Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

КТП "Соціально-побутове орієнтування" 2 клас

Опис документу:
Дане календарно-тематичне планування орієнтоване на певного учня і складене відповідно до ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ УЧНІВ 2 КЛАСУ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з соціально-побутового орієнтування. 2 клас – 2 год./тижд. (Корекційний педагог – Будейчук Г.М.)

п\п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Очікувані результати розвитку учнів

Примітка

Вступ в СПО

1

Вступне заняття.

Приміщення для соціально – побутового орієнтування, правила поведінки в ньому.

Формуємо уявлення про про обладнання приміщення для уроків соціально – побутового орієнтування, зміст навчання та правила безпеки.

розповідає про ознайомлення з кабінетом соціально-побутової орієнтації, просторове орієнтування в приміщенні кабінету.

Помешкання, школа, домівка

2

Види житлових приміщень у місті і селі. Варіанти приміщень.

Називає назви житлових будинків.

Розрізняє будинки за призначенням. Може назвати вид власного будинку.

3

Призначення житлових приміщень.

Формуємо вміння вирізняти призначення житлових приміщень.

Розрізняє житлові приміщення за місцем знаходження.

4

Меблі. Планування власної кімнати.

Формуємо вміння вирізняти меблі.

Розрізняє меблі за призначенням

5

Правила поведінки вдома. Важливі речі у будинку.

Удосконалюємо вміння розрізняти важливі речі у відповідності з їх призначенням.

Розрізняє що можна/не можна вдома.

6

Правила безпечної поведінки в приміщенні школи.

Знає правила безпечної поведінки в школі.

Намагається дотримуватись правил поведінки на занятті та в приміщенні школи.

7

Правила безпечної поведінки надворі.

Формуємо навички правил безпечної поведінки надворі.

Намагається дотримуватись правил безпечної поведінки надворі.

8

Безпека школяра.

Формуємо організаційні уміння навчально-практичної діяльності.

Вміє самостійно розрізнити, коли можна перейти дорогу.(кольори світлофору).

9

Правила поведінки під час масових шкільних заходів.

Має уявлення про правила поведінки під час масових шкільних заходів.

Під контролем вчителя дотримується безпечної поведінки в школі під час масових шкільних заходів.

10

Види господарських приміщень. Правила поводження в них.

Вивчаємо правила поведінки на сходових клітках, підїзді, ліфті.

Володіє умінням розрізняти можна/не можна під знаходження в приміщенні.

Основи загальної гігієни

11

Засоби особистої гігієни.

Збагачуємо уявлення про засоби особистої гігієни.

Називає назви засобів особистої гігієни.

12

Збагачення словникового запасу назвами засобів особистої гігієни .

Формуємо вміння складати речення із назвами засобів особистої гігієни.

Вчиться розрізняти призначення засобів гігієни.

13

Правила особистої гігієни.

Збагачення уявлення про правила особистої гігієни.

Називає можна/не можна під час дотримань правил особистої гігієни.

14

Послідовність чищення зубів.

Називає дії послідовності під час чищення зубів.

Знає послідовність чищення зубів.

15

Частота миття рук.

Закріплюємо правила

миття рук.

Знає правила правила

миття рук.

16

Послідовність ранкового туалету.

Формуємо вміння послідовних дій під час ранкового туалету.

Розрізняє можна/не можна під час прийняття ранкового туалету.

17

Послідовність вечірнього туалету.

Збагачуємо словниковий запас новими термінами про вечірній туалет.

Має уявлення про поняття «вечірнього туалету».

18

Догляд за волоссям, періодичність миття голови.

Розвиваємо розуміння важливості догляду за волоссям.

Має уявлення про необхідність миття догляду за волоссям.

19

Значення догляду за тілом.

Формуємо загальне уявлення про значення догляду за тілом для людини.

Має загальне уявлення про значення догляду за тілом для людини (дитини).

20

Використання мийних і косметичних засобів.

Формуємо вміння орієнтуватися у назвах мийних і косметичних засобів.

Орієнтується в назвах мийних і косметичних засобів.

21

Догляд за взуттям. Користування щіткою до взуття.

Формуємо навички охайності та догляду за взуттям.

Вміє користуватися щіткою до взуття.

22

Правила поведінки у ванній кімнаті.

Розвиваємо емоційно-вольову сферу шляхом формування поведінкових аспектів.

Дотримується правил поведінки у ванній кімнаті.

23

Правила поведінки у шкільному туалеті.

Виховуємо охайність під час виконання правил у шкільному туалеті.

Дотримується правил поведінки у шкільному туалеті.

24

Гігієна зору. Правила читання.

Збагачуємо уявлення про гігієну зору.

Знає вплив правила читання.

25

Гігієна зору. Правила поводження перед телевізором.

Вивчаємо правила поводження перед телевізором.

Знає правила поводження перед телевізором.

26

Гігієна зору. Правила поводження перед компютером.

Формуємо знання про правила поводження перед компютером.

Знає правила поводження перед компютером.

27

Гігієна слуху.

Формуємо знання про гігієну слуху.

Знає про важливість гігієну слуху.

28

Правила слухання музики, радіо.

Формуємо навички правил слухання музики, радіо.

Знає правила слухання музики, радіо.

29

Охорона зору та слуху під час читання та перегляду телевізійних передач.

Формуємо вміння охороняти зір та слух під час читання та перегляду телевізійних передач.

Уміє застосовувати знання про охорону зору та слуху.

30

Узагальнюємо знання про значення особистої гігієни.

Розширюємо словник. Формуємо розуміння значення особистої гігієни.

Пояснює значення поняття «особиста гігієна»;

31

Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми з охайністю.

Формуємо уявлення про необхідність

толерантного ставлення до людей, які мають проблеми з охайністю.

Має уявлення про необхідність допомоги дітям, які мають проблеми з охайністю. Знає як підказати про важливість особистої гігієни.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.