Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
Тема 1: Mass Media: The Press. Unit 1: Засоби масової інформації | ||||||||||||||||||||
1 | Вступ. Повернен-ня до школи. | Пуб-лічна | Впр.4 Ст.5 | Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple | Інформаційно- цифрова компетентність | . | Демонструє розумін-ня ос-нов медіа грамотності. | Пояснює правила безпечної поведін-ки онлайн | Ex.5 P.5 Ex.6 P.6 | Висловлювати свої враження, почуття та емоції | Ex.4 P.5 Вивчи-ти нову лексику | |||||||||
2 | Вік інфор-маційних технологій | Пуб-лічна | Впр.1 Ст.8 | Present Simple | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає достовірність інформації. | Пояснює правила безпечної поведін-ки онл. | Ex.4 P.10 Ex.6 P.11 | Ex.5 P.10 Ex.8 P.11 | Ex.7a P.11 | Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації | Ex.3b P.9 Вивчи-ти нову лексику | ||||||||
3 | Вік інфо-рмаційних технологій Розвиток навичок читання | Пуб-лічна | Present Simple, Past Simple | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Ex.2 P.13 | Ex.1b P.12 | Ex.1a,4b P.12 Ex.5,6 P.13 | Ex.3,4a P.13 | Запитувати на надавати інформа-цію | Ex.7 P.14 Вивчи-ти нову лексику | ||||||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
4 | Звідки ти дізнаєшся про новини? Розвиток навичок аудію-вання. | Пуб-лічна | Інформаційно- цифрова компетентність | . | Демонструє розумін-ня ос-нов медіа грамотності. | Пояснює правила безпечної поведін-ки онлайн | Ex.1 P.14 | Ex.2 P.14 Ex.3 P.15 | Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необ.відпов. | Ex.7 P.16 Вивчи-ти нову лексику | ||||||||||
5 | Як отриматиінформа-цію. Розвиток навичок усного мовлення | Пуб-лічна | Впр.3 Ст.15 | The Present Simple Passive Voice | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає достовірність інформації. | Пояснює правила безпечної поведін-ки онл. | Завдання за карточками | Завдання за карточками | Розпитувати з метою уточнення інформації | Ex.4 P.18 Вивчи-ти нову лексику | |||||||||
6 | Що ми читаємо. Розвиток навичок граматики | Пуб-ліч-на | A reporter, to rely on, to speed up, a telegraph, a cable, a fax machine, | The Present Simple Passive Voice | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Ex.2 P.17 | Ex.1,3 P.17 | Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет | Ex.7 P.19 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
7 | Що ми читаємо. Розвиток навичок граматики | Пуб-лічна | The Present Simple Passive Voice | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Ex.3 P.21 | Ex.2 P.20 | Ex.1a,b P.20 | Розповідати про структуру газети | Ex.8 P.22 Вивчи-ти нову лексику | |||||||||
8 | Преса. | Пуб-лічна | The Present Simple Passive Voice | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Ex.4a P.24 | Ex.1 P.23 | Ex.2,3 P.23 Ex.4b P.24 Ex.5,6 P.26 | Ex.6 P.27 | Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет | Ex.8 P.26 Вивчи-ти нову лексику | ||||||||
9 | Читаючи пресу. Розвиток навичок мовлення | Пуб-ліч-на | A qu-ality newapaper, a tabloid, a local pa-per | The Present Simple Passive Voice | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Ex.1a,2,3 P.27-28 | Ex.1b P.26 Ex.4 P.28 | Ex.5 P.29 | Висловлювати свої враження, почуття та емоції | Ex.6 P.28 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
10 | Урок домашнь-ого читання | The Present Simple Passive Voice | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Завдання по текс-ту | Висловлювати думку з приводу прочитаного | Вивчи-ти нову лекси-ку | ||||||||||||
11 | Плануємо шкільну газету. Проектна робота | The editor-in-chief, a copy editor, an art | Present Simple, Past Simple | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Ex.1 P.29 Ex.2 P.30 | Аргументувати власну думку щодо матеріалу | Ex.2 P.30 Вивчи-ти нову лексику | |||||||||||
12 | Повторен-ня граматики | Пуб-лічна | The Present Simple Passive Voice | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | Ex.4 P.32 | Ex.1,3 P.31 | Ex.2 P.31 | Аргументувати власну думку | Ex.5 P.32 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
13 | Розвиток навичок письма. Тематич-на. | Інформаційно- цифрова компетентність | Визначає дос-товірність інформації. | Пояснює правила безпеч. поведін-ки онл. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | |||||||||||||||
