Сьогодні о 17:00
Марафон. День 2:
«Сталий розвиток: від освіти до світу»

КТП предмету «Захист України» У 11 класі (1,5 години на тиждень) вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням)

Захист Вітчизни

Для кого: 11 Клас

19.04.2021

126

15

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування предмету «Захист України» У 11 класі (1,5 години на тиждень) вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням) Навчальна програма «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ) «Затверджено Міністерством освіти і науки України» (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

8


КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ЗАХИСТУ УКРАЇНИ У 11 КЛАСІ (1,5 години на тиждень) НА 2020-2021 н. р.

вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням)

п/п

Тема уроку

К-сть

годин

Дата


Розділ IX. Домедична допомога

13


Домедична допомога в умовах бойових дій . Вступ до курсу тактичної медицини. Причини попереджуваних смертей при бойовій травмі. Етапи надання домедичної допомоги.

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . План дій на етапі під вогнем. Техніка виносу пораненого з небезпечної зони

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care)

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового (назофарингеального) повітроводу.

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Визначення показань до проведення екстреного відновлення прохідності дихальних шляхів з допомогою хірургічного втручання (крікотиреотомії)

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Проникаючі поранення грудей. Огляд грудної клітки.

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Поранення легень. Напружений пневмоторакс

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч.

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Тактично значущі ознаки шоку в поранених

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок

1


Домедична допомога в умовах бойових дій . Підготовка до евакуації. Документація.

1



Розділ VI. Тактична підготовка

8


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

1


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 чоловік).

1


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

1


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Порядок дій у складі бойових груп.

1


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Бойові порядки та їх використання під час руху

1


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.

1


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Ведення спостереження.

1


Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти.

1



Розділ V. Вогнева підготовка

6


Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики. Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

1


Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики. Організація і порядок проведення стрільби з автомата. Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

1


Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики. Умови виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

Виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

1


Ручні гранати та поводження з ними. Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат.

1


Ручні гранати та поводження з ними. Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

1


Ручні гранати та поводження з ними. Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1



Розділ VІIІ. Основи цивільного захисту

7


Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Основні принципи щодо захисту населення.

1


Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійного його інформування про наявну обстановку.

1


Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти у надзвичайних ситуаціях.

1


Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів.

1


Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) при перебуванні в екстрених ситуаціях. Види терористичних проявів та способи дій терористів.

1


Основи рятувальних та інших невідкладних робіт. Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо).

1


Основи рятувальних та інших невідкладних робіт. Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт.

1



Орієнтовний план проведення

навчально-польових занять (зборів)


18


Тактична підготовка

11


Вогнева підготовка

4


Домедична допомога

3



РАЗОМ

52






НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ



Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу


Розділ ІV. Вогнева підготовка


Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

обґрунтовує основні правила стрільби;

здійснює тренування у одноманітності прицілювання.

здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5) та початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами;

дотримується правил безпеки під час стрільби.

називає основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

пояснює заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі.

вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата.

здійснює Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби.

називає дії під час виготовлені до стрільби.

здійснює тренування у одноманітності прицілювання,

розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

узагальнює знання з будови автомата.

бере участь в тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки.

виконує: прийоми стрільби (вогневі тренування).


вміє виготовлятись до стрільби лежачі

знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї;

визначає: вибір і зайняття місця для стрільби.

Вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку

бере участь: у виготовленні до стрільби.

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки при проведенні стрільби зі стрілецької зброї;





Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.



Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Удосконалення знань з будови автомата.






Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.



Організація і порядок проведення стрільби з автомата.

Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору.



Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.


Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Удосконалення знань з будови автомата.

Тренування вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.


Прийоми стрільби (вогневі тренування).

Положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку. Вибір і зайняття місця для стрільби.

Прийоми стрільби з автомата під час приготування до стрільби, проведення і припинення стрільби. Тренування у приготуванні до стрільби.


Розділ V. Тактична підготовка


Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп


Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

характеризує дії відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження;

розуміє Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти.

називає Способи боротьби з авіацією противника.

володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки;

виконує Дії солдата у наступі.

здійснює висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод

називає способи подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

розуміє дії розвідувального дозору.

виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів

називає дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.

знає бойові порядки та їх використання під час руху.

вміє рухатися в колоні, шах маткою, клином, ланцюгом.



Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.




Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти.

Способи боротьби з авіацією противника.

Дії під час застосування зброї масового ураження.




Дії солдата у наступі. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод.



Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.



Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.

Бойові порядки та їх використання під час руху.


Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу)


Знаннєвий компонент

Учень (учениця):

характеризує озброєння та бойову техніку військової частини;

пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини).

має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії.



Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика.


Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.

*- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави.


Розділ VІІІ. Домедична допомога



Тема Правила транспортування травмованих



Діяльнісний компонент

Учень (учениця):

вміє застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях.



Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодження: перенесенням на руках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах.



Тема Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу



Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця (учень):

вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);

володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів.


Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі обстрілу.

Переведення пораненого в положення на боці (животі).

Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.

Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок (взаємодопомога).

Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога).



Тема Надання допомоги в секторі укриття



Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

виконує алгоритм первинного огляду пораненого;

визначає ознаки життя;

вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки;

володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів


Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття.

Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.

Переведення в стабільне положення.

Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання джгута на кінцівки.

Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога).

Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само-та взаємодопомога).





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.