Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | ||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
Starting up! Починаємо навчання! | |||||||||||
1 | Подорожі Vocabulary & Reading | Впр.. 1,2,3,4,6, ст.4-6 To get more experience, look back, to express, | Tenses Review. Regular and irregular forms. Ex. 1-3, p. 7 | Ініціативність і підприємливість | + | Вивчити нову лекси-ку по темі | Впр..6, ст.7 Вивчити нову лексику | ||||
2 | Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики. | Впр.1,2,3. Ст..8-9 | Present Tenses | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти вживати Теперішні часи в речен-нях | впр.2, ст.8 Вивчити нову лексику | ||||
3 | Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики. | Впр.4,5,7, Ст..10-11 | Tenses Review | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти вживати минулий час в речен-нях | Впр.6 Ст..11 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
4 | Подорожі та відпочинок. Speaking& Listening | Впр.1, 2.. ст.12 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про свої подорожі та відпочинок | Впр. 3 ст.13 | |||||
5 | Закріплення вивченої теми. Директорська контрольна робота. | Впр.1, 2,3 ст.13-14 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про себе. | Впр.1, ст.14-15 | |||||
UNIT 2: IT’S YOUR LIFE Тема 2: Це твоє життя. | |||||||||||
6 | Lesson 1 Family and Friends Vocabulary& Listening | Впр.1, 2, ст.18 Впр.1, ст.19 reliable, understanding, sociable, ambitious, complaining | Adjectives | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про чесноти та недоліки своїх друзів. | Впр. 4, ст.19 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
7 | Справжній друг Speaking | Впр.1, 2,3,4, ст.21-22 | Adjective / Adverb | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про свого найближчого друга | Впр.5, ст..23 Впр.8, Ст..24 | ||||
8 | Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики. | Ст..25 | adverb+as as+adjective / adverb+as | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти охарактеризовувати риси характерів своїх друзів. | |||||
9 | Листування. Vocabulary & Reading | Впр.1, ст.26-27 Впр.2, ст.28 Впр. 4, ст.28 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти написати лист до друга. | Впр. 5, ст.28 | |||||
10 | Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична. | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти написати лист до друга. |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
Unit 3: A Healthy Lifestyle. Тема 3: Здоровий спосіб життя. | |||||||||||
11 | Lesson 2 A Healthy Lifestyle . Здоровий спосіб життя. Reading | Впр.2,3,4, Ст..30-31 | Articles | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про здоровий спосіб життя | Впр..6, ст.32 Вивчити нову лексику | ||||
12 | Їжа та смаки Vocabulary& Listening | Впр.1,3,5, Ст..33-36 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про здорову їжу | впр.6, ст.36 Вивчити нову лексику | |||||
13 | Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики. | Впр.1,2,4,5,6, Ст..37-38 | Future Tenses | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти правильно вживати граматичні часи. | Впр.7 Ст..39 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
14 | Удосконалення граматичних навичок. Розвиток навичок граматики. | Впр.1,2,4,5,6, Ст..37-38 | Future Tenses | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти правильно вживати граматичні часи. | Впр.3, Ст..41 | ||||
15 | Заняття у вільний час Розвиток навичок мовлення. Speaking | Впр.4,5,6, Ст..42-43 | Future Tenses | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідати про своє хобі | WB ex. 11, p.31 Вивчити нову лексику | ||||
16 | Здоровий спосіб життя | Впр.7.9, Ст..44 | Future Tenses | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідати про своє дозвілля | WB ex.12, pp.31-34 | ||||
17 | Який ти справжній друг? | Впр.1,2,3. Ст..46-47 | Future Tenses | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідати про риси справжнього друга | Впр.7, Ст..49 | ||||
18 | Справжні друзі. Розвиток навичок читання. | Впр.1,2,4, Ст..54-55 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти обговорювати текст. | Впр.7, Ст..57 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
19 | Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична. | Ініціативність і підприємливість | + | ||||||||
Unit 4: YOUR SCHOOL TIME. Тема 4: Твій шкільний час. | |||||||||||
20 | Твої шкільні уподобання. What’s Your School Like? Listening Удосконалення граматичних навичок. | Впр.1,2,3, Ст..64-65 | Modal Verbs: should | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про свої шкільні вподобання. | Впр.4 Ст.66 | ||||
21 | Школи у Британії Розвиток навичок читання. Reading& Vocabulary | Впр.5,6 Ст..66 | Modal Verbs: may / might | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти вживати модальні дієслова в реченнях. | Впр.7 Ст.68 | ||||
22 | Школи у Британії Розвиток навичок читання. | Впр.1.2. Ст..68-70 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про школи в Британії. | Впр.4 Ст..70 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
23 | Шкільне життя Reading& Vocabulary | Впр.1,2 Ст..73-74 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про улюб-лений шкільний предмет | Впр.7. ст..73 | |||||
24 | Чи ви хороша команда. | Впр.1,2,3, Ст..79-80 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про свій клас | Впр.4, ст..80 | |||||
25 | Улюблені учителі. Reading | Впр.3,5. Ст..81-84 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про улюбленого вчителя | Впр.4 Ст..83 | |||||
26 | Улюблені учителі. Удосконалення граматичних навичок Grammar | Впр.1,2,3,4, Ст..84-86 | Past Continuous Tense | Вміти розповіда-ти про улюблено-го вчителя | Впр.6 Ст..87 | ||||||
27 | Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична. | Past Continuous Tense | Ініціативність і підприємливість | + |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | ||||||
Екологічна безпека | Громадянська відпо-відальність | Здоров’я та безпека | Підприємливість та фінанова грамотні-сть | |||||||||||
28 | Контроль навичок аудіювання. | Listening Comprehension (the first term) | Ініціатив-ність і підприєм-ливість | + | Написати контроль аудіювання. | Підготу-ватися до ко-нтролю читання | ||||||||
29 | Контроль навичок читання. | Reading Comprehension (the first term) | Ініціатив-ність і підприєм-ливість | + | Написати контроль читання. | Підготу-ватися до ко-нтролю письма | ||||||||
30 | Контроль навичок письма. | Writing Comprehension (the first term) | Ініціатив-ність і підприєм-ливість | + | Написати творчу роботу. | Підготу-ватися до конт-ролю мовлення | ||||||||
31 | Контроль навичок говоріння. | Speaking Comprehension (the first term) | Ініціативність підприєм-ливість | + | Розказати обрану тему. | Повторити вив-чене | ||||||||
32 | Підсумок знань за 1 семестр. | Повторити вивчене у 1 семестрі. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»