КВК з образотворчого мистецтва для 5 - 7 класів

Образотворче мистецтво

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас

03.01.2021

199

11

0

Опис документу:
У даному заході висвітлено як створити умови для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей; ознайомити з нетрадиційними засобами малювання; розвивати творчу уяву пам'ять , розширити пізнання дитячого світогляду; активізувати комунікативні уміння і навички дітей; виховувати естетичні смаки, любов і прагнення до творчості, інтерес до мистецтва нових знань, спостережливості, охайності під час виконання роботи .
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мистецтвознавчий захід

« ТАЛАНТ - ШОУ»

.................................................................................витель образотворчого мистецтва Гуменюк Марія Григорівна .........................................................................................................................................Мета: створити умови для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей; ознайомити з нетрадиційними засобами малювання; розвивати творчу уяву пам*ять , розширити пізнання дитячого світогляду; активізувати комунікативні уміння і навички дітей; виховувати естетичні смаки, любов і прагнення до творчості, інтерес до мистецтва нових знань, спостережливості, охайності під час виконання роботи

Обладнання: проектор, аркуші паперу формату А-2, фарби, кольорові олівці, репродукції картин,

ХІД ЗАХОДУ

Ведучий: Доброго дня, шановні учні, вчителі, гості нашої школи…………. Сьогодні ми зібралися на свято найталановитіших, найрозумніших, найкмітливіших , творчих особистостей

Ведуча: Ми з радістю запрошуємо вас на мистецьку гру « В світі талантів»

Ведучий:

Ведуча: Відповіді і творчі роботи оцінюватиме «Рада найталановитіших», з якими ми вас познайомимо (представлення журі) Ведучий: Правила нашої гри

Ведуча: Запрошуємо наші команди. Капітани представляють команду – її склад і назву……………

  1. Конкурс. « Розминка» Вікторина з образотворчого мистецтва

Запитання задаються кожній команді по-черзі , за кожну правильну відповідь – по 1 балу.

  1. Назвіть основні кольори. (червоний, синій, жовтий)

  2. Скільки кольорів має веселка (7)

  3. Назвіть кольори веселки в порядку їх розташування ( Ч,О,Ж,З,Б,С,Ф)

  4. Як утворити зелений колір (змішати жовту із синьою)

  5. Як утворити жовтогарячий колір (змішати червону із жовтою)

  6. Які кольори називають теплими (кольори де переважають відтінки жовтого, червоного, оранжевого)

  7. Які кольори називають холодними ( синій, блакитний, зелений) 8. Як називається жанр образотворчого мистецтва в якому головний герой – природа (пейзаж) 9. Як називається картина на якій зображено людину (портрет) 10. За допомогою яких засобів люди прикрашають предмети побуту (за допомогою візерунків та орнаментів) 11. Що таке живопис (вид образотворчого мистецтва твори якого виконані за допомогою фарб) 12. Що таке графіка (вид образотворчого мистецтва твори якого виконані за допомогою ліній) 13. Встановлений у віконний отвір орнамент з кольорового скла (вітраж) 14. Установа , де зображені та встановлені для огляду твори образотворчого мистецтва (музей)

ДРУГИЙ КОНКУРС «ВИНАХІДЛИВАЙ ХУДОЖНИК»

Кожна команда за 5хвилин має намалювати на аркуші паперу картину , на якій будуть зображенні предмети, що починаються на одну букву . Буква обирається жеребкуванням. (техніка виконання графіка) … . звучить пісня «Олівці мальовці» Оцінюється якістю предметів , композиція, оригінальність та якість виконання Макс 5 балів

ТРЕТІЙ КОНКУРС «КАЛЕЙДОСКОП ТВОРІВ МИСТЕЦТВА» Перед учасниками лежать репродукції картин. Щоб отримати 1 бал – назвіть назву картини , 1 бали – прізвище автори картини , 1 бал – жанр картини

  1. «ДЖОКОНДА» Леонардо да Вінчі ( портрет)

  2. «ПІСЛЯ БУРІ» І. Айвазовський ( пейзаж)

  3. «ВЕСІЛЛЯ» Т. Яблонська (побутовий)

  4. «УКРАЇНКА» І. Рєпін (портрет)

  5. «ВЕЧІР НА УКРАЇНІ» А. Куїнджі (пейзаж)

  6. «ЗОЛОТА ОСІНЬ» І. Левітан (пейзаж)

  7. «СВЯТОЧНЕ ВОРОЖІННЯ» М. Пимоненко ( портрет побутовий)

  8. « АВТОПОРТРЕТ» Т. Шевченко ( автопортрет)

  9. «ГІСТЬ З ЗАПОРІЖЖЯ» Ф. Красицький (побутовий)

  10. « ПОХІД ЗОПОРОЖЦІВ ДО КРИМУ» М. Самокіш (батальний)