Тема 2: Щкільне життя. Unit 2 : School Life. | ||||||||||||||||||||
14 | Моє навчання у школі | Освітня | To get good… social skills, flexible, to enrich, to get on with smb. | Present Simple | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. | Ex.2 P.34 Ex.3 P.35 | Ex.4b P.35 | Ex.1 P.34 | Ex.4a P.35 | Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей | Ex.5 P.36 Вивчи-ти нову лексику | ||||||
15 | Навчання в українській школі Розвиток навичок аудіювання. | Освіт-ня | A seco-ndary school, a lyce-um, a gymnasium | Present Simple | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способ | Ex.3 P.39 | Ex.1a P.38 | Ex.1b P.38 Ex.2 P.39 | Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні | Ex.8 P.41 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
16 | Навчання у школі | Освіт-ня | Акти-віза-ція лекси-ки | Present Simple | Ініціативність і підприємливість | Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.. | Розповідь про своє навчання | Розповідати про своє навчання у школі | Ex.3, P.42 Вивчи-ти нову лексику | |||||||||||
17 | Початкова та середня освіта в Україні | Освіт-ня | Compulso-ry, free, primary school, the humanities, to apply | Present Simple | Ініціативність і підприємливість | Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади | Ex.2b P.41 | Ex.1,2a P.41 Ex.5 P.43 | Ex.3,4 P.42 | Розповідати про початкову та середню освіту в Україні | Ex.5 P.43 Вивчи-ти нову лекси-ку | |||||||||
18 | Шкільні предмети | Home Economics,ICT, Relligious Education | Present Simple | Ініціативність і підп-риємливість | Обговорює шкільні правила | Ex.1,3 P.45 | Ex.1a,b P.44 | Ex.2 P.44 Ex.5 P.45 Ex.6 P.46 | Ex.4 P.45 | Розповідати про школу та шкільні предмети | Ex.7,8, P.46 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
19 | Школи у Великій Британії Розвиток навичок мовлення | Освітня | A preschool education, a nursery school, a preparatory school | Present Simple | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя | Ex.2 P.47 | Ex.1 P.47 | Ex.3a,b P.48 | Ex.4 P.48 | Розпитувати з метою роз’яснен-ня і уточнен-ня інформації та надання необхід-них відповідей | Ex.3a,b P.48 Вивчи-ти нову лексику | ||||||
20 | Школи у Великій Британії | освітня | Present Simple | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує вл-асний робочий день з дотриманням здор.спос.ж | Ex.3 P.48 | Ex.6 P.49 | Ex.5 P.49 | Ex.7a,b P.50 | Розповідати про школи у Британії та України | Ex.8 P.50 Вивчи-ти нову лексику | |||||||
21 | Після уроків | освітня | A school bulletin board, a schedule, to require, competitive | Present Simple | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способ | Ex.3,4 P.52 | Ex.5a P.53 | Ex.1,2 P.51 Ex.5b P.53 | Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації | Ex.4 P.52 Вивчи-ти нову лексику | |||||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
22 | Шкільні гуртки. Мої захоп-лення. | Освітня | Активізація вивченої лекси-ки | Present Simple, Past Simple | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя | Ex.4 p.52 | Завдання у зошиті | Розпитувати з метою уточнення інформаці та надання необхідних відповідей | Ex.6 p.53 | ||||||||
23 | Школа в новинах | Освітня | A struggle, a reward, a pilot program | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового | Ex.2,3 P.54 | Ex.1 P.54 | Аргументувати власну думку | Ex.3 P.54-55 | |||||||||
24 | Урок домашньо-го читання Розвиток навичок читання. | Освітня | Завдання по текс-ту | Аргументувати власну думку | Ex.8 P.56 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
25 | Плануємо шкільну газету. Проектна робота | Освітня | Ініціативність і підприємливість | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя | Ex.1 P.57 | Ex.2 P.57 | Розпитувати з метою уточнення інформації та надання необхідних відповідей | |||||||||||
26 | Повторен-ня граматики | Освітня | Sentences with the Conjunctions II … and Uniess | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Демонструє розуміння потреби працювати разом. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя | Ex.4 P.58 | Ex.1 P.58 Ex.5 P.59 | Ex.2,3 P.58 | Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей | Ex.7 P.57 | |||||||||
