Логіко-синтаксичні схеми структурування класів

Опис документу:
В основі мовної метафори лежать об’єктивувати асоціативні зв’язки, відбивані в конотативних ознаках, що несуть відомості або про побутово-практичному досвіді даного мовного колективу, або про його культурно-історичному знанні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мотиви для метафоричного переносу

Логіко-синтаксичні схеми структурування класів

В основі мовної метафори лежать об’єктивувати асоціативні зв’язки, відбивані в конотативних ознаках, що несуть відомості або про побутово-практичному досвіді даного мовного колективу, або про його культурно-історичному знанні. Наприклад: «море» безмірне водний простір, тому безмірна кількість може бути названо морем. Мотивом для метафоричного переносу можуть служити відпрацьовані в мові логіко-синтаксичні схеми структурування класів подій або співположених структурі світу речових їхні предметно-логічні зв’язки, що відображають мовний досвід мовців [3, с. 20].

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн