Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

КТП (річне) із образотворчого мистецтва для 7 класу за підр. Федун

Образотворче мистецтво

Для кого: 7 Клас

30.08.2021

260

59

2

Опис документу:
Розроблено згідно затвердженої МОНУ від 07.06. 2017 р. № 804 Програми «Образотворче мистецтво у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів», за редакцією Л. Масол, провідного наукового співробітника лабораторії естетичного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. Підручник: Федун С. І. Образотворче мистецтво : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. С. І. Федун, О. В. Чорний. Тернопіль, Навчальна книга – Богдан, 2
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Узгоджено: Затверджено:

Заст. директора_______________ Директор ______________



Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 7 класу на 2021/22 н.р.


Розроблено згідно затвердженої МОНУ від 07.06. 2017 р. № 804 Програми «Образотворче мистецтво у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів», за редакцією Л. Масол, провідного наукового співробітника лабораторії естетичного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.

Підручник: Федун С. І. Образотворче мистецтво : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. С. І. Федун, О. В. Чорний. Тернопіль, Навчальна книга – Богдан, 2015. 192 с.


Дата запл..

Дата факт.

Тема

Тема уроку та зміст роботи

Практична робота на уроці

Матеріали, наочні посібники, техніки

Д/з

Орієнтовні твори для сприймання

1.



Архітектура. Декоративно-прикладне мистецтво.

(8 год).

Архітектура та її види. 

Три основні види архітектури:

- об′ємні споруди (житлові, громадські та промислові будівлі);

- ландшафтна архітектура (створення садово-паркових комплексів);

- містобудування (планування нових міст, реставрація та оновлення).

Класифікація архітектурних об′єктів за призначенням (житлова, промислова, культових споруд, суспільно-громадська); основними засобами виразності архітектури (пластика об’ємів, масштабність, ритм, пропорційність, фактура і колір поверхні),


Виконання вправи: складання опорних схем «Види архітектури». Творче завдання: створити ескіз архітектурного образу епохи.


Аркуш паперу, графітовий олівець, гумка.

Доопрацюй ескіз архітектурного образу епохи.

Відеоряд «Споруди різних країн і епох» (піраміда Хеопса в Єгипті, Версальський палац у Франції, Собор Св. Юра у м. Львові, Кам’янець-Подільська фортеця в Україні, Римський Колізей в Італії, Тадж-Махал. Агра (Індія), житловий комплекс Таос-Пуебло на півдні США, А. Гауді. Будинок Батльо в Барселоні (Іспанія), Замок Нойшванштайн у Німеччині, Завод Inotera. Тайвань…) 

2.




Будинок та інтер'єр. Основні групи інтер’єру — житловий і громадський.

Види зображення інтер’єру: кутовий і фронтальний. Ознайомлення з  поняттями «точка зору», «композиційний центр», «поле зору», «зоровий центр».

Алгоритм зображення фронтального та кутового зображення інтер'єру.



Виконання вправ: 1) проаналізувати інтер’єри з точки зору зручності, індивідуальності, краси;

2) виконати малюнки схеми фронтальної і кутової перспективи. Творче завдання: побудувати інтер’єр житлової кімнати.


Графіка. Кольорові олівці.

Доопрацювати ескіз інтер’єру житлової кімнати.

О.Серебряков «Інтер’єр квартири Олександра Попова», Ф.Санцогни «Інтер’єр банкетної зали у замку Кастелло ді Амороса», схеми зображення перспективної побудови фронтального і кутового інтер’єрів.

3.




Інтер'єр у житті людини. Інтер’єр як жанр живопису. Особливості інтер’єрів в творах художників різних епох. Функціональність, гігієнічність естетичність − основні чинники під час оформлення житла.

Сучасні стилі інтер`єру (оглядово).

Колір в інтер’єрі



Виконання вправ: 1) відповідно написів на дошці «Кутова», «Фронтальна» розташувати зразки інтер’єрів;

2) лінійне зображення інтер’єру з різних точок зору;

Творче завдання: створити проект сучасного громадського інтер’єру.

Аплікація. Кольоровий папір, клей.


Фотоілюстрації різноманітних інтер’єрів.

Луїджі Премацці «Особняк барона Штігліца. Вітальня», Макс Ліберман «Ательє художника», А. Редковскій «Інтер’єр», Е. Гау «Приватна кімната імператриці», «Новий Ермітаж», С.Андріяка «Дачний інтер’єр» О. Серебряков «Вітальня», В.ван Гог «Спальня в Орлі», В.Кандінський «Моя столова»


4.




Екстер’єр – обличчя будинку. Поєднання конструктивних та декоративних елементів споруд.

Зображення сучасного будинку у кутовій перспективі.

Аналіз складових геометричних форм, що складають будівлю.



Виконання вправи: замальовки перспективного скорочення куба відносно лінії горизонту.

Творче завдання: зобразити сучасний будинок у кутовій перспективі.

Комбінована техніка: акварель з графічним доопрацюванням.

Усний аналіз Національного стадіону у Пекіні за поданим планом на ст.. 28 підручника.

Антоніо Гауді. Храм Святого Сімейства (Барселона, Іспанія), Сіднейський оперний театр (Австралія), Площа Гран Плас (Великий ринок) у Брюсселі (Бельгія), Готель у Дубаї (Об’єднані Арабські Емірати), Бартоломео Растреллі. Маріїнський палац (Київ, Україна).

5.




Вулиці, що творять образ міста. Перспектива в творчості художників. Різновиди міських пейзажів. Закономірності лінійної та повітряної перспективи.



Вправа: замальовка схеми побудови будинку в перспективі.

Творче завдання: виконати міський пейзаж з однією точкою сходу на тему «Міська вулиця» з передачею лінійної та повітряної перспективи за уявою.

Декоративно-графічна композиція.

Підр. ст.. 31 – усно проаналізуйте роботу Рубенса Санторо «Гондола на венеціанському каналі»

Р. Санторо. «Гондола на венеціанському каналі», Джованні Антоніо Каналетто «Ринкова площа в Пірні, І.Ігоніна серія «Міські мотиви», С. Цемрюк «Старе місто».

6.




Архітектурні пам’ятки України.

Архітектура – кам’яний літопис. 

Віддзеркалення національної самобутності народу в архітектурі.

Виконання вправи: методом «мозкової атаки» пригадати види архітектури, конструктивні елементи споруд, засоби виразності архітектури.


Виконання вправи: методом «мозкової атаки» пригадати види архітектури, конструктивні елементи споруд, засоби виразності архітектури.

Творче завдання: створити живописну композицію на одну із тем «Старовинна фортеця», «Замкова гора», «Храми рідного краю»

Живопис гуашшю.

Підготуй коротку історичну та мистецьку довідку про архітектурні пам’ятки рідного краю.

Сім найвидатніших історико-архітектурних пам’яток України: Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець», Києво-Печерська Лавра, Державний історико-культурний заповідник «Хотинська фортеця», Національний дендрологічний парк «Софіївка», Херсонес Таврійський, Софія Київська та Національний заповідник-острів «Хортиця».

Храм Св. Миколая у с. Колодне, Закрапатська обл., Свято-Троїцький собору м. Новомосковськ, Одеський національний академічний театр опери та балету…

7.




Особливості ландшафтної архітектури. Малі архітектурні форми. Особливості організації сучасного парку. Синтез мистецтв у ландшафтних композиціях (скульптури, малих архітектурних форм, елементів природи).

Ліплення паркової скульптури, фонтанів; створення зразків альтанок, мостиків у техніці «паперової пластики».



Виконання вправи: продумати елементи декорування (геометричні, рослинні) та виконати начерк альтанки або паркового містка.

Творче завдання: створити рельєфну композицію «Мій парк» (групова робота).

Колаж з 3-Д ефектом, поєднання паперової пластики та фонового малюнка.

Кольоровий папір, клей, пластилін, за потреби графічні матеріали, фарби.

Підготувати презентацію (проєкт) про архітектурні споруди, що змінили світ (на вибір учня).

Фотозразки малих архітектурних форм парків світу та України.

8.




Світові шедеври архітектури.

Підсумковий урок. Узагальнення знань з теми.



Творче завдання: перегляд учнівських презентацій про архітектурну споруду, яка змінила світ.


Лінійний малюнок по тонованій основі. Способи швидких замальовок у процесі сприймання.

Творче завдання: лінійна замальовка найвражаючої архітектурної споруди.


Храм Амона (м.Карнак, Єгипет), Афінський акрополь, Колізей (м.Рим, Італія), храм Пантеон (м.Рим, Італія), середньовічний замок у Каркасоні (Франція), готичний собор у Ремсі, Собор Паризької Богоматері (Нотер-Дам) (Франція), Собор Софії в Києві, Собор св..Петра в Римі (Італія), Бранденбрузька брама (м.Берлін, Німеччина), Ейфелева вежа (м.Париж, Франція) Емпайр стейт білдінг м.Нью-Йорк (США)

9.



Декоративно-прикладне мистецтво (8 год).

Види декоративно-прикладного мистецтва. Особливості декоративно-прикладного та народного мистецтва.

Видовий поділ у народному декоративно-прикладному мистецтві. 



Виконання вправи: 1) тлумачення понять: «стилізація», «контраст», «символізм» у декоративному мистецтві;

2) аналіз творів декоративно-прикладного мистецтва.

Колективний проект: створити календар «Від свята до свята» сторінки якого міститимуть композиції з тем народних календарно-обрядових свят та зразки виробів декоративно-прикладного мистецтва.

Техніка і матеріали на вибір учнів. Колаж з графічним доопрацюванням.

Графічні матеріали, гуашеві фарби.

С. 47 підручника – розгадати кросворд про види декоративно-прикладного мистецтва.

Світлини зразків виробів різних видів декоративно-прикладного мистецтва.

кераміка (Т.Демченко, І.Білик, В.Омеляненко, Г.Пошивайло), витинанки (М.Тележенко, Т.Крамаренко), килимарства, лозоплетіння, художньої обробки дерева, ковальства, народної іграшки, писанкарства, флористики тощо.


10.




Барвисте диво українського народного розпису. Традиції та мотиви українського розпису. «Мальовки». Визначення особливостей виражальних засобів Косівського, Опішнянського, Яворівського, Петриківського розписів. Особливості побудови композиції, гармонія кольорів.



Виконання вправи: побудова композиційних схем до декоративних розписів.

Творче завдання: створити ескіз власного настінного декоративного розпису в петриківському стилі.

Петриківський розпис, гуаш

Закінчити ескіз власного настінного декоративного розпису в петриківському стилі.

Розписи Тетяни Пати, Ганни Павленко, Надії Білоконь, Оришки Пилипенко

11.




Вишивка – невмирущий оберіг.

Вишивка – найпоширеніший вид народного декоративно-прикладного мистецтва. Символіко-магічне значення орнаментальних зображень вишивок. Значення оберегової символіки в народному мистецтві.

Різновиди орнаментів вишивок (геометричні рослинні зооморфні, антропоморфні). Найпопулярніші мотиви вишивок. 


Виконання вправи: з’ясувати за відеорядом, які використовуються кольори вишивок у різних регіонах України.

Творче завдання: виконати ескіз традиційного одягу з вишитими оберегами.


Створити ескіз вишитої краватки/галстуку/сумки. Презентувати її на наступному уроці перед класом.

Зразки вишивок гладю, хрестиком майстрів В.Сидоренко, А.Корзун, Л.Тородина, О.Великодна, О.Закорка, Г.Бигун, О.Теліженко ін.

Репродукції 

М. Подкопаєва «Українка», К.Кацура «Українка», А.Коцка. «Жіночий портрет»,

О.Кульчицька «Зразки українського жіночого одягу»

12.




Чарівне мереживо витинанки.

Історичні передумови виникнення витинанки. Види витинанок (одноколіна, багатоколірна). Оберегові символи витинального мистецтва (геометричні, рослинні, тваринні,зображення людини (Берегиня), архітектурних об’єктів.

Будова Всесвіту у композиції «Дерева роду». Ознайомлення з технологією багатоколірної витинанки.


Виконання вправи: дібрати кольори для багатоколірної витинанки.

Творче завдання: виконати у техніці витинанки «Дерево роду» («Вазон»).


Кольоровий папір, клей, ножиці.

Підготувати презентацію (проєкт) про Тараса Крамаренка та його витинанки. Презентувати її перед класом. Пригадати класифікацію витинанок.

Відеоряд витинанки М.Теліженко, О.Шинкаренко, В. Любаса, Т.Крамаренко, О.Городинської, А.Пушкарьова, М.Руденко

13.




Лялька-мотанка — берегиня роду. Лялька – оберіг родини, могутній магічний талісман. Різновиди ляльок-мотанок. Ознайомлення виробами відомих лялькарок Л.Теліженко, Н.Кузьменко, О.Скляренко.


Технологія виготовлення вузлової ляльки.

Творче завдання: виготовлення ляльки-мотанки.

Шматки тканин (бавовна, льон, вовна, конопляне прядиво,) кольорові нитки

Розрізняти символи народного мистецтва, підготувати презентацію ляльок-мотанок на вибір учня (оберегові, гральні, обрядові).

Фотозразки оберегових народних ляльок, авторські ляльки Л.Теліженко, Н.Кузьменко, О.Скляренко

14.




Народна іграшка — пам’ять нації. Незвичайний світ різноманітних образів народних іграшок. Види народних іграшок.



Творче завдання: виготовлення народної іграшки за мотивами керамічних іграшок Ольги Бердник.

Ліплення з пластиліну з подальшим розписуванням гуашшю.

Пригадати види народних іграшок.

Фотозразки Косівської та Опішнянської керамічних іграшок, Яворівські дерев’яної забавки, іграшок з соломи, сиру, тіста, листя кукурудзи. Фотозразки іграшок Ольги Бердник із серій «Давні звірі», «Пташині весілля», «Леви наших лісів», «Коти на полюванні», «Пори року», «Від Яйця-Райця», «Стародавні загадки».

15.




Вертеп: мистецтво народжене вірою. Історія виникнення вертепної вистави.

Вертепні вистави в Україні.

Різдвяний вертеп в різних країнах світу. 



Виконання вправи: з’ясувати особливості оформлення різдвяної шопки.

Творче завдання: виготовлення персонажів різдвяного вертепу (Марія з немовлям, Йосип, янголи, пастухи, Ірод-цар, три царі, чорт, коза, теля, вівці…), оформлення різдвяної чарівної скриньки (групова робота).

Техніка ліплення або пап’є-маше. Матеріали для виконання ляльок (тканина, папір, клей, нитки).

Пригадати та вміти охарактеризувати учасників народного вертепу.

Відеофрагмент Різдвяного вертепу. Зразки із зображенням різдвяних шопок.

16.




Декоративно-прикладне мистецтво в нашому житті. Підсумковий урок.

Виконання тестових завдань.



Гра «Мозаїка»

Прочитати вислови, зашифровані на дошці, наприклад, *Тецтвомис — женнявира бшихнайгли окдум ростішимнайп обомспос. 

(Мистецтво — вираження найглибших думок найпростішим

Картки із тестовими завданнями

Пригадати вивчений матеріал.


17.



Мистецтво: традиції та сучасність.

Дизайн і його види (17 год).

Гармонія, контраст і виразність у графічному дизайні. З’ясування термінології «дизайн», «дизайнери».

Основні види дизайнерської діяльності: промисловий дизайн, дизайн середовища, графічний дизайн, арт-дизайн.

Графічний дизайн − специфічна галузь художньо-проектної діяльності, яка спрямована на створення візуальних повідомлень, які розповсюджуються за допомогою засобів масової комунікації.

«Фірмовий» («корпоративний») стиль. Основні складові фірмового стилю: емблема (торговельний знак), шрифтовий напис (логотип), набір кольорів, рекламний девіз (гасло, слоган), фірмовий персонаж, бренд-бук, фірмовий одяг (дрес-код).



Творче завдання: створити емблему навчальних кабінетів школи (мистецтва, фізики, математики, праці тощо).

Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери).

Створити емблему для рідного села/школи.

Фотозразки виробів різних видів дизайну. Зразки торгівельних знаків, логотипів тощо.

18.




Промисловий дизайн як обличчя епохи. Виникнення промислового дизайну. Діяльність німецької школи Баухауз. Особливості професії − дизайнер промислових виробів. Предмети та варіанти промислового дизайну.


Творче завдання: сконструювати та естетично оформити підставку для олівців і ручок.


Поміркуй, як можна змінити предмети побуту, що оточують тебе, аби поліпшити їхній естетичний вигляд. Запропонуй свій ескіз естетичного покращення одного із предметів твого побуту.

Фотозразки об’єктів промислового дизайну.

19.




Арт-дизайн – високе мистецтво сучасності.

Домінування художньої та емоційно-образної складові об'єкта арт-дизайну. Художні знахідки дизайнерських об'єднань − «Алхімія» (засновники А. Мендіні, А. Гуеррьєро) і «Мемфіс» (Е. Соттсасс).


Творче завдання: створення ескізу речей побуту у вигляді об’єктів арт-дизайну (підставки для олівців і ручок, світильника, підставки для мобільного телефону тощо).


Створи проєкт дивана/крісла/ліжка, який би втілював у собі ідею наближення до світу природи та природних стихій.

Фотозразки об’єктів та предметів арт дизайну. Витвори італійського дизайнера Гаетано Пеше

20.




Біоніка як джерело ідей промислового дизайну.

Біоніка − наука про застосування в техніці, архітектурі, дизайні принципів організації живої природи. 


Виконання вправи: аналіз зразків трансформації біоформи в дизайн-об'єкт .

Творче завдання: виконати проєктний ескіз транспортного засобу або побутової техніки.


Створи проєктний дизайн побутової техніки.

Ескізи літальних апаратів Леонардо да Вінчі, фото Ейфелевої вежі, парку Гуель Антоніо Гауді

21.




Малюнок, літера, шрифт у графічному дизайні. Дизайн-гафіка, прикладна графіка. Історія появи шрифтів, книги.

Умовність графічного зображення і кольору, використання закономірностей зорового сприйняття, змістовних акцентів, символіки, візуальної комунікації.

Способи організації шрифтової композиції. Основні правила оформлення графічної роботи : взаємопов'язаність смислових елементів, повторення, контраст. 



Творче завдання: виконання ескізу плакату вітальної листівки до 8 Березня.


Створи проєкт дизайну власного шрифту, запропонуй, де його можна застосовувати.

Відеоряд з різними видами шрифтів, зразки вітальних листівок.

22.




Рекламний дизайн. Професія рекламного дизайнера. Рекламна продукція. Основні ознаки та призначення рекламного плакату. Особливості композиції плакату.



Творче завдання: створити ескіз рекламного плакату художніх матеріалів або концертної афіші.


Фарби, фломастери, маркери, олівці.

Створи власний дизайн плакату з актуальною екологічною тематикою.

Відеоряд рекламних плакатів.

23.




Графіті – мистецтво вулиць. Графіті − напрям у сучасному графічному дизайні. Історія виникнення. Особливості «гангстерського стилю, нью-йоркського, «хіп-хопу» «камуфляжний», «перелому», «дикий стиль»…



Виконання вправи: виконати елементи у різних стилях графіті на вибір.

Творче завдання: створити ескіз напису вашого імені у стилі мистецтва графіті, за допомогою літер передаючи власний характер, уподобання, суть власного «Я».

Фломастери, маркери, фарби

Створи проєкт оформлення імені у вигляді графіті.

Фотозразки графіті, ознайомлення із творчістю Бенксі.

24.




Сучасний дизайн та імідж людини. Тлумачення поняття «імідж», «іміджмейкер». 



Виконання вправи: 1) створення виразного силуету одягу (Т-подібного, Х-подібного, Л-подібного, П-подібного);

2) створення замальовок аксесуарів одягу.

Творче завдання: створення ескізів сучасного жіночого чи чоловічого костюму із використанням народних мотивів, створення ескізу аксесуарів з народними мотивами (шкільний рюкзак, жіноча сумка).

Техніка на вибір учнів.

Створи ескіз аксесуарів з народними мотивами.

Ознайомлення зі світлинами робіт бренду Vita Kin.

25.




Монограма – літери, що говорять про тебе. Поняття «монограма» − знак, складений з переплетених між собою початкових літер імені та прізвища власника або скорочення від його повного імені. Монограма – особистий підпис. Особливості та правила створення монограм: простоті та лаконічність, гармонійність та довершеність. Шрифти для виконання монограм. Відкриті і закриті композиції монограм.



Виконання вправи: розгляд монограм людей минулого та сучасників, визначення особливостей їх індивідуальностей.

Творче завдання: створення власної монограми.

Папір, олівці, ручка, фломастери.

Створи проєкт власної монограми.


26.




Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Тлумачення поняття «стиль». Стиль в мистецтві. Стиль в житті. Основні стилі сучасного світу: класичний, романтичний, спортивний та фольклорний та їх особливі різновиди. Стиль одягу.



Творче завдання: виконати дизайн-проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді».

Папір, олівці, фарби.

Створи ескіз спортивного чи романтичного одягу сучасного підлітка.


27.




Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. Дизайн зачіски − мистецтво створення привабливого вигляду людини. Значення професії художника-перукаря в сучасному житті. Зачіски на щодень і святкові. Різноманіття стилів зачісок. Виконання вправи: начерки погрудних графічних портретів людей з різними формами обличчя. 



Творче завдання: виконання начерків художнього моделювання зачіски для створення індивідуального стилю людини.

Графічні матеріали.

Створи ескіз чоловічої стрижки/жіночої зачіски. Умій його представити аудиторії.

Фотозразки різних типів зачісок чоловічих та жіночих.

28.




Створюємо власний імідж. «Стиліст». Функції одягу. Вплив масштабу декору на сприймання людини в одязі.



Творче завдання: з допомогою виражальних засобів, притаманних для мистецтва дизайну, відобразити своє бачення образу сучасного підлітка. 

Графічні замальовки.


Ілюстрації на яких зображені зразки костюмів різних історичних епох, різних стилів.

29.




Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Поняття «дизайн середовища», «ландшафтний дизайн» про природній і штучний ландшафт. Відображення міфопоетичних і філософських концепцій у садово-парковому мистецтві. 

Ліплення паркової скульптури, фонтанів; створення зразків альтанок, мостиків у техніці, зелених насаджень у техніці «паперової пластики».



Творче завдання: створення макету парку «Сад моєї мрії».

Макетування (ліплення, паперова пластика). Матеріали: пластилін, кольоровий та білий папір, клей.

Доопрацюй макет проєкту парку «Сад моєї мрії», умій його представити однокласникам.

Висячі сади Семіраміди, зразки китайських та японських парків, регулярні парки Італії, природні парки Англії, світлини Версалю м. Париж (Франція), Петрограф м. Санкт-Петербург (Росія), Національного дендропарку «Софіївка» м. Умань Черкаська обл..

30.




Дизайн інтер’єру.

Особливості дизайну інтер’єру. Фітодизайн, біодизайн, аквадизайн, етнодизайн у сучасному інтер’єрі.


Творче завдання: виготовлення Великодніх композицій для оздоблення інтер’єру.

Матеріали для писанкарства, нитки, дріт для композицій.

Створи великодню декоративну композицію.

Зразки писанок, відеоряд «Великодні композиції»

31.




Дизайн інтер’єру. Особливості дизайну інтер’єру.


Творче завдання: виготовлення прикраси на вхідні двері до свята.

Картонна основа, фарби, кольоровий папір, клей, нитки.

Запропонуй ескіз елементів декору інтер’єру на вибір.

Презентація з варіантами-ідеями з Пінтересту.

32.




Країна фестивалів. Історія виникнення фестивалів, Особливості організації музичних, театральних, арт-фестивалів, кінофестивалів, етнофестивалі.

Призова та сувенірна продукція.



Творче завдання: розробити макет головної нагороди фестивалю кубку (ліплення), пам’ятної статуетки.

Ліплення (пластилін)

Створи з пластиліну сувенірну продукцію для вдасного фестивалю.

Фотозразки кубків, статуеток, сувенірів.

33.




Футуристичний дизайн – погляд в майбутнє. Найсучасніші винаходи футуристичного дизайну в архітектурі, інтер’єрі та техніці та електроніці. Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність, технологічність, інформаційність.



Виконання вправи: «Коло ідей» на тему «Уявлення майбутнього».

Творче завдання: розробити ескіз проекту «Вулиця майбутнього», «Транспорт ХХХ століття».

Різні художні матеріали

Створи ескіз проєкту «Будинок майбутнього».

Відеоряд «Футуристичний дизайн», Р. Херрон «Аркигрем», «Крокуюче місто», Цветан Тошков «Фантастичне місто», Чже Чхоль Парк «Спрямовані в небо», уривки з фільму Л.Бесона «П’ятий елемент»

34.




Перевір свої досягнення.

Узагальнюючий урок.

Мистецька вікторина «Діалог традицій і новаторства».


Творче завдання: виконання колективної робити на формат А-1 «Образотворче мистецтво і ми».

Різні художні матеріали

Пригадай вивчений матеріал.


35.

Резервний урок




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.