  11. «ДЕВ*ЯТИЙ ВАЛ» І. Айвазовський ( марина) 12. «КВОЧКА» М. Пимоненко (анімалістичний) 13. «ЛОВЛЯТЬ СНІГУРА» С. Васильківський (пейзаж) 14. «ДЕВ*ЯТИЙ ВАЛ» І. Айвазовський (марина)пейзаж 15. «ЗАПОРОЖЦІ ПИШУТЬ ЛИСТА ТУРЕЦЬКОМУ СУЛТАНУ» І. Рєпін (історичний) 16. «ОДЯГАЮТЬ ВІНОК» К. Трутовський (побутовий)

КОНКУРС « ФОТОРОБОТ» Користуючись підказками створіть фоторобот злодія, який викрав з ЛУВРУ «ДЖОКОНДУ». ОПИС: 1. Овальне обличчя.

  1. Очі маленькі , мов чорні вуглинки, брови густі, насуплені.

  2. Ніс довгий, широкий у кінці.

  3. Губи тонкі, верхня повністю прикрита вусами, закрученими догори.

  4. На голові капелюх , більше нахилений на лівий бік. З-під нього виглядає акуратно підстрижене волося.

  5. Одягнений у блакитну сорочку, галстук, темний піджак. ЖУРІ оцінить вашу майстерність максимум 3 бали

КОНКУРС «МУЗИЧНИЙ» КОЛЬОРИ У ПІСНІ Домашнім завданням для команд було таке: кожен учасник команди мав підготувати кілька куплетів пісень де звучить колір………..

Команди виконують куплети українських пісень де згадується колір в послідовності (хто кого переспіває)

ЖУРІ оцінює (одна пісня 1 бал )

КОНКУРС ДЛЯ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ

1.Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто цей славний молодець.

Це, звичайно,……….(олівець)

Він для фарби – незамінний,

Бо художник він відмінний.

Фарбує все, як треба.

І малюнок є вже в тебе. (пензлик)

Білий-білий, наче сніг.

Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір, А зовуть його………(папір)

Постирає все, що бачить,

Це не іграшка, не м*ячик,

Опусти ти руки в сумку

Та дістань в долоні ………(гумку)

Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть,

Як картину цю зовуть………..(натюрморт)

Бачим ліс, галявину ясну,

День безхмарний та прекрасний,

Захопило подих аж,

Як побачили………..(пейзаж)

Змалював Андрійко маму,

А малюнок вставив в раму.

Цей малюнок не секрет,

Називається…….( портрет)

На папері біло-біло,

Не піде так, що за діло.

Щоб побачить гарні барви

Треба вам дістати……..(фарби)

Намалюй барвисті квіти

І берез зелені віти,

Фарби ти візьми, гуаш

Щоби гарний був……(пейзаж)

Ми на вернісаж прийшли,я

Щось цікаве там знайшли, То не птах і не людина, А зовуть її……………(картина)

Щоб жили у мирі

Скло, пластмаса й шкіра,

Целофан, хутро й бетон,

Пінопласт, папір, картон….

Всіх здружу я . крім людей.

Зрозуміли, хто я …………..(клей)

КОНКУРС «НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНІКИ МАЛЮВАННЯ»

Учасники команд діляться для виконання творчої роботи в нетрадиційній техніці ( малювання ниткою, малювання ватними палочками, малювання зім*ятим папером,……….) Команди працюють звучить пісна Кожна пара представляє свою роботу (назва, техніка… матеріал….) Журі оцінює кожну роботу у 3 бали

КОНКУРС «УПІЗНАЙКО» Відтвори картину Завдання для капітанів Командир обирає 2 конверта із картинами в середині, віддає команді конверти

Учасники команда показують фрагмент картини , за якими капітан команди має визначити зображення , назву, автора….. Журі оцінює конкурс у 5 бали

КОНКУРС Завдання від капітана «Заморочки з бочки» Капітани в послідовності витягують запитання і зачитують для учасників своєї команди Одна вірна відповідь 1 бал

  1. Яка споруда зображена на 2- гривневій купюрі………………

  2. Яку купюру прикрашає портрет Т.Г. Шевченка……………..(100 гр.)

  3. Яким вимогам відповідає архітектура…………..(міцність, корисність, краса)

  4. До якого виду графіки належить ілюстрація ………….(книжкова графіка)

  5. Що таке інтер*єр ………………..(внутрішній вигляд споруди)

  6. Як називається зображення сцен життя………….(побутовий жанр) 7. Який вид мистецтва походить від грецького «пишу» …..(графіка) 8. До якого жанру відноситься картина І. Рєпіна «Запорожці пишуть листа турецькому султанові»………………(історичний жанр) 9. Де знаходиться будинок з химерами…………..(Київ) 10. Де знаходиться парк «Софіївка)………………..(м. Умань) 11. Хотинський замок……………..(Хотин, Чернівецька обл.) 12. Домініканський костел…………….(Львів)

Підсумки нашої гри …

Слово нашому шановному журі…………

Нагородженння команд……..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.