• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Мистецтво
  • КТП уроків мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) ІІ семестр

КТП уроків мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) ІІ семестр

Мистецтво

Для кого: 3 Клас

17.01.2021

390

25

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) ІІ семестр. Відповідає Типовим освітнім програмам для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2020 для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

ІІ семестр

Дата уроку

Тема уроку

Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво

Тема 1.

17

Мандрівка у світ фантастики

Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства» (с. 54-55).

Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (с. 56-57).

18

Мандрівка у світ фантастики (продовження).

Ансамбль. Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фрагменти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі (с. 58-59).

Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61).

19

Чарівні дива

Нотна грамота. Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»). Виконання: М. Ровенко «Баба снігова» (с. 62-63).

Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) (с. 64-65).

20

Чарівні дива (продовження)

Темп і динаміка. Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти). Виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контрастних звукових картин зими (с. 66-67)

Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69).

21

У світі реального та уявного

Темп. Українські народні інструменти. Слухання: «Створюємо оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 70-71).

Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73).

22

У світі реального та уявного (продовження)

Фантазії. Слухання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у виконанні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 74-75).

Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с. 76—77).

23

Картинки з виставки

Сюїта. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів» (с. 78-79).

Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фантастичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобався (с. 80-81).

24

Картинки з виставки (продовження)

Лади в музиці. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Картинки з виставки». Виконання: поспівка (с. 82-83).

Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85).

25

Фантастичні пригоди у країні див

Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної презентації персонажів мюзиклу в ролях (с. 86-87).

Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89).

26

Політ фантазії

Імпровізація. Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: мультфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» (с. 90-91).

Відтінки кольору. Зображення фантастичного космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93).

27

Гумор у мистецтві

Пародія. Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня) (с. 94-95).

Шарж. Створення шаржу «Веселий школярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або фломастери) (с. 96—97).

28

Гумор у мистецтві (продовження)

Слухання: І. Шамо «Скерцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм (с. 98-99).

Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101)

29

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві

Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103).

Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломастери) (с. 104-105).

30

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження)

Симфонія. Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія». Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с. 106-107).

Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109).

31

Мистецька подорож до Європи

Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) (с. 110-111)

Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114).

32

Мистецька подорож до Європи (продовження)

Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Перегляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) (с. 114-115).

Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117).

33

Перевір свої досягнення

Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).

Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).

34

*Резервний урок.

*Резервний урок.

35

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік

* На цих уроках учитель добирає матеріал на власний розсуд, відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.