Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Л.Мазур. Вокальна терапія у мистецькій школі в умовах війни (авторська навчальна програма)

pdf

Мистецтво

Для кого: 1 Клас, Змішаний

03.12.2022

1387

8

0

Вміст матеріалу:

+Показати ще (7)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Авторська робоча навчальна програма Мазур Л. В. з навчальної дисципліни «Сольний спів»
(напрямок «вокальна терапія»)

рівень: початкова мистецька освіта, перший рік навчання

КЗПСО «Мистецька школа №12 м. Одеси»

Укладач: Мазур Людмила Володимирівна

Укладена у 2022 році

РЕЦЕНЗІЯ

Доцільність підготовки рецензованої робочої програми навчальної дисципліни «Сольний спів» обумовлена необхідністю оволодіння сучасною молоддю основами співацької діяльності, завдяки якій вже з ранніх етапів розвитку особистості відбувається формування свідомості, мислення, почуттів і відчуттів, оскільки мозок людини природно сприймає спів з моменту народження.

Робоча навчальна програма Мазур Л.В. втілює концепцію впровадження напрямку «вокальна терапія» у навчальну дисципліну «Сольний спів» для першого року навчання початкової мистецької освіти.

У пояснювальній записці розглядається питання актуальності програми у зв'язку із необхідністю модернізації освіти у контексті європейської інтеграції та через оголошення в Україні правового режиму воєнного стану.

З огляду на це цілком обгрунтованим є запропоновані авторкою програми реалізація індивідуального та гуманно-естетичного підходу для ефективності освітнього процесу, доцільність використання лікувально-виховного методу «вокальна терапія» на уроках «сольного співу» у зв'язку з актуальністю пошуку нових засобів зміцнення психічного та фізичного здоров'я молоді, розвитку емоційного інтелекту, творчих здібностей, художньо-естетичного смаку учнів початкової школи засобами мистецтва, мотивації до здобуття спеціальних мистецьких компетентностей.

Елементи авторської навчальної програми «Сольний спів» викладені логічно і в сукупності розкривають мету, зміст та очікувані результати навчання учнів.

Позитивним аспектом є представлені в програмі методичні засади викладання, а саме проект авторської методичної розробки Мазур Л.В. «Голос і дихання» («Voice & Breath»), що інтегрує лікувально-терапевтичні та навчально-виховні завдання початкової мистецької освіти у контексті реалій сучасного життя.

Навчально-методичний комплекс створено на основі використання методів практичної психології, музичної терапії, досліджень співацького голосу, а також провідних класичних та сучасних методик вокального навчання і музично-співацького виховання.

Інноваційна методика впроваджується на засадах демократизації та гуманізації освіти, варіативності, індивідуального підходу, спираючись на національні музичні традиції та взірці світового мистецтва.

Представлена на рецензування робоча навчальна програма Мазур Л. В. з навчальної дисципліни «Сольний спів» виконана з урахуванням державних стандартів освіти та рекомендується до впровадження в освітній процес закладів початкової мистецької освіти.

Рецензент:

канд. пед. наук, доцент кафедри музично-інструментальної підготовки ПНПУ імені К.Д. Ушинського

О. Ю. Горожанкіна