Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Логопедична гра "Назви одним словом"

Опис документу:
Ціль: гра розвиває логічне мислення, вчить класифікувати предмети. Допомагає поповнити словниковий запас і сформувати у дитини узагальнюючі слова за такими лексичними темами: «Овочі», «Фрукти», «Посуд», «Одяг», «Взуття», «Меблі», «Дикі тварини» і «Домашні тварини».
Оберіть документ з архіву для перегляду:
38,163 Кб
28,465 Кб
38,404 Кб
31,82 Кб
30,938 Кб
30,376 Кб
41,469 Кб
37,263 Кб
35,086 Кб
40,15 Кб
37,455 Кб
36,215 Кб
35,038 Кб
30,044 Кб
34,637 Кб
35,891 Кб
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Грати в гру можна в кілька етапів.

Етап 1
Візьміть велике поле і маленькі картинки, наприклад, по темі «Посуд». Покажіть дитині картинки і запитайте, що зображено на них. Якщо у малюка виникають труднощі з впізнаванням предмета, допоможіть йому, назвіть предмет самі, нехай дитина повторить за вами. Незнайомий дитині предмет покажіть на реальному предметі.

Після того, як всі маленькі картинки названі і розкладені на велике поле, можна взяти руку дитини і круговим рухом провести по картинках лото, кажучи: «Це все посуд! Або одним словом ці предмети називаються посуд». Коли пройдете кілька категорій, можна переходити до наступного етапу.

Етап 2
Сортуємо картинки. Візьміть великі поля вже вивчених категорій (2 і більше) і розкладіть на них маленькі картинки. Наприклад, відсортуйте посуд і одяг. Для того, щоб зробити гру більш цікавою для дитини, можна взяти дві коробки, дитячий одяг та іграшковий посуд. Потім запропонувати дитині, самій розкласти предмети по коробках.

Етап 3
Граємо в гру «Четвертий зайвий». Покладіть перед дитиною 4 картинки.

Наприклад, ложку, чашку, тарілку і шапку. Запитайте у дитини: «Що тут посуд, а що одяг?» «Що зайве?» або «Що не підходить сюди?».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.