Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Майстер-клас

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VL266936
За публікацію цієї методичної розробки Петрів Ірина Богданівна отримав(ла) свідоцтво №VL266936
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала вчитель біології Соборненської ЗОШ I-II ступенів імені Володимира Гарматія Петрів Ірина Богданівна Майстер-клас
Слайд № 1

Підготувала вчитель біології Соборненської ЗОШ I-II ступенів імені Володимира Гарматія Петрів Ірина Богданівна Майстер-клас

Використання інтерактивних технологій на уроках біології та у позакласній роботі
Слайд № 2

Використання інтерактивних технологій на уроках біології та у позакласній роботі

Притча Жив мудрець,який знав усе. Одна людина захотіла довести,що мудрець знає не все.Затиснувши в долонях метелика,він запитав: «Скажи,мудрецю,яки...
Слайд № 3

Притча Жив мудрець,який знав усе. Одна людина захотіла довести,що мудрець знає не все.Затиснувши в долонях метелика,він запитав: «Скажи,мудрецю,який метелик у мене в руках:мертвий чи живий? » А сам думає: «Скаже живий-я його умертвлю,скаже мертвий-випущу». Мудрець,подумавши,відповів: «Все в твоїх руках».

У наших руках є можливість створити в школі таку атмосферу, в якій всі будуть почувати себе «як удома»,атмосферу психологічного комфорту, любові та...
Слайд № 4

У наших руках є можливість створити в школі таку атмосферу, в якій всі будуть почувати себе «як удома»,атмосферу психологічного комфорту, любові та хорошого настрою.

Вправа «Чарівний глечик» Учні дістають з глечика побажання,які чарівно впливають на настрій,підбадьорюють, надають упевненості.
Слайд № 5

Вправа «Чарівний глечик» Учні дістають з глечика побажання,які чарівно впливають на настрій,підбадьорюють, надають упевненості.

Знайомство «Сенкан» З якою твариною ви себе асоціюєте? Прошу презентувати себе, склавши сенкан,використовуючи свої асоціації. Структура сенкану: 1 ...
Слайд № 6

Знайомство «Сенкан» З якою твариною ви себе асоціюєте? Прошу презентувати себе, склавши сенкан,використовуючи свої асоціації. Структура сенкану: 1 строфа – іменник(назва тварини); 2 строфа – 2-3 прикметники; 3 строфа – 2-3 дієслова, які найкраще окреслюють та розкривають діяльність; 4 строфа –фраза, яка найкраще передає власне ставлення до себе; 5 строфа – синонім до іменника.

Вправа «Потаємний сундучок» Ці тварини виведені уперше в Китаї і надійно приховувалися за стінами замків китайських імператорів. В Європі уперше з’...
Слайд № 7

Вправа «Потаємний сундучок» Ці тварини виведені уперше в Китаї і надійно приховувалися за стінами замків китайських імператорів. В Європі уперше з’явилися тільки в 17 столітті.У Росію потрапили з Китаю як подарунок царю.Він звелів посадити їх у кришталеві чаші. У гарних умовах утримання вони можуть жити до 50 років. Телескоп, жемчужинка, вуалехвіст, оранда. Казковий персонаж, який виконує різні бажання.

Відповідь:золота рибка
Слайд № 8

Відповідь:золота рибка

  Вправа «Золота рибка» У казках золота рибка завжди виконує бажання. Сьогодні вона пропонує свої золоті лусочки,на яких вам потрібно написати очік...
Слайд № 9

  Вправа «Золота рибка» У казках золота рибка завжди виконує бажання. Сьогодні вона пропонує свої золоті лусочки,на яких вам потрібно написати очікування від уроку.

Загадкові назви 1.Риби-міста України.(Короп,Судак). 2.Риба-річка.(Амур). 3.Риба-числівник.(Кілька). 4.Риба-недопалок.(Бичок). 5.Риба-булочка.(Сайка...
Слайд № 10

Загадкові назви 1.Риби-міста України.(Короп,Судак). 2.Риба-річка.(Амур). 3.Риба-числівник.(Кілька). 4.Риба-недопалок.(Бичок). 5.Риба-булочка.(Сайка). 6.Риба-прилад астрономії.(Телескоп). 7.Риба-частина дерева.(Тріска). 8.Риба-неправдива звістка.(Плітка).

Метаграми -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона будинком для тигра. (Плітка-клітка) -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона дорогою крізь...
Слайд № 11

Метаграми -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона будинком для тигра. (Плітка-клітка) -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона дорогою крізь гори. (Тунець-тунель) -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона кінцівкою людини. (Щука-рука) -Одну букву в назві риби зміни-і стане вона нічним відпочинком.(Сом-сон)

Вправа «Сфітлофор» 1.Після купання шпаки витирають пір'я об овець. 2.Орел-гарпія любить снідати мавпами. 3.Птахи-дзвонарі передзвонюються один з од...
Слайд № 12

Вправа «Сфітлофор» 1.Після купання шпаки витирають пір'я об овець. 2.Орел-гарпія любить снідати мавпами. 3.Птахи-дзвонарі передзвонюються один з одним. 4.Під час залицяння пелікани пригощають один одного рибою. 5.Папуги живуть в одному гнізді з термітами. 6.Голодні орлята з'їдають своїх батьків. 7.Сині дронго допомагають китайським рибалкам. 8.Лапки олушів синіють від холоду. 9.Стрижі навіть сплять на льоту. 10.Птах казуар носить особливий шолом,який захищає його голову. 11.Існує птах,який носить воду своїм пташенятам,набираючи її прямо в пір'я у себе на грудях.

Коментатор Перегляньте і прокоментуйте малюнок.
Слайд № 13

Коментатор Перегляньте і прокоментуйте малюнок.

Р Рефлексія «Все в твоїх руках» На аркуші паперу кожен обводить свою ліву руку. Кожен палець – це певна позиція, з приводу якої необхідно висловити...
Слайд № 14

Р Рефлексія «Все в твоїх руках» На аркуші паперу кожен обводить свою ліву руку. Кожен палець – це певна позиція, з приводу якої необхідно висловити свою думку. Великий – для мене було важливим і цікавим… Вказівний – з цього питання я отримав конкретну рекомендацію… Середній – мені було важко (мені не сподобалось)… Безіменний – моя оцінка психологічної атмосфери… Мізинець – для мене було недостатньо…

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Популяризую досвід роботи щодо застосування інтерактивних технологій на уроках біології.
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    241
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    VL266936
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VL266936
За публікацію цієї методичної розробки Петрів Ірина Богданівна отримав(ла) свідоцтво №VL266936
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти