Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Адаптація і соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах дитячо-учнівського колективу»

КТП предмету «Захист України» У 11 класі (1 година на тиждень) вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням)

Захист Вітчизни

Для кого: 11 Клас

19.04.2021

84

3

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування предмету «Захист України» У 11 класі (1 година на тиждень) вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням) Навчальна програма «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ) «Затверджено Міністерством освіти і науки України» (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

5

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ЗАХИСТУ УКРАЇНИ У 11 КЛАСІ (1 година на тиждень) НА 2020-2021 н. р.

вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням)

п/п

Тема уроку

К-сть

годин

Дата

Розділ IX. Домедична допомога

5

Домедична допомога в умовах бойових дій . Алгоритм дій при раптовій зупинці серця. Основні правила та порядок проведення реанімації.

1

Домедична допомога в умовах бойових дій . Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу).

1

Домедична допомога в умовах бойових дій . Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів.

1

Домедична допомога в умовах бойових дій . Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

1

Домедична допомога в умовах бойових дій . План дій на етапі під вогнем. Техніка виносу пораненого з небезпечної зони

1

Розділ VI. Тактична підготовка

6

Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

1

Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

1

Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Порядок дій у складі бойових груп.

1

Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 чоловік)

1

Дії солдата у складі бойових груп, відділення. Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

1

Розділ V. Вогнева підготовка

3

Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики. Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору.

1

Ручні гранати та поводження з ними. Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування

1

Ручні гранати та поводження з ними. Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

Розділ VІIІ. Основи цивільного захисту

3

Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Основні принципи щодо захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійного його інформування про наявну обстановку.

1

Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях. Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти у надзвичайних ситуаціях.

1

Основи рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять.

1

Орієнтовний план проведення

навчально-польових занять (зборів)

18

Тактична підготовка

11

Вогнева підготовка

4

Домедична допомога

3

РАЗОМ

35

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Розділ ІV. Вогнева підготовка

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

обґрунтовує основні правила стрільби;

здійснює тренування у одноманітності прицілювання.

здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5) та початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами;

дотримується правил безпеки під час стрільби.

називає основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

пояснює заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі.

вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата.

здійснює Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби.

називає дії під час виготовлені до стрільби.

здійснює тренування у одноманітності прицілювання,

розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

узагальнює знання з будови автомата.

бере участь в тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки.

виконує: прийоми стрільби (вогневі тренування).

вміє виготовлятись до стрільби лежачі

знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї;

визначає: вибір і зайняття місця для стрільби.

Вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку

бере участь: у виготовленні до стрільби.

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки при проведенні стрільби зі стрілецької зброї;

Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Удосконалення знань з будови автомата.

Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

Організація і порядок проведення стрільби з автомата.

Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору.

Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Удосконалення знань з будови автомата.

Тренування вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Прийоми стрільби (вогневі тренування).

Положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку. Вибір і зайняття місця для стрільби.

Прийоми стрільби з автомата під час приготування до стрільби, проведення і припинення стрільби. Тренування у приготуванні до стрільби.

Розділ V. Тактична підготовка

Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

характеризує дії відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження;

розуміє Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти.

називає Способи боротьби з авіацією противника.

володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки;

виконує Дії солдата у наступі.

здійснює висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод

називає способи подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

розуміє дії розвідувального дозору.

виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів

називає дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.

знає бойові порядки та їх використання під час руху.

вміє рухатися в колоні, шах маткою, клином, ланцюгом.

Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.

Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти.

Способи боротьби з авіацією противника.

Дії під час застосування зброї масового ураження.

Дії солдата у наступі. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод.

Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.

Бойові порядки та їх використання під час руху.

Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу)

Знаннєвий компонент

Учень (учениця):

характеризує озброєння та бойову техніку військової частини;

пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини).

має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії.

Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика.

Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.

*- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави.

Розділ VІІІ. Домедична допомога

Тема Правила транспортування травмованих

Діяльнісний компонент

Учень (учениця):

вміє застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях.

Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодження: перенесенням на руках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах.

Тема Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця (учень):

вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);

володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів.

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі обстрілу.

Переведення пораненого в положення на боці (животі).

Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.

Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок (взаємодопомога).

Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога).

Тема Надання допомоги в секторі укриття

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

виконує алгоритм первинного огляду пораненого;

визначає ознаки життя;

вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки;

володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття.

Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.

Переведення в стабільне положення.

Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання джгута на кінцівки.

Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога).

Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само-та взаємодопомога).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.