Логопедична казка на тему "Зоопарк".

Логопед

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

20.04.2020

757

29

0

Опис документу:
Мета:Пробудити інтерес дітей до правильної звуковимови через казку. Розвивати зв'язне мовлення дітей. Удосконалювати: лексико - граматичні засоби мови; звукову сторону мови ,створювати на занятті сприятливу психологічну атмосферу, розвивати співпрацю логопеда з дітьми. Розвивати мовні і творчі здібності дітей. Активізувати процеси сприйняття, уваги, пам'яті.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Жив-був на світі Язичок, і захотів він піти в зоопарк. А разом з ним вирушимо і ми: будемо зображати всіх тварин, яких язичок зустріне.

Ось прийшов Язичок в зоопарк і бачить, що в ставку сидить хтось величезний, як гора, і рот широко відкриває. Це був бегемот. Давай і ми перетворимося в бегемотиків і будемо широко відкривати рот.

Рот ширше відкриваємо,

У бегемотиків граємо:

Широко розкриємо ротик,

Як голодний бегемотик.

Закривати його не можна,

До п'яти рахую я.

А потім закриємо ротик

Відпочиває бегемотик.

Подивився Язичок на бегемотиків і тільки хотів далі йти, як чує: ква-а-а, ква-а-а. Це були ... Правильно, жаби. Давай покажемо, як жаби посміхалися.

Наслідуємо ми жаб:

Тягнемо губи прямо до вух.

Ви зараз тягніть губки -

Я побачу ваші зубки.

Ми потягнемо - перестанемо

І ані трохи не будемо втомлюватися.

Йде Язичок далі. Ой, хто це такий великий, з довгим носом? Так це ж слон! Давай покажемо який у слона хобот!

Будемо наслідувати слона!

Губи «хоботком» тягну.

А тепер їх відпускаю

І на місце повертаю.

Помилувався Язичок слоном і пішов до іншої клітки. А там нікого немає, тільки довгий гумовий шланг валяється посередині. Але раптом шланг заворушився, і Язичок побачив, що це змія. Давай покажемо змію!

Наслідуємо ми змію

З нею ми будемо нарівні:

Висунь язик і сховаємо,

Тільки так, а не інакше.

Поспостерігав Язичок за змійкою і пішов далі. Бачить, конячка дітей катає. Захотів і сам покататися: «Конячка, покатаєш мене?» А конячка відповідає: «Звичайно!» Сів Язичок на конячку, крикнув «аааа» і поскакав. Давай покажемо, як Язичок катався на конячці.


Я - весела конячка, Темна, як шоколадка. Язичком поклацаємо голосно .Стукіт копит почуєш дзвінкий.   Покатався Язичок, зліз з коня і раптом побачив себе в дзеркалі: «Ох, який я став кошлатий! Напевно, дуже швидко на конячці мчав! Треба зачесатися! » Дістав Язичок гребінець і почав зачісуватися. Давай покажемо як він це робив.


З волоссям я дружу, Їх в порядок привожу. Вдячна мені зачіска. А звуть мене ... гребінець.   Привів Язичок себе в порядок і раптом подумав: а чи не час йому йти додому? Треба дізнатися котра година. Покажи, як працюють годинник! годинки Тік-так, тік-так. Язичок гойдався так, Немов маятник годинника.

- Ти в годинник грати готовий?

  Дізнався Язичок котра година. На жаль, було вже пізно: пора повертатися додому.

- А подарунок мамі?

Купив Язичок кілька повітряних кульок і став надувати, але, на жаль, деякі з них полопалися. Покажи, як Язичок надував кульки.

Ми надули повітряну кульку.

Але її вкусив комарик.

Лопнула кулька. Не біда!

Нову кульку ми надуєм.

Дякую всім за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.