• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Майстер клас для вчителів початкової школи "Мовленнєва діяльність як засіб розвитку здобувачів освіти"

Майстер клас для вчителів початкової школи "Мовленнєва діяльність як засіб розвитку здобувачів освіти"

Опис документу:
Даний майстер клас створений для показу інноваційних методів та прийомів власної системи викладання, сприянню підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності. Представлені методи і прийолми роботи можна адаптувати до використання на будь яких уроках не лише у початковійй школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Майстер клас

Тема. «Мовленнєва діяльність як засіб розвитку здобувачів освіти»

Мета проведення. Поширити та передати педагогічний досвід шляхом показу інноваційних методів та прийомів власної системи викладання; сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності

Хід проведення

Перед початком заняття учасники отримують частину розрізаної літери з побажаннями. (А, С)

  • Доброго дня, шановні учасники заняття. Кожен з вас на початку отримав пазл з побажанням, прочитайте його про себе і нехай у вас все так і буде. Але ці побажання не прості. Вони – різнокольорові. Об’єднайтеся в групи за кольором тексту свого побажання та поєднайте частинки пазлу так, щоб вийшло спільне зображення.

(об’єднання в групи, утворення букв А, С)

Робота в групах

  • А тепер представте свою літеру на математичному планшеті.

(кожна група викладає свою літеру.)

  • Яка це буква? Який звук позначається цією літерою? (голосний, приголосний, твердий, м’який)

  • Вийдіть до дошки по одному представнику від кожної групи.

Практична робота

  • Який склад утворився? Назвіть його та охарактеризуйте (АС – закритий, СА - відкритий)

  • У чому різниця між відкритим і закритим складом? (Відкритий закінчується на голосний, закритий - приголосний)

  • Хто може придумати продовження слова за початком Ас (асфальт, аспірин, астороном, астероїд)? Са (сад, сани, сало)

Робота з роздатковим матеріалом. «Знайди слово», «Заблукавше слово»

На малюнках зображені (акула, апельсин, ананас, білочка, жирафа, бегемот, зайчик, банан, слон, сонце, сім, оса, гусак, ліс, місяць, глобус)

  • Виберіть серед цих зображень слова, які починаються звуком А, а друга група слова, в яких звук С стоять в кінці слова.

  • Назвіть по два слова в яких би ці звуки були в середині слова.

  • Назвіть тварин, які починаються звуком групи вашої команди (акула, слон)

Хмара слів

  • Випишіть ознаки, що є істотними для цих тварин.

  • Утворіть словосполучення із цими словами (хижа акула, великий слон)

  • Об’єднайте ці словосполучення так, щоб утворилося речення. (Хижа акула плаває у морі, а великий слон живе на суші. Великий слон і хижа акула не можуть зустрітися ніколи. Великий слон не харчується хижою акулою.)

«Співаючі звуки» Фізкультхивилинка

Робота з деформованим текстом

  • Текст-ребус

  • Розгадайте, які слова зашифровані у ребусі

Слони живуть стадами. Головною є найстарша слониха. Слони чують музику і можуть малювати. При зустрічі слони вітаються потиснувши хоботи. Вага африканського слона досягати 7-8 тон. Дорослий слон може з’їсти до 200 кг трави та листя дерев.

Акул називають морськими розбійниками. Вони розполохують і знищують риб, рвуть сіті, нападають на людей. Зуби в акул ростуть все життя, змінюючись у міру зношування. Акули живуть 20-30 років. Їх довжина може становити до 12 м. Акули харчуються крабами, дрібними рибами та кальмарами.

Вправа «Репортер»

Восени досить часто дмуть вітри. От і сьогодні вони внесли корективи в роботу супутників, і нажаль, ми не можемо повноцінно переглянути сюжет наших спеціальних кореспондентів. Хоча давайте спробуємо це зробити.

Відео про тварин і озвучування його

  • Якщо ми з вами такі творчі люди, то неодмінно можемо і самі створити щось нове і оригінальне.

Творча вправа «Я - поет»

  • Придумайте вірш за поданою схемою речення та його кінцівкою про своїх тварин.

___ _____ _____зуби.

____ _____ _____ не любить.

_____ розбігаються,

___ ______ ховаються.

______ _____ _ тверда.

___ ____ - ____хода.

______ віха-крила.

__ _____ їм не сила.

Зачитування того, що вийшло.

Релаксація «Людина Бінго»

  • Тож якщо вам цікаво було на сьогоднішньому занятті, то на згадку про нього створимо чоловічка Бінго. (виривання людини)

На сьогоднішньому майстер-класі були використані такі прийоми.

«Збери пазл»

«Заблукавше слово»

«Хмара слів»

«Співаючі звуки»

«Текст-ребус»

«Репортер»

«Я - поет»

«Людина Бінго»

  • На цьому наша робота з вами завершується. Ті чоловічки, які дізналися нові прийоми на моєму майстер-класі запрошуються до кола. Давайте потиснемо один одному руки в колі однодумців.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00