Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Літературне доміно за повістю "Пригоди Тома Сойєра"

Опис документу:

Літературна гра, яка допомогає пригадати зміст твору, встановити відповідності між описом героєм і деталями, які йому належать. За допомогою цієї гри можна повторити, узагальнити, запам'ятати зміст твору.

Умови гри. Роздаємо фішки ( можна і на 10 чоловік). Гру починає гравець, який володіє фішкою із словом «ПОЧАТОК». З неї він і починає свій хід. На цій же фішці є запитання, і діти шукають у себе фішку із відповіддю на це запитання. Таким чином, останньою фішкою повинна бути “ФІНІШ”. Якщо цю фішку покладено на стіл, а ще є інші фішки, значить допущено помилку. Шукаємо помилку, виправляємо, завершуємо доміно. Гру завершено, якщо покладено останню фішку “ФІНІШ”, і більше немає жодної фішки.

Під час гри на столі складається ланцюжок із фішок, при цьому кожна наступна фішка приєднується до попередньої так, щоб запитання на одній фішці мало відповідь на наступній.

0201lh24-edef-940x705.jpg0201lh25-f7f8-940x705.jpg0201lh26-b238-940x705.jpg

Відображення змісту документа тимчасово вимкнено. Ми проводимо технічні роботи. Орієнтовний час виконання робіт, до 06:00 25.05.2022