і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Майстер-клас

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VL266936
За публікацію цієї методичної розробки Петрів Ірина Богданівна отримав(ла) свідоцтво №VL266936
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Підготувала вчитель біології Соборненської ЗОШ I-II ступенів імені Володимира Гарматія Петрів Ірина Богданівна Майстер-клас

Слайд № 2

Використання інтерактивних технологій на уроках біології та у позакласній роботі

Слайд № 3

Притча Жив мудрець,який знав усе. Одна людина захотіла довести,що мудрець знає не все.Затиснувши в долонях метелика,він запитав: «Скажи,мудрецю,який метелик у мене в руках:мертвий чи живий? » А сам думає: «Скаже живий-я його умертвлю,скаже мертвий-випущу». Мудрець,подумавши,відповів: «Все в твоїх руках».

Слайд № 4

У наших руках є можливість створити в школі таку атмосферу, в якій всі будуть почувати себе «як удома»,атмосферу психологічного комфорту, любові та хорошого настрою.

Слайд № 5

Вправа «Чарівний глечик» Учні дістають з глечика побажання,які чарівно впливають на настрій,підбадьорюють, надають упевненості.

Слайд № 6

Знайомство «Сенкан» З якою твариною ви себе асоціюєте? Прошу презентувати себе, склавши сенкан,використовуючи свої асоціації. Структура сенкану: 1 строфа – іменник(назва тварини); 2 строфа – 2-3 прикметники; 3 строфа – 2-3 дієслова, які найкраще окреслюють та розкривають діяльність; 4 строфа –фраза, яка найкраще передає власне ставлення до себе; 5 строфа – синонім до іменника.

Слайд № 7

Вправа «Потаємний сундучок» Ці тварини виведені уперше в Китаї і надійно приховувалися за стінами замків китайських імператорів. В Європі уперше з’явилися тільки в 17 столітті.У Росію потрапили з Китаю як подарунок царю.Він звелів посадити їх у кришталеві чаші. У гарних умовах утримання вони можуть жити до 50 років. Телескоп, жемчужинка, вуалехвіст, оранда. Казковий персонаж, який виконує різні бажання.

Слайд № 8

Відповідь:золота рибка

Слайд № 9

  Вправа «Золота рибка» У казках золота рибка завжди виконує бажання. Сьогодні вона пропонує свої золоті лусочки,на яких вам потрібно написати очікування від уроку.

Слайд № 10

Загадкові назви 1.Риби-міста України.(Короп,Судак). 2.Риба-річка.(Амур). 3.Риба-числівник.(Кілька). 4.Риба-недопалок.(Бичок). 5.Риба-булочка.(Сайка). 6.Риба-прилад астрономії.(Телескоп). 7.Риба-частина дерева.(Тріска). 8.Риба-неправдива звістка.(Плітка).

Слайд № 11

Метаграми -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона будинком для тигра. (Плітка-клітка) -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона дорогою крізь гори. (Тунець-тунель) -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона кінцівкою людини. (Щука-рука) -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона нічним відпочинком.(Сом-сон)

Слайд № 12

Вправа «Сфітлофор» 1.Після купання шпаки витирають пір'я об овець. 2.Орел-гарпія любить снідати мавпами. 3.Птахи-дзвонарі передзвонюються один з одним. 4.Під час залицяння пелікани пригощають один одного рибою. 5.Папуги живуть в одному гнізді з термітами. 6.Голодні орлята з'їдають своїх батьків. 7.Сині дронго допомагають китайським рибалкам. 8.Лапки олушів синіють від холоду. 9.Стрижі навіть сплять на льоту. 10.Птах казуар носить особливий шолом,який захищає його голову. 11.Існує птах,який носить воду своїм пташенятам,набираючи її прямо в пір'я у себе на грудях.

Слайд № 13

Коментатор Перегляньте і прокоментуйте малюнок.

Слайд № 14

Р Рефлексія «Все в твоїх руках» На аркуші паперу кожен обводить свою ліву руку. Кожен палець – це певна позиція, з приводу якої необхідно висловити свою думку. Великий – для мене було важливим і цікавим… Вказівний – з цього питання я отримав конкретну рекомендацію… Середній – мені було важко (мені не сподобалось)… Безіменний – моя оцінка психологічної атмосфери… Мізинець – для мене було недостатньо…

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Популяризую досвід роботи щодо застосування інтерактивних технологій на уроках біології.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    170
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    VL266936
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти