Майстер - клас

Природознавство

Для кого: 3 Клас

10.10.2018

1545

3

0

Опис документу:
Ознайомити зі способом впливу вчителя на розвиток фізичого і духовного здоров'я школярів під час вивчення теми: "Властивості води,значення води у нашому житті " ,за концептуальними ідеями В. Сухомлинського.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток фізичного і духовного здоров'я школярів під час вивчення теми “Вода у нашому житті”(за концептуальними ідеями В.Сухомлинського) Філатова Л...
Слайд № 1

Розвиток фізичного і духовного здоров'я школярів під час вивчення теми “Вода у нашому житті”(за концептуальними ідеями В.Сухомлинського) Філатова Л.М. учитель початкових класів Бердянської ЗОШ І-ІІІ ст. Майстер - клас

Мета Ознайомити зі способом впливу вчителя на розвиток фізичного і духовного здоров'я школярів під час вивчення теми властивості води, кругообіг та...
Слайд № 2

Мета Ознайомити зі способом впливу вчителя на розвиток фізичного і духовного здоров'я школярів під час вивчення теми властивості води, кругообіг та значення води у нашому житті. Здоров'я – вічна людська категорія. А “ турбота та розвиток фізичного і духовного здоров'я школярів – це найважливіша праця вихователя. ” - зазначив видатний український педагог Василь Сухомлинський. Тож у своєму майстер – класі я хочу продемонструвати, як через чергування різних видів навчальної діяльності , дослідів та релаксації можна впливати на розвиток фізичного і духовного здоров'я школярів під час вивчення властивостей кругообігу та значення води у житті всього живого

ВОДНИЙ ПРОСТІР Жива вода дає життя Всьому живому в світі. Якщо живе вода тоді земля у цвіті Не треба вибухів війни Живи, живи, водиця Для праці хай...
Слайд № 3

ВОДНИЙ ПРОСТІР Жива вода дає життя Всьому живому в світі. Якщо живе вода тоді земля у цвіті Не треба вибухів війни Живи, живи, водиця Для праці хай ростуть сини і жито колоситься.

“Дерево вирішень” Шановні друзі!Перед вами дерево вирішень. Візьміть квітку і напишіть конкретні очікувані результати від уроку.
Слайд № 4

“Дерево вирішень” Шановні друзі!Перед вами дерево вирішень. Візьміть квітку і напишіть конкретні очікувані результати від уроку.

Гра Скажіть , яку властивість води я використала сьогодні вранці, коли в чай додала цукор для кращого смаку? А чи всі речовини розчиняються в воді?...
Слайд № 5

Гра Скажіть , яку властивість води я використала сьогодні вранці, коли в чай додала цукор для кращого смаку? А чи всі речовини розчиняються в воді? Сіль ,крейда, спирт,цукор , олія,оцет, грунт ,пісок , кисень, бензин, сода.

Властивості води У рідкому стані У твердому стані У газо- подібному стані Текуча Прозора Безбарна Без запаху Немає власної форми Розчинює речовини ...
Слайд № 6

Властивості води У рідкому стані У твердому стані У газо- подібному стані Текуча Прозора Безбарна Без запаху Немає власної форми Розчинює речовини Температура кипіння 100 градусів Температура замерзання 0 градусів При нагріванні розширюється При охолодженні стискається Сніг- білий , мягкий, пухнастий Лід-прозорий , безбарвний,твердий, крихкий Іній - тонкий шар крижинок Град-твердий , білий , частки льоду Водяна пара- утворюється з води при нагріванні Легка Прозора Безбарвна Випаровується Легше за повітря піднімається в гору При охолодження перетворюється на воду

“Коло Вена” показало для всього і для всіх потрібна вода
Слайд № 7

“Коло Вена” показало для всього і для всіх потрібна вода

Куди зникла калюжа? Калюжа випарувалась та стала хмариною Зібралися грозові хмарини,.. … і пішов дощ Калюжа з'явилася знову
Слайд № 8

Куди зникла калюжа? Калюжа випарувалась та стала хмариною Зібралися грозові хмарини,.. … і пішов дощ Калюжа з'явилася знову

Слайд № 9

Творче завдання Де верба , там і …. Не брудни криниці, бо схочеш …… Вода ….. Вода - …… …… Свячена вода вживається як …. Без води немає …..
Слайд № 10

Творче завдання Де верба , там і …. Не брудни криниці, бо схочеш …… Вода ….. Вода - …… …… Свячена вода вживається як …. Без води немає …..

Підбиття підсумків Таке чергування різних видів навчальної діяльності (говоріння, читання, дослідницька робота, слухання,рольова гра, творча діяльн...
Слайд № 11

Підбиття підсумків Таке чергування різних видів навчальної діяльності (говоріння, читання, дослідницька робота, слухання,рольова гра, творча діяльність) знижує перевтому. Застосована в рольовій грі фізкультхвилинка, релаксація, дає можливість розслабитись і перепочити. Продемонстровані способи впливу на розвиток фізичного здоров'я дитини забезпечують її духовне здоров'я. Тільки фізично здорова дитина може повноцінно розвиватися й духовно. До такого підходу під час вивчення теми розділу мене з мотивували ідеї здоров'язбережувальної педагогіки В.Сухомлинського. Я впевнена в тому ,що використання здоров'я збережувальної педагогіки В.Сухомлинського допоможе школярам вирости здоровими, розумними і водночас вихованими.

На все добре !
Слайд № 12

На все добре !

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.