Майстер-клас "Я роблю це так!"

Опис документу:
Однією із проблем у молодших школярів є опрацювання наукового тексту на уроках природознавства. Для якісного засвоєння матеріалу учнями переді мною постає кілька задач: зробити сприймання матеріалу доступним; поширювати словниковий запас учнів термінами і активізувати його у мовленнєвій діяльності; заохочувати учнів до самоосвіти; застосовувати набутий досвід школярів.Розв’язати ці задачі мені допомагають сучасні інтерактивні, ігрові, проектні технології, елементи розвиваючого навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
276,266 Кб
255,882 Кб
447,116 Кб
422,487 Кб
58,637 Кб
1,654 Мб
406,539 Кб
67,086 Кб
13,537 Кб
105,336 Кб
70,73 Кб
31,48 Кб
181,856 Кб
134,843 Кб
78,991 Кб
129,389 Кб
11,905 Кб
508,541 Кб
14,112 Кб
13,921 Кб
3,966 Мб
12,087 Кб
137,073 Кб
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інструкція

  1. Розгляньте частини пазлу.

  2. Правильно підпишіть усі назви будови рослини.

  • квітка чи суцвіття,

  • плід соковитий чи сухий,

  • трав’янисте чи одерев’яніле стебло)

  • листки

  • плід з насінням

  1. Викладіть з частин квіткову рослину.

  2. Посередині (зверху вниз) склейте скотчем однією смугою всі частини.

  3. Подумайте, як називається ваша рослина.

  4. Визначте її життєву форму (трав’яниста рослина, кущ, дерево).

  5. Оберіть того, хто буде презентувати роботу.

План презентації роботи:

  1. Наша квіткова рослина ….

  2. Її будова - ……………….….,

……………………….…………..,

………………………….….,

……………………………………….,

…………………………………………..

  1. Життєва форма - …………………………..

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

6

Маріупольський НВК «гімназія-школа»№1

Майстер – клас

«Я роблю це так!»

Учитель початкових класів

Малюга О.В.

м. Маріуполь 2017

Організаційні моменти:

  • Розсадити учасників майстер – класу по групах за квітками (кульбаба, полуниця, яблуня, калина, чорнобривці );

  • На дошці малюнок з квітами;

  • Кожній групі покласти на стіл маркер, скоч.

Вступ:

  • Малюга Оксана Володимирівна - учитель початкових класів, вища категорія, учитель-методист

  • Моє педагогічне кредо:

знання – це скарб, а вміння вчитися – ключ до нього.

  • Однією із проблем у молодших школярів є опрацювання наукового тексту на уроках природознавства.

  • Для якісного засвоєння матеріалу учнями переді мною постає кілька задач:

  • зробити сприймання матеріалу доступним;

  • поширювати словниковий запас учнів термінами і активізувати його у мовленнєвій діяльності;

  • заохочувати учнів до самоосвіти;

  • застосовувати набутий досвід школярів.

  • Розв’язати ці задачі мені допомагають сучасні інтерактивні, ігрові, проектні технології, елементи розвиваючого навчання, а також міжпредметний зв'язок.

  • На цьому підґрунті і базується мій власний досвід.

  • Сьогодні я б хотіла показати вам окремі прийоми роботи з моєї педагогічної скарбниці. Запрошую вас у 3 клас на урок природознавства.

Хід майстер – класу:

  • Шановні колеги! Зараз ми будемо працювати у групах. Пригадайте правила.

( Беру віночок з квітами, конвертами з ілюстраціями квітів)

  • Подивіться на квіти України.

Як багато їх у полі і саду!

Кожна квітка – справжняя перлина

Як намисто я вінок сплету.

Між бутонами завдання приховаю,

В кожну квітку мову я вплітаю.

Ось конверти, прошу, вибирайте!

З квіточок завдання діставайте! (Група бере конверт.)

  • Знайдіть у конверті аркуш з інструкцією і окремі слова. Саме в них заховався ключ до теми нашого уроку.

  • Візьміть інструкцію. Вона допоможе вам виконати завдання.

Читайте уважно. Завдання виконуйте послідовно.

Визначтесь: хто буде презентувати роботу.

2 хвилини. Час пішов!

Колеги працюють. Знаходять ключову букву.

  • Час вийшов. Будь ласка, презентуйте свою роботу.

Презентація робіт.(2 хвилини)

  • Що зв’язує усі слова? (Це будова квіткових рослин)

  • Отже тема нашого уроку « Квіткові рослини». ( Пазл 1 «Квіткові рослини» з пазлом 2 « Чорнобривці») )

  • Ваша робота дозволить створити нам проект з цією ж назвою. І перший крок вже зроблено.

  • Дякую вам за роботу. Займіть свої місця. Продовжимо працювати у тих же групах. Збираю аркуші.

  • Читаю артистично вірш, роздаю конверти з цим віршем кожній групі.

Квіти

Під  віконцями
На
 сонці
У  весняному  саду
У  земельку,
Як  в  постельку,
Я  насіннячко  кладу.


Сонце,  смійся!
Дощик,  лийся!
Линьте,  краплі,  до  землі,
Щоб  на  грядках
У  зернятах
Кріпли  паростки  малі.


Прийде  літо,
Будуть  квіти,
Будуть  в  мене  восени
У  віночку  на  голівці
Чорнобривці
Запашні.
Наталя Забіла

  • Сподобався вам цей вірш?

Давайте спробуємо розповісти його напам’ять.

Допоможе нам у цьому прийом «Піктограма». (Показати пазл 3

«Піктограма»).

  • «Піктограма» – це заміна слів символами, знаками, малюнками.

  • Кожна група отримає частину вірша. Зробіть до неї «піктограму», за якою і буде розповідати уривок. Також вам треба дати відповідь на питання: «Що необхідно рослинам для живлення?» Будьте уважні!

Презентуємо роботу усією групою через 2 хвилини.

Презентація груп. 1 хвилина

(Група №1 – перша частина, групи № 2,3 – друга, групи № 4,5 – третя.)

Висновок. Для живлення рослинам необхідно сонячне світло, поживні речовини з ґрунту, вода, повітря

  • Гарно попрацювали, другу квітку відшукали. Пазл 4- «Ромашка»

  • Пелюстки ромашки відриваємо,… На легке завдання погадаємо!

В серединку зазирнемо, дружно пазл зберемо! (5 скотчів)

( Витягують пелюстки із завданням (пазл ) з серединки ромашки. Роздаю кожній групі інструкцію до пелюстка.)

  • Працюємо за інструкцією. Завдання виконуйте дружно! Презентуйте свою роботу через 2 хвилини.

(чорнобривці, яблуня, ромашка, суниця, калина )

  • Час вийшов. Будь ласка, групи презентуйте роботу. (2 хв)

Представники груп презентують роботу.

  • Наш проект поповнився ще однією квіткою Пазл № 5 - «Яблуня».

  • Настав час перевірити свої знання. Самостійно дайте відповіді на питання тесту. 1 хвилина. Час пішов! (Працюють)

  • Час вийшов. Перевіримо себе! Презентація з відповідями. 3хвилини

  • Це був заключний акорд нашого уроку.

Прикріплюю останній пазл «Суниця».

  • Сьогодні на уроці ми з вами були дослідниками. Як квіти на клумбі збираються у букет, так і виконані завдання зібралися у міні – проект під назвою «Квіткові рослини». Показую куб з пазлів.

  • Наша робота сьогодні спиралась на інтерактивні засоби навчання – ми працювали у групах. Визначити тему уроку нам допоміг метод ігрової технології «Чарівне слово». «Піктограма», «Пазл» - методи розвиваючого навчання. Завдяки ІКТ ми не тільки перевірили свої знання, а ще й збагатили! Наш урок був міні-проектом. А чи побачили ви міжпредметний зв'язок?

  • Ми вправлялися у встановленні логічного зв’язку між словами речення, створювали його, знаходили головний член речення – підмет. Працювали над віршем, вчилися висловлювати свої думки.

  • Шановні колеги!

  • У кожного педагога є своє дорогоцінне зернятко досвіду. Тож нехай перлинки мого, вашого педагогічного досвіду, допоможуть кожній дитині розкрити свої здібності, досягти успіхів в основній школі, засяяти неповторним блиском. Дякую за увагу!

