Лепбук у початковій школі

Опис документу:
Нова українська школа вимагає від сучасного вчителя нових підходів до навчання дітей, нових форм і методів роботи, нестандартної подачі навчального матеріалу. Одним з ефективних, цікавих, новітніх методів організації навчальної діяльності з молодшими школярами є лепбукінг.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Лепбук у початковій школі

Розвиток творчих здібностей – це вміння використовувати знання в нестандартних ситуаціях. Він включає і розвиток мислення – вміння узагальнювати, перетворювати знання в гнучкі системи, творчо аналізувати ситуацію. Розвивати творчість – означає виховувати у дітей інтерес до знань, самостійність у навчанні.

Щоб сформувати творчі здібності, дитині необхідно якнайбільше вражень про навколишній світ під час виконання різних видів діяльності.

Нова українська школа вимагає від сучасного вчителя нових підходів до навчання дітей, нових форм і методів роботи, нестандартної подачі навчального матеріалу. Одним з ефективних, цікавих, новітніх методів організації навчальної діяльності з молодшими школярами є лепбукінг. Саме поняття "лепбук" нещодавно з'явилось на нашому інформаційному просторі, але поволі завойовує популярність.

За своєю суттю lapbook – це інтерактивна книга, зроблена своїми руками. Найчастіше вона оформлюється у вигляді картонної папки, всередині якої кишеньки з різноманітними завданнями, що розкладаються, світлини та багато іншого. Дитині подобається все це розглядати, перегортати, відкривати і вивчати – в результаті такої тематичної гри можна вивчати щось нове. Учні не тільки зосереджуються над матеріалом, а й при підготовці відповідної інформації можуть розмальовувати, вирізати, складати пазли.

Мета використання лепбуків у початковій школі :

-побудова навчальної діяльності на основі взаємодії дорослих з дітьми, орієнтованої на інтереси і можливості кожної дитини;

- розвиток допитливості, пізнавальної мотивації та навчальної активності

-розвиток уяви, творчої ініціативи, у тому числі мовленнєвої.

В результаті роботи з лепбуком у дітей розвиваються універсальні вміння, такі як:

- вміння планувати майбутню діяльність;

- домовлятися з однолітками;

- розподіляти обов'язки;

- шукати потрібну інформацію, узагальнювати її, систематизувати;

- самостійно давати пояснення на виникаючі питання;

-приймати власні рішення, спираючись на свої знання і вміння;

- використовуючи усне мовлення, висловлювати свої думки і бажання.

Види лепбуків залежно від призначення:

навчальні,ігрові, вітальні, святкові, автобіографічні ,папка-звіт про якусь важливу подію в житті дитини, подорож, похід в цирк, канікулярні дозвіллі і т.д.)

Залежно від форми:

стандартна книжка з двома розворотами, з 3-5 розворотами,к нижка-гармошка, фігурна папка, стандартні кишеньки, звичайні і фігурні конверти, кишеньки-гармошки, кишеньки-книжки, віконця і дверцята, обертові деталі,висовуються деталі.

Робота над створенням лепбука не обмежується певними часовими рамками. Цей процес може тривати лише один день, а може здійснюватись протягом тижня або кількох. Все залежатиме від складності поставлених завдань, від глибини розкриття теми, від умінь та навичок школярів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!