Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

КТП з курсу "Ритміка" (2 клас, ЗПР)

Інклюзивна освіта

Для кого: 2 Клас

24.02.2021

232

21

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткових занять з курсу "Ритміка"для другого класу. Дане КТП розраховане на тижневе навантаження 1 год. Призначене для учнів з особливим освітніми потребами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПЕРЕВІРЕНО

Заступник директора з НВР

______________/

« »_______________2020 р.

« »_______________2021 р.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

______________/

« »_______________2020 р.

« »_______________2021 р.

Календарне планування корекційно – розвиткових занять з «Ритміки»

для 2 класу

Берестівської ЗОШ І – ІІІ ст.

Учитель:

РИТМІКА

Складено відповідно до «Програма «Ритміка» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку». Автор: Бабяк О.О.

(34 год. 1 година на тиждень)

Дата

Тема заняття

Корекційно-розвиткова робота

Примітка

1

Теоретичні заняття:

Повторення раніше вивченого

2

Повторення раніше вивченого

3

Ритміко-гімнастичні вправи.

Удосконалення навичок правильного виконання основних рухів під музику на 2/4, 4/4 – ходьби, бігу, стрибків, підскоків.

Зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.

Уточнення термінології, корекція сприймання темпу і характеру музики.

Корекція слухової уваги.

Коригування реакції на своєчасну зміну засобів музичної виразності.

Ходьба: «Канава» рос.нар.пісня, обр. Л.Кауфмана, «Марш» муз. Ю.Рожавської, «Весна» муз. І.Дунаєвського

Біг: «Побігали-потупотіли» муз. Л.Бетховена, «Пісня паровозика» муз. Ю.Юрловського, сл.. Г.Сапгир і Г.Цифрової, «Біг» муз. Т.Ломової, «На конику» муз. В.Вітліна,

«Побігаємо-пострибаємо» муз. С.Сосніна.

Стрибки: «У траві сидів коник» муз. В.Шаїнського, муз.М.Носова

«Пострибаємо» муз. Т.Ломової

«Мячики» муз. М.Сатуліної,

«Хто краще стрибає» муз. Т.Ломової

Шикування: «Марш» муз. Е.Парлова;

«Марш» муз. М.Богословського

Ходьба: «Ох рано, встає охрана» муз. Г.Гладкова, сл.. Ю.Ентіна;

«Марш» муз. Ф.Надененко

Біг: «Біг» муз. О.Тилічеєвої

«Пісня паровозики» муз. Ю.Рожавської

«Пісня Вінні-Пуха» муз. М.Вайнберга, сл.. Б.Заходера.

4

Збереження і швидка зміна темпу і характеру музичного супроводу.

Корекція слухової уваги.

Коригування реакції на своєчасну зміну засобів музичної виразності.

Розвиток спостережливості, уважності, швидкості реакцій на відповідні зміни темпу і характеру музики.

Розвиток координації рухів, рівноваги.

5

Включення в рух одночасно з початком звучанням музики і припинення руху із закінченням музики.

Розвиток спостережливості, уважності, швидкості реакцій на відповідні зміни темпу і характеру музики.

Розвиток координації рухів, рівноваги.

Корекція просторової орієнтації.

6

Рухи і вправи, які вимагають уваги і координації руху рук і ніг.

Розвиток спостережливості, уважності, швидкості реакцій на відповідні зміни темпу і характеру музики.

Розвиток координації рухів, рівноваги.

Виховання дисциплінованості.

7

Ходьба, біг в колоні по одному, парами, по чотири – з дотриманням дистанції, врозсип.

Зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.

Уточнення термінології, корекція сприймання темпу і характеру музики.

Корекція слухової уваги.

Коригування реакції на своєчасну зміну засобів музичної виразності.

8

Біг між предметами.

Уточнення назв термінів, пов’язаних зі змінами рухів та правил ходьби, бігу з різною кількістю дітей.

Розвиток здатності керувати своїм тілом, загартовувати свою волю.

Деталізація правильного виконання вправ під музику.

9

Перешикування на ходу в колоні, зміна напрямку руху із зміною мелодії, знаходження відповідного місця в приміщенні.

Корекція правильної постави, виправлення недоліків ходьби, перешикування відповідно до зміни мелодії. Деталізація правильного виконання вправ під музику.

10

Чітке і ритмічне виконання під музику загально розвивальних вправ.

Деталізація правильного виконання вправ під музику. Уточнення поняття «ритмічне виконання вправ під музику».

11

Вправи з м’ячем, обручем, булавою, використання скакалок для різних стрибків під музику.

Зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.

Деталізація правильного виконання вправ під музику.

Розвиток здатності керувати своїм тілом, загартовувати свою волю.

Розвиток спостережливості, уважності, швидкості реакцій на відповідні зміни темпу і характеру музики.

Розвиток координації рухів, рівноваги.

Виховання дисциплінованості.

«Пружинки» рос нар. Мелодія, обр. Т.Ломової

«Веселі рученята» муз. О.Телічеєвої

«Вертушка» укр.. нар. Мелодія муз Я.Степового

«Поплаваємо» муз. В.Золотарьова

«Вправи з прапорцем» польська народна мелодія

«Спіймаймо мяч» муз. К.Мясткова

«Передача м’яча» муз. С.Сосніна

12

Вправи з м’ячем, обручем, булавою, використання скакалок для різних стрибків під музику.

13

Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами

Використання дитячих шумових інструментів для передачі сильних і слабких долей у музичних творах.

Коригування назв дитячих шумових інструментів, уточнення способів користування ними.

Корекція і розвиток відчуття ритму, підвищення уваги, швидкість реакції.

Українські народні пісні: «Диби-диби», «Печу-печу хлібчик», «Дударики», «Луна», «Гра з бубном», муз. М.Красєва.

Українські народні пісні: «Диби-диби», «Печу-печу хлібчик», «Дударики», «Луна», «Гра з бубном», муз. М.Красєва.

14

Використання дитячих шумових інструментів для передачі сильних і слабких долей у музичних творах.

15

Використання дитячих шумових інструментів для передачі сильних і слабких долей у музичних творах.

16

Відтворення заданого ритмічного малюнка та ритму в музичних творах під які виконуються рухові вправи.

Розвиток здібностей диференціювання на слух ритмічні малюнки.

Корекція та розвиток дрібної моторики.

17

Відтворення заданого ритмічного малюнка та ритму в музичних творах під які виконуються рухові вправи.

18

Відтворення заданого ритмічного малюнка та ритму в музичних творах під які виконуються рухові вправи.

19

Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику.

Добір вільних рухів під музику різного характеру під керівництвом учителя.

Розвиток мислення, пам’яті, творчої уваги.

Корекція уявлення про: динамічні нюанси, штрихи, характерні рухи, що потрібно передати через музику.

«Літаки», муз. В.Нечаєва, муз. Т.Ломової, «Автомобілі», муз. Т.Ломової

«Котик волохатий», укр.. колискова,

«Кіт та миші», муз. Т.Ломової,

«Веселі гуси», укр.. нар. пісня,

«Курчата та яструб», муз. А.Мухи,

«Хоровод в лісі», муз. М.Йорданського, сл.. Н.Найдьонової.

«Півник», рос. нар. мелодія, обр. Т. Ломової,

«Зайчики» муз. О.Тилічеєвої, «Ведмежата»

Дит. нар. ігри: «Просо», «Мак», «Подоляночка» та ін..; А. Філіпенко «По малину в сад підемо», «На мосту» та ін..

20

Добір вільних рухів під музику різного характеру під керівництвом учителя.

21

Передача напрямку різноманітними рухами (помахом, стрибком, розслабленням, зміною напряму); динамічними нюансами, штрихами музики, уривчастості зв’язності і плавності рухів, висхідного чи нисхідного напрямку лінії мелодії.

Підвищення відчуття ритму, здатності своєчасно включатися в музично-ритмічну діяльність.

Формування здібностей до активної творчої спільної музично-ритмічної співпраці.

Конкретизація уявлень про відповідні рухи живої і неживої природи, людей, пересувних предметів.

22

Передача напрямку різноманітними рухами (помахом, стрибком, розслабленням, зміною напряму); динамічними нюансами, штрихами музики, уривчастості зв’язності і плавності рухів, висхідного чи нисхідного напрямку лінії мелодії.

23

Передача напрямку різноманітними рухами (помахом, стрибком, розслабленням, зміною напряму); динамічними нюансами, штрихами музики, уривчастості зв’язності і плавності рухів, висхідного чи нисхідного напрямку лінії мелодії.

24

Наслідувальні рухи.

Ігри під музику, ігри із співом, інсценування доступних пісень.

Розвиток емоційної сфери, художньо-образного мислення, вміння керувати своїми емоціями.

Формування почуття відповідальності за свої дії перед іншими, почуття колективізму.

Формування ансамблевих навичок.

25

Наслідувальні рухи.

Ігри під музику, ігри із співом, інсценування доступних пісень.

26

Наслідувальні рухи.

Ігри під музику, ігри із співом, інсценування доступних пісень.

27

Народні танці і сучасні танцювальні рухи.

Танцювальні рухи (опрацьовані в минулому році та нові елементи танцю і рухи)

Пригадування теоретичного й практичного матеріалу з минулого року та закріплення нового матеріалу по даній темі.

Розвиток емоційної сфери. Формування почуття колективізму, терплячості.

Розвиток танцювальних здібностей.

Корекція правильної постави та рухів під час виконання різних танців.

Уточнення рухів, що належать до певного виду танців.

Чеська народна мелодія, обр. Ю.Соколовського, «Веселий танець» муз. Ю.Слонова

«Гречаники» укр.. нар.мелодія

«Пружинка» муз.О.Гнесиної

«Підскок та високий крок» муз.Н Косенко

«Кракрвяк» укр..нар.мелодія

«Полька» муз В.Локтєва

«Полька» муз. С.Заславський

«Полька» муз. Б.Сметани

«Гопак» укр. Нар. Мелодія обр.Н.Метлова;

«Танець парами» укр..нар.мелодія обр. М.Лисенка;

«Танок маленьких каченят» муз. Т.Вернер, сл.. Ю.Ентіна;

«Стукалка» укр..нар.мелодія, обр. М.Мітлова; «Вальс» муз. Ю.Соколовський

28

Танцювальні рухи (опрацьовані в минулому році та нові елементи танцю і рухи)

29

Танцювальні кроки (прості, перемінні, уперед, оплески, галоп, стрибки, притупи: прості, перескок на всю стопу з наступними ударами всією стопою)

30

Танцювальні кроки (прості, перемінні, уперед, оплески, галоп, стрибки, притупи: прості, перескок на всю стопу з наступними ударами всією стопою)

31

Кроки польки вперед і назад.

32

Основні кроки місцевих народних танців.

33

Танцювальна азбука. Танцювальні композиції українського народного танцю, кругові танки, рухи під сучасні ритми.

34

Танцювальні композиції українського народного танцю, кругові танки, рухи під сучасні ритми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.