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
  1. Під  віконцями
    На
     сонці
    У
     весняному  саду
    У
     земельку,
    Як
     в  постельку,
    Я
     насіннячко  кладу.

П І К Т О Г Р А М А

під на у

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
  1. Сонце,  смійся!
    Дощик,  лийся!
    Линьте,  краплі,  до  землі,
    Щоб  на  грядках
    У  зернятах
    Кріпли  паростки  малі.

Піктограма

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

3. Прийде  літо,
Будуть  квіти,
Будуть  в  мене  восени
У  віночку  на  голівці
Чорнобривці
Запашні.

Піктограма

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

суниці для Листя призначені вітамінних приготування чаїв. мають чорнобривців суцвіття – кошики. Квіти

складаються Плоди на 25% повітря. з яблук

зміцнює добре Корнева система калини ґрунт. і Стебло тонке ромашки прямостояче.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тест

  1. Чому плоди яблуні не тонуть у воді? (2 бали)

а) на 25% складаються з повітря; б) їх виштовхує сила води; в) мають маленьку масу.

2. Корнева система якої рослини зміцнює ґрунт? (2 бали)

а) суниці; б) калини; в) яблуні.

3. Яка квіткова рослина має суцвіття? (2 бали)

а) льон; б) яблуня; в) чорнобривці.

4. Для живлення рослинам необхідно: (2 бали)

а) біологічні добавки; б) мінеральні речовини з ґрунту; в) спеції.

5. Яку з рослин використовують у медицині та косметології? (2 бали)

а) аптечна ромашка; б) садова ромашка; в) айстра.

6. Які квіткові рослини мають соковиті плоди? (2 бали)

а) чорнобривці; б) ромашка; в) суниця.

Тест

  1. Чому плоди яблуні не тонуть у воді? (2 бали)

а) на 25% складаються з повітря; б) їх виштовхує сила води; в) мають маленьку масу.

2. Корнева система якої рослини зміцнює ґрунт? (2 бали)

а) суниці; б) калини; в) яблуні.

3. Яка квіткова рослина має суцвіття? (2 бали)

а) льон; б) яблуня; в) чорнобривці.

4. Для живлення рослинам необхідно: (2 бали)

а) біологічні добавки; б) мінеральні речовини з ґрунту; в) спеції.

5. Яку з рослин використовують у медицині та косметології? (2 бали)

а) аптечна ромашка; б) садова ромашка; в) айстра.

6. Які квіткові рослини мають соковиті плоди? (2 бали)

а) чорнобривці; б) ромашка; в) суниця.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Квіткові рослини Перевір свої знання – отримай 12 !
Слайд № 1

Квіткові рослини Перевір свої знання – отримай 12 !

А Чому плоди яблуні не тонуть у воді?
Слайд № 2

А Чому плоди яблуні не тонуть у воді?

Наука вирощування яблук називається помологія. Цікаво !!!!
Слайд № 3

Наука вирощування яблук називається помологія. Цікаво !!!!

Корнева система якої рослини зміцнює ґрунт? б
Слайд № 4

Корнева система якої рослини зміцнює ґрунт? б

Яка квіткова рослина має суцвіття? в
Слайд № 5

Яка квіткова рослина має суцвіття? в

Ці квіти були широко поширені в дикому вигляді від південноамериканських штатів до Аргентини. Цікаво !!!!
Слайд № 6

Ці квіти були широко поширені в дикому вигляді від південноамериканських штатів до Аргентини. Цікаво !!!!

Для живлення рослинам необхідно: б
Слайд № 7

Для живлення рослинам необхідно: б

Яку з рослин використовують у медицині та косметології? а
Слайд № 8

Яку з рослин використовують у медицині та косметології? а

Цікаво !!!! У медичній школі Пенсильванського проведено дослідження, яке підтвердило виражені антидепресивні і протитривожні властивості цієї рослини.
Слайд № 9

Цікаво !!!! У медичній школі Пенсильванського проведено дослідження, яке підтвердило виражені антидепресивні і протитривожні властивості цієї рослини.

Які квіткові рослини мають соковиті плоди? в
Слайд № 10

Які квіткові рослини мають соковиті плоди? в

За плідну роботу – подяка!!!
Слайд № 11

За плідну роботу – подяка!!!

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн