Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

"Квест" з англійської мови

Англійська мова

Для кого: 7 Клас

17.01.2021

538

30

0

Опис документу:
Квест з англійської мови спрямований для розвитку учнів усіх видів контролю: аудіювання; читання; письмо та говоріння. Проводила квест з свохми учнями дуже сподобалося. Особливо читання на швидкість сподобалося найбільше
Перегляд
матеріалу
Отримати код

У наш бурхливий час вивчення іноземної мови – це не лише

просте бажання бути освіченою і всебічно розвиненою людиною, але

й досить необхідне, престижне й корисне заняття. Англійська мова –

мова міжнародного спілкування, яка займає друге місце в світі по

кількості людей, що володіють нею, і з них близько 350-400 мільйонів

вважають англійську своєю першою рідною мовою.

Вивчення англійської мови – це цікавий та пізнавальний процес,

який тренує пам’ять, розвиває комунікативні навички, розширює

кордони наших можливостей і сприяє певному престижу та дозволяє

вільно спілкуватись в англомовних країнах з носіями цієї мови.

Людина розвивається духовно й фізично тільки в праці. Без праці

вона деградує. Будь-які спроби уникнути продуктивної праці

призводять до спричинення негараздів як для особистості,так і для

суспільства. Праця сприяє їх розумовому розвиткові. Діти, зайняті

різними видами праці, кмітливіші, винахідливіші, вони стикаються з

різними знаряддями праці, матеріалами, дізнаються, про їх

призначення, збагачують свій словниковий запас.

«Квест» — є однією з різновидів ігор, яка досить популярна серед

молоді, і заманює всіх справжніх цінителів пригод.

Якщо перекласти слово «quest» з англійської, то це буде означати

«шукати щось, виконувати завдання», демонструвати особисту

кмітливість та вміння вибудовувати логічні ланцюжки, представляти

особистий талант і отримувати від цього нескінченне задоволення.

Тож давайте зануримось у цей цікавий світ англійської мови та

технологій за допомогою нашого квесту, під час проходження якого

матимемо змогу перевірити знання з декількох предметів одночасно.

Правила квесту

1. Час перебування на одній зупинці – 5 хвилин. За часом слідкують координатори.

2. Якщо час вичерпаний, то координатор припиняє роботу.Учасники зобов’язані виконати штрафне завдання

3. Завдання для переходу до наступного випробування (зупинки) дається тільки після розв’язання відповідного завдання або як автоперехід після відведеного для виконання завдання часу.

4. Координатори не мають права дати автоперехід швидше ніж за вказаний у завданнях час.

5. На перехід до наступного випробування разом із розв'язанням завдання відводиться 2-3 хвилини.

6. Координатори не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.

7. За шум – штрафні 2 бали на завданні.

Englishquest« »

Мета: організувати активне дозвілля дітей, вдосконалювати знання та навички набуті на уроках англійської мови, розвивати навички всіх видів мовленнєвої діяльності,  розширювати світогляд учнів, розвивати мовну здогадку та логічне мислення, формувати та розвивати навички співпраці (робота в групі, взаємодопомога), виховувати позитивне ставлення та інтерес до вивчення англійської мови.Хід гри

Гра розрахована на 4 команди по 5-6 учнів (7-мі класи). Команди рухаються за підказками які отримують на станціях. Маршрут кожної команди починається з різних станцій. На станції кожна команда знаходиться рівно 5 хвилин.

Маршрут команд проходить за такою схемою:

1-2-3-4

2-3-4-1

3-4-1-2

4-1-2-3

1 Станція

2 Станція

3 Станція

«Пантоміма»

Команда отримує 12 малюнків. Кожен з учасників по черзі виходять і показують, що зображено на малюнку (кожен із учасників тягне один малюнок), решта команди має назвати, що зображено. Приймається відповідь тільки на англійській мові. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

COMEDY FILM

ROMANCE FILM

DRAMA FILM

THRILLER FILM

HISTORICAL FILM

ADVENTURE FILM

4 Стація

« Відгадай»

Потрібно відгадати загадки на англійській мові.

1.Across the lake I rowan drow.

Theharder I pull,Thefaster I go.

Whatisit?

(BOAT).

2.What startswith T, endswith T andisfullof T?

(TEAPOT)

3.Clean, butnotwater, White, butnotsnow, Sweet, butnotice-cream. Whatisit?

(SUGAR)

4.I live in the woods.I’m very big and furry.I have a big nose, a little tail and four legs.I like to eat fish and berries.I am a…

(BEAR)

5.Look atmyfaceandyouseesomebodyLookatmybackandyouseenobody.

(A MIRROR)

6.Which starsweardarkglasses? (FILM STARS)

7.Name a vegetablethatisbrownontheoutsideandwhiteontheinside.

