і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Lesson Plan "Nature and Weather" Elementary

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QA828407
За публікацію цієї методичної розробки Стрюк Євгенія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №QA828407
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАЛІКОВОГО УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ

НА ТЕМУ: «ПРИРОДА І ПОГОДА»

Час: 45 хвилин

Рівень: Elementary

Вікова група: 5th form

Тема: Nature and Weather

Практична мета:

  • опрацювання вивченої лексики за темою «Природа і погода» в усному мовленні та тренінг орфографічних навичок;

  • ознайомлення учнів з новою лексикою теми та закріплення її за допомогою творчих завдань і читання.

Розвивальна мета:

розвивати вміння:

  • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;

  • розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;

  • висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (подив, радість, сумнів, стурбованість тощо);

  • надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;

  • спілкуватися в парах та малих групах.

Освітня мета:

  • ознайомити учнів з різними природними явищами та їх особливостями.

Виховна мета:

  • стимулювати інтерес учнів з різними природними явищами та їх особливостями;

  • виховувати потребу практичного використання мови;

  • формування почуття відповідальності при роботі в парі.

Культурологічна мета:

  • знання соціальних правил поведінки;

  • вміння вживати та вибирати привітання;

  • знання правил вступу до розмови, правил ввічливості.

Тип уроку: Комбінований

Обладнання:

  • тематичні малюнки;

  • роздаткові матеріали;

  • книжки;

  • словники;

  • ПК та колонки.

Хід уроку

I. Greeting. Introduction. (1 min)

T: Good morning, pupils! I’m glad to see you here. I’m sure you are ready for active work today.

Ss: Good morning teacher! We’re glad to see you too!

T: I hope we’ll have a wonderful time together. Let’s begin our lesson. Today we are going to work at the topic “Nature and Weather”.

II. Warming-up (5 min)

Teacher asks a few questions.

T: What’s the weather like today?

S1: The weather is rainy.

T: What is the weather you like?

S2: I like when it snows especially on New Year’s!

S3: I like snow too when the weather is good and holidays are coming soon.

T: Do you like rainy weather?

Students answer.

T: Let’s sing a song about rainy weather ( HO1).

Students sing a song.

Rain, Rain.

Go away.

Come again another day.

DADDY wants to play.

Rain, rain, go away.

Rain, Rain.

Go away.

Come again another day.

MOMMY wants to play.

Rain, rain, go away.

Rain, Rain.

Go away.

Come again another day.

BROTHER wants to play.

Rain, rain, go away.

Rain, Rain.

Go away.

Come again another day.

SISTER wants to play.

Rain, rain, go away.

Rain, Rain.

Go away.

Come again another day.

BABY wants to play.

Rain, rain, go away.

Rain, Rain.

Go away.

Come again another day.

ALL THE FAMILY wants to play.

Rain, rain, go away.

III. The main body of the lesson.

Vocabulary Practice (15 min)

Teacher writes new words down on the blackboard, shows some pictures, name them and students repeat them after the teacher. Than students have to work with a dictionary and find the meanings of new words.

Cloud/cloudy, cold, hot, fog/foggy, wind/windy, rain/rainy, snow/snowy, storm, sun/sunny, warm.

T: Today we’re going to learn new words. Listen to me attentively and repeat after me.

Example:

T: Cloud/cloudy

Ss: Cloud/cloudy

T: Rain/rainy

Ss: Rain/rainy

T: Snow/snowy

Ss: Snow/snowy

T: Sun/sunny

Ss: Sun/sunny

T: Now on the blackboard you can see a lot of pictures of different weather. Let's play a game. You will receive a card with a picture of the weather. You should say that you dress when it is, for example, rainy weather. (HO2)

Example:

When outside the sunny weather, I wear a T-shirt, shorts and sandals.

Reading Practice (20 min)

  1. Pre-reading activity.

Questions. T→Ss

T: Look at the pictures on page 99. Read three postcards (1–3) and match them with the pictures (A, B, and C).

Students answer.

2. While-reading stage.

Students read the sentences and choose right items to complete the sentences (HO2).

T: Let’s complete the sentences on page 100.

Possible problem: Early finishers.

Solution: Teacher gives them the answers to check individually.

KEY:

1. London

2. cold

3. can

4. didn’t like

5. is

6. sometimes

  1. Post-reading stage.

T: Look at the picture and say what children can do on such a day using the word-combinations below the picture. (HO3)

Students speak one by one till everyone answers.

IV. Round off (4 min).

  1. Home assignment: Ex. 6, p. 101; to repeat vocabulary.

  2. Summing up.

T: Unfortunately, time is up. I really appreciate you being so active! You all did a very good job and will get good marks. Have a good rest! Goodbye!

REFERENCES

  1. Англійська мова (5-й рік навч.): підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл./ А.М. Несвіт. – Київ: Генеза, 2013. – 224 с.

  2. www. funenglishgames.com

3. http://eng4me.ru

4. www.singing-bell.com

Handout 1

Handout 2

Handout 3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Lesson Plan "Nature and Weather" Elementary
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    126
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    QA828407
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QA828407
За публікацію цієї методичної розробки Стрюк Євгенія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №QA828407
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти