КТП з української мови за М. Захарійчук 2021/2022 н.р.

Українська мова

Для кого: 3 Клас

21.09.2021

105

5

0

Опис документу:

КТП з української мови для 3 класу розроблено відповідно до методичних рекомендацій "Щодо оцінювання учнів 3-4 класів НУШ"

  • за підручником Захарійчук М. Українська мова та читання: підр.для 3 кл. ЗЗСО (у 2 частинах). – Київ:Грамота, 2020. – 160 с.

  • Зошит з розвитку усного та писемного мовлення. 3 кл./ Мар’яна Захарійчук. – Київ: Грамота, - 2020. – 64 с. : іл.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова

  • за підручником Захарійчук М. Українська мова та читання: підр.для 3 кл. ЗЗСО (у 2 частинах). – Київ:Грамота, 2020. – 160 с.

  • Зошит з розвитку усного та писемного мовлення. 3 кл./ Мар’яна Захарійчук. – Київ: Грамота, - 2020. – 64 с. : іл.

  • Зошит з української мови «Мої навчальні досягнення» для 3 кл.загальноосв.навч.закл./ Мар’яна Захарійчук. – Київ: Грамота, 2020. – 48с.

(4год на тиждень)

І семестр

Зміст уроку

Дата


Примітки


Розділ «Українська абетка. звуки та букви»

Урок розвитку усного та писемного мовлення №1. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя «Мої очікування від цього навчального року».


Підручник, Ч.1, с.3-4; зошит с.4-6, 55

Українська мова — державна мова України

(4-5)


С. 5-7

Українська абетка: звуки та букви (6-10)


С. 8-9

Голосні звуки. Букви, що їх позначають(11-14)


С. 9-10

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] (15-18)


С. 10 – 11

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] (19-22)


С. 12 - 13

Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками(23-26)


С. 13-14

Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками(27-30)


С. 14-15

Урок розвитку усного та писемного мовлення №2. Створюю SMS-повідомлення друзям та близьким про події, які сталися зв мною.


Зошит с. 7-9;

С.16-17, картка

Тверді та м’які приголосні звуки.

Подовжені м’які приголосні звуки.(32-35)


С. 17-18

Апостроф. Навчальний диктант.(36-39)


С. 18 - 19

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота №1. Списування.



Аналіз діагностувальної роботи



Розділ «Слово»

Лексичне значення слова.(40-43)


С.21 - 22

Однозначні й багатозначні слова(44-47)


С.23 – 24

Пряме й переносне значення слова (48-51)


С.24 – 26

Слова­антоніми. Навчальний диктант.(52-53)


С. 26

Урок розвитку усного та писемного мовлення№3. Створюю фотоколаж до свята «Дари осені».


С. 27, зошит с. 10 - 12

Слова – антоніми (54-55). Тренувальні вправи


С. 26 - 27


Слова­синоніми. (57-60)


С.28 - 29

Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах. (61-64)


С.29 - 30

Мої навчальні досягнення


С.31

Діагностувальна робота №2 «Слово. Значення слова»



Аналіз діагностувальної роботи



Поняття про закінчення (65-68)


С. 32 - 33

Споріднені слова. Форми слова(69-72)


С. 33 - 35

Основа слова. Частини основи:

корінь, префікс і суфікс. (73-76)


С. 35 - 36

Спільнокореневі слова. Корінь слова(77-86)


С.36 - 37

Урок розвитку усного та писемного мовлення№4. Створюю розповідь за серією малюнків «Осіння пригода»


С.38 – 39, зошит с. 13 - 14

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. (87-90)


С. 40 - 41

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. (91-94). Діагностувальна робота №3. Діалог (усно)


С. 41 – 42

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. (94-98)


С. 42 – 43

Префікс. Словотворча роль префіксів(99-102). Діагностувальна робота №3. Діалог (усно)


С. 43 – 44

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами (103-106)


С. 45 - 46

Написання префіксів з-, с-. Навчальний диктант.(107-111). Діагностувальна робота №3. Діалог (усно)


С. 46 - 47

Урок розвитку усного та писемного мовлення№5. Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту за малюнками


С.47 - 48

Префікси, співзвучні з прийменниками

(114-117)


С.48 - 49

Суфікс. Роль суфіксів(118-121)


С.48-49

Творення слів з найуживанішими суфіксами

(122-125)


С. 51 - 52

Спостереження за збігом двох однакових приголосних на межі суфікса та кореня

(126-129)


С. 52 - 53

Узагальнення вивченого про будову слова


С. 53

Мої навчальні досягнення(130-132)


С. 54

Діагностувальна робота №4 «Будова слова»



Аналіз діагностувальної роботи



Урок розвитку усного та писемного мовлення№6. Створюю письмове висловлення (розповідь) на основі вражень від прочитаного тексту


С. 57 – 58, зошит 18 – 20

Розділ «Частини мови»

Повторення знань про різні частини мови.

(134-137)


С.55-56

Іменник як частина мови. (140-143). Діагностувальна робота№5 «Усний переказ»


С. 58 - 59

Поняття предметності. (144 – 147)


С. 59 - 60

Іменники — власні та загальні. Велика буква

у власних назвах. Навчальний диктант.(148-152)


С. 61 - 62

Велика буква в кличках тварин(153-157). Діагностувальна робота№5 «Усний переказ»


С.62 - 64

Велика буква в назвах гір, річок, морів, міст і сіл(158-161)


С.64 - 65

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній. Число іменників.(162-165). Діагностувальна робота№5 «Усний переказ»


С.66 - 67

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній. Число іменників.(166 - 169)


С. 67 - 68

Діагностувальна робота №6. Диктант




Аналіз діагностувальної роботи



Урок розвитку усного та писемного мовлення№7. Створюю листівку чи запрошення.


С.69, зошит с. 21 - 23

Змінювання іменників за числами (171 – 173)


С. 69 – 70

Змінювання іменників за числами (174 – 176)


С. 70 - 71

Мої навчальні досягнення.


С.72

Прикметник як частина мови. (177-180)


С. 73 – 74

Роль прикметників у мовленні.(181-184)


С.74-75

Зв’язок прикметників з іменниками(186-189)


С.77-78

Зв’язок прикметників з іменниками. Тренувальні вправи


Добір матеріалу

Урок розвитку усного та писемного мовлення№8. Створюю навчальний переказ розповідного змісту


С. 76, зошит с. 24 - 26

Підсумковий урок за І семестр




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.