Anditgrowsunderground.

(POTATO)

8.Which monthhas 28 days? (ALL OF THEM)

9.What hastobebrokenbeforeyoucanuseit? (AN EGG)

10.Name a vegetablethatisgreenontheoutsideandwhiteontheinside.

Itstartswith «C.»

(CUCUMBER)

Оцінювання: За кожну загадку – 1 бал

Максимальний бал – 10.

СТАНЦІЯ 5

Ocean of Numbers” (max 10 points)(кабінет математики)

(переписати слова цифрами)

Five times five is twenty – five -

Two hundred and fifty – five -

One thousand and ten -

Seven hundred and forty – three -

Eighteen ninety – nine -

Five thousand and ten -

Three fifths -

Two and a half -

Seven point four -

Nineteen hundred -

6 Станція Долина Німецькомовних країн

Розфарбуйте прапори німецькомовних країн та дайте відповідь, який колір є в усіх прапорах

Відповіді:

Швейцарія Австрія

Бельгія Ліхтенштейн

Люксембург Німеччина

Оцінювання: за кожен правильний розфарбований прапор – 1бал

За назву країни - 1 бал.

2 бали за правильно вказаний колір, який присутній у всіх прапорів.

Максимальна кількість балів – 14.

7 Станція."Guess the melody" ( max 5 points)

Учніобираютькатегорію. Потім прослуховують мелодії та відгадують.

1) Cartoons

The Shreck

The boss baby

Madagascar

2) Films

 Terminator

Friends

Sherlock

3) Advertising

Cola

Mcdonalds

Vodafone

Маршрутний лист

Назва команди____________________________________________

Назва станції

Місце проходження (№ кабінету)

Кількість балів

Примітка

Станція №1 – Презентація командЗгадай алфавіт

Станція №2--Знатоки« Долина Німецькомовних країн »

Станція № 3-««Пантоміма»»

Станція №4 – « Ребуси»

Станція №5 – “Ocean of Numbers”

Станція №6 –"Guess the melody"

Станція №7 –

Станція №8

Штрафні бали

Can you guess the riddles?

(учасники відгадують загадки, намагаючись заробити максимальну кількість балів)

It’s a man. He makes a show in the circus. Children love him a lot. He is funny and friendly.(A clown)

There are a lot of them in the classrooms and outside. You can find them in front of your school.(Flowers)

It’s an animal. It’s wild. It doesn’t have glasses but you can see them on its face. (A panda)

A dish. You need 3 eggs, some milk and salt (An omelet)

It can be a boy or a girl. It can’t talk or walk. It sleeps and cry a lot.(A baby)

It’s a thing. It can be blue, yellow, red and so on. It can be any shape. You can play with it. You can decorate your party with it.(A balloon)

Mary’s father has five daughters – Nana, Nene, Nini, Nono. What is the fifth daughter’s name? (Mary)

What is in the middle of Paris? (the letter R)

What belongs to you but others use it more than you do? (your name)

Imagine you are swimming in the sea and a bunch of hungry sharks surround you. How do you get out alive? (stop imagining)

2. Put the words in the brackets in correct order.

Pattern. Why/did/grow/the beard/you. Why did you grow the beard?

1. Is/look/a sight/he/now. – Question

2. The old actor/the wig/wore/the/pate/to conceal. - Sentence.

3. Parents/the eyebrows/rise/their. When/hear/they/answer/strange/children/from. – Two sentences.

4. The stout woman/losing weight/has been/a week/for. – Sentence.

5. Two fangs/of the man/pulled out /were. – Question.

6. The hairdresser/the hair of the customers/tinted/today/has. - Question.

7. Manicured/were at the parlour/his nails. - Question.

8. They/to do/like/toe nails/their. -Sentence.

Listen to some short texts and guess the professions.

Jane works in a hospital. She helps people to be healthy and fit. She usually wears a white gown and she likes it, (a doctor)

Stephen works on a big farm. He looks after horses. He likes to be on fresh air and ride his horses, (a farmer)

Helen works in a laboratory. She does experiments. It is interesting and sometimes dangerous to do this work, (a scientist)

Fred works in the fire station. He puts fire out and rescues people. He has to be strong, quick and smart to be good in his profession, (a fire fighter)

Judy works in a shop. She sells jeans and T- shirts. She likes to help and advise people to choose different clothes, (a shop assistant)

John works in a spaceship. He had to train a lot and now he is in a good physically form. He flies around the Earth, (a spaceman)

Peter works at school. He teaches Ukrainian language and literature. He thinks that every Ukrainian has to know his mother tongue and literature of native writers and poets, (a teacher)

1 Станція

2 Станція

3 Стація

4 Станція

5 Станція

6 Станція

7 Станція

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.