі не є гарантією успіху. Головне - об’єм знань, а не те, з яких джерел ці знання взялись.

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Не можна не приділяти значення організації самостійної роботиі. Одним із способів економії часу ...
Слайд № 7

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Не можна не приділяти значення організації самостійної роботиі. Одним із способів економії часу і підвищення процесу ефективності є реалізація ефективної системи самостійної роботи учнів. Тому одним із аспектів роботи з талановитими учнями повинні стати заходи з організації само і взаємоконтролю.

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Робота з талановитими дітьми потребує від викладача високого рівня кваліфікації, закоханості в о...
Слайд № 8

Система підготовки учнів до олімпіади та конкурсів Робота з талановитими дітьми потребує від викладача високого рівня кваліфікації, закоханості в особисту справу, постійного почуття відповідальності, послідовності і систематичності дій, готовності взяти на себе будь-яке навантаження і високого ступеню психологічної стійкості. Від самих талановитих дітей вимагаються ті ж якості, тільки ще в більшій мірі.

Спеціальні слова й вирази у творі-роздумі Аргументи Я так вважаю, тому що … Чому я так думаю? Тому що … Аргументом на користь моєї думки мо­же бути...
Слайд № 9

Спеціальні слова й вирази у творі-роздумі Аргументи Я так вважаю, тому що … Чому я так думаю? Тому що … Аргументом на користь моєї думки мо­же бути те, що … До того ж … Довести своє твердження я можу такими аргументами: по-перше, …, а по-друге, … На користь моєї думки можу навести такі аргументи: … Моє переконання ґрунтується на тому, що, по-перше, …, а по-друге, … Хоч моя думка, можливо, видається див­ною, спробую переконати вас такими аргумен­тами: …

Приклади У зв’язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір Яскравим прикладом саме такого ро­зуміння … особисто для мене є … Проблема … є дуже ...
Слайд № 10

Приклади У зв’язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір Яскравим прикладом саме такого ро­зуміння … особисто для мене є … Проблема … є дуже актуальною, тому бага­то прикладів її розв’язання дає саме життя. Говорячи про … , не можна не згадати … Як я вже зазначав, … Щодо цього яскравим прикладом є образ … з твору … Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой … з твору … Історія також дає багато прикладів … Один із них – … Згадаймо постать видатного … Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що … Хочу навести приклад із власного життя …

Вирази для зв’язку думок По-перше, по-друге, … Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що … Як я вже стверджував, … Як уже зазначалося, … Як мо...
Слайд № 11

Вирази для зв’язку думок По-перше, по-друге, … Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що … Як я вже стверджував, … Як уже зазначалося, … Як можна побачити, …  

Поради для учасника Налаштуйтесь позитивно на виконання роботи: ви все знаєте, завдання легкі, ви з ними успішно впораєтесь. Раціонально розрахуйте...
Слайд № 12

Поради для учасника Налаштуйтесь позитивно на виконання роботи: ви все знаєте, завдання легкі, ви з ними успішно впораєтесь. Раціонально розрахуйте час на виконання завдань. Якщо чогось не знаєте, пропустіть: виконуйте те, що знаєте. Згодом можна повернутись і виконати завдання (а деколи, покладаючись на інтуіцію, і вгадати). НЕ ВІДМОВЛЯЙТЕСЬ писати твір(адже то можливість отримати бали, які за певною шкалою переведуть у ще більші). Не гарячкуйте, не поспішайте, але й довго не засиджуйтесь над виконанням одного чи двох завдань.

Бажаємо успіхів!!!
Слайд № 13

Бажаємо успіхів!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Для участі в олімпіаді учні повинні мати відповідні знання, бути психологічно і фізично підготовленими, повинні вміти вірно розподіляти час на виконання завдань, долати можливі труднощі. Готуватися потрібно систематично й відповідально. Це важлива умова для учнів. Спочатку потрібно перевірити рівень знань учнів, після діагностики настає час для корекційної роботи.
  • Додано
    03.11.2018
  • Розділ
    Самоосвіта
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    414
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    12
  • Номер матеріала
    VY971951
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти