Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Як провести вступні випробування за допомогою надійної та сучасної системи тестування від Всеосвіти
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Літературна гра за повістю "Пригоди Тома Сойєра". (Колесо пізнання)

Вміст матеріалу: показано 4 з 16 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Літературна гра "Колесо пізнання" на прищіпках із зарубіжної літератури. До складу гри входить 5 полів для гри і по 8 фішок до кожного поля+додаткові фішки. Гру можна проводити як індивідуально, так і по групах. . В кожному з 5 комплектів «колеса пізнання» є зайві елементи. Діти повинні зрозуміти , які елементи зайві і продемонструвати їх у кінці завдання, під час виступу. Пояснити, довести, чому ці елементи є зайвими ( «фішки» можна кріпити до поля на прищіпкахчи на наліпках. Відразу може виконувати завдання 5 учнів( груп). Зручно, швидко, продуктивно, цікаво для дітей.

(Особисто я ділю клас на групи. На стіл кожної команди кладу файл, у якому є поле гри і фішки. Гра розпочинається для всіх одночасно. Група, яка впоралася першою, отримує бонусний бал. Потім підраховую у всіх команд кількість правильних відповідей і фіксую їх на дошці. Далі діти по колу передають свої поля із фішками і розпочинається 2 раунд гри. Таким чином, протягом гри діти мають змогу пограти на всіх полях. У кінці підраховуємо бали і називаємо переможців.)

0201lguj-f1bd-940x529.jpg0201lguu-e710-940x705.jpg0201lguo-1633-940x940.jpg

Нещодавно завантажили