КТП "Літературне читання" за Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко 3 клас 2 семестр

Українська література

Для кого: 3 Клас

09.01.2021

517

20

0

Опис документу:
Дане календарно-тематичне планування складено відповідно Типовій освітній програмі під керівництвом О.Я.Савченко, відповідає змісту підручника "Літературне читання"для 3 класу закладів загальносередньої освіти за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІІ СЕМЕСТР

54 годин (3 години на тиждень)

Тема

дата

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Вже перший сніг кружляє над землею

Змістова лінія «Пізнаємо простір дитячого читання»

правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науковохудожні оповідання; байка); самостійно визначає жанрові ознаки казок, віршів, оповідань, називає основні жанрові ознаки п’єси; розуміє, яку інформацію можна одержати в творах різних жанрів; називає основні теми прочитаного; прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок; виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного

Змістова лінія «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного»

читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; оволодіває продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту

Змістова лінія «Взаємодіємо усно за змістом прочитаного»

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст; уточнює інформацію; виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; ставить запитання до усного повідомлення та за змістом прослуханого тексту; вибирає інформацію з прослуханого тексту і пояснює чому зацікавила інформація

Змістова лінія «Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів»

самостійно читає, практично розрізнює художні, науково-художні тексти, визначає їх особливості та мету опрацювання, перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього чи науково-художнього; відповідає на запитання щодо прочитаного твору; знаходить і пояснює зв’язки між реченнями, абзацами і частинами тексту; самостійно визначає послідовність подій у творі; самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів; користується планом і малюнками для переказу прочитаного; установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки

Змістова лінія «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти »

придумує словесну картину за прочитаним твором; виразно виражає себе у групових і колективних інсценізаціях прочитаного

61

За В.Скуратівським «Сію, сію, посіваю…»

62

За В.Скуратівським «Сію, сію, посіваю…»

63

За О.Зубер «Смачний носик»

64

Р.Завадович «Миколаїв подарунок»

65

Робота з дитячою книгою

66

За Ю.Ран Легенда «Святий Миколай»

67

І. Жиленко « У гостях у Діда Мороза»

68

І.Андрусяк «Зайчикове різдво»

69

За В.Струтинським «Чому ріпить сніжок»

70

Робота з дитячою книгою

71

Н.Кир’ян «Зимові слова»,Т.Строкач «Рік добігає до кінця»

72

Н.Карпенко «Зимові прикмети у віршах»,В.Моруга «Нічка новорічка».

73

Узагальнення знань з теми

74

Робота з дитячою книгою

Пригоди і фантастика

75

Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша»

76

Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша»

77

За Дж.Родарі «Шоколадна дорога»

78

О.Чаклун «Малюк» (уривок з повісті)

79

Робота з дитячою книгою

80

Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі»

81

Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі»

82

За І. Роздобудько «Я зніматиму кіно»

83

За І. Роздобудько «Я зніматиму кіно»

84

Робота з дитячою книгою

85

Діагностична робота. Аудіювання. Узагальнення з теми

Науково-художні твори

86

За О.Караванською « Вишиванка»

87

За Т.Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні» ( фрагмент)

88

Робота з дитячою книгою

89

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»

90

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом».

91

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»(продовження).

92

Узагальнення знань з теми

93

Робота з дитячою книгою

94

Діагностична робота. Робота з літературним твором

Була весна весела, щедра, мила…

95

За О.Буценем «Як приходить весна», А.Царук «Аромат весни»

96

Л.Українка «Стояла я і слухала весну», «Давня весна» ( вивчити напам’ять)

97

Робота з дитячою книгою

98

Акровірш і байка. Л.Глібов «Ластівка і шуліка» ( вивчити напам’ять)

99

Т.Шевченко «Село»(вивчити напам’ять )

100

З.Мензатюк «Квіти з Петриківки».

101

З.Мензатюк «Квіти з Петриківки».

102

Узагальнення знань з теми

103

Робота з дитячою книгою.

104

Діагностична робота. Навички читання вголос

Гумористичні твори

105

І.Андрусяк «Хмари»

106

Д.Білоус «Кожну літеру ціни»

107

Діагностична робота. Усний переказ твору

108

Робота з дитячою книгою.

109

За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті)

110

За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті)

111

За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті)

112

Діагностична робота. Навички читання мовчки

113

Робота з дитячою книгою.

114

В.Верховень «За що ми любимо літо»

115

Узагальнення знань з теми. Завдання для читання влітку

116

Підсумковий урок за семестр

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.