27 | Розвиток навичок письма. Тематич-на. | Освітня | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | |||||||||||||||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
Тема 3: Книги та письменники. Unit 3: Books and writers. | ||||||||||||||||||||
28 | Оповідан-ня, оповідан-ня… | Пуб-лічна | An occasion, to be chewed, | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.1a P.62 Ex.2 P.63 | Ex.3 P.64 | Ex.1b P.63 | Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації | Ex.4 P.64 Вивчити нову лексику | ||||||||||
29 | Оповідан-ня, оповідан-ня… | Пуб-лічна | вибір книг для читання улюблений письменник, поет, книга, літературний герой літературні жанри | Future Simple Pasive Voice | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.5, 7, P.65 | Ex.2 P.63 | Давати необхідні відповіді | Ex.8 P.65 Вивчити нову лексику | ||||||||||
30 | Історія книги Розвиток навичок мовлення | Пуб-лічна | A papyrus, bark, to carve, runes, | Future Simple Pasive Voice | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.3 P.67 | Ex.1,2 P.66 | Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги | Ex.4 P.67 Вивчити нову лексику |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
31 | Розвиток граматич-них навичок. Grammar. | Пуб-лічна | Future Simple Pasive Voice | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.5, 6, P.68 | Ex.8 P.69 Вивчити нову лексику | |||||||||||||
32 | Екскурсія до бібліотеки | Пуб-лічна | To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange | Present Simple,Past Simple,Present Continuous,Present Perfect | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.2b,3 P.70 | Ex.2a P.70 | Ex.1 P.70 | Розповідати про сучасну бібліотеку | Ex.4 P.71 Вивчити нову лекси-ку | |||||||||
33 | Тренуваль-ні вправи на повто-рення граматич-ного матеріалу. | Пуб-лічна | Активізація лексич-ного матері-алу | Present Simple,Past Simple,Present Continuous,Present Perfect | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.5,6, P.72 | Повторити лексичний мате-ріал | Ex.8 P.73 Вивчити нову лекси-ку |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
34 | Тарас Шевченко Розвиток навичок читання. | Пуб-лічна | A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.4 P.75 Ex.3 P.75 | Ex.2 P.74 | Ex.1 P.74 | Запитува-ти і надавати інформацію про Тараса Шевченка | Ex.5 P.75-76 Вивчи-ти нову лексику | ||||||||||
35 | Шевченко та його «Кобзар» | Пуб-лічна | Повторен-ня вивченої лексики | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex .7, p.77 | Ex .6, p.77 | Ex 3 p.75 | Запитувати та надавати інформацію про твори Шевченка | Ex 8 p.77 Вивчи-ти нову лексику | ||||||||||
36 | Британсь-кі письменники. Розвиток навичок аудію-вання. | Пуб-лічна | A lyricist, schooling, to revise, to adopt | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.2 P.78 | Ex.4a P.80 | Ex.1 P.78 Ex.3 P.79 Ex.4b,5 P.80 | Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса | Ex.6 P.80 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||
37 | Відгук на прочитану книгу | Пуб-лічна | Enchanting, to convince, exclusively, perfect | Reported Speech | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.2 P.81 Ex.3 P.83 | Ex.1a,b P.81 | Ex.4b P.83 | Ex.4a P.83 | Розповіда- nи про прочи тану книгу | Write a book Review | ||||||||
38 | Урок домашнь-ого читання Розвиток навичок читання. | Пуб-лічна | Reported Speech | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Надавати інформа-цію про прочита- не | ||||||||||||||
39 | Про читачів у новинах | Пуб-лічна | To survive, phenomenal, long-term, a trend, to sponsor, a chairman | Reported Speech | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.1,2 P.84 | Ex.3 P.84 Ex.4 P.85 | Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації | Ex.5 P.86 Вивчи-ти нову лексику |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвен-тар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компе-тентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприй-мання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||||
40 | Тренувал-ьні вправи на повто-рення граматич-ного матеріалу | Пуб-лічна | Пов-торення вивче-ної лекси-ки | Reported Speech | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.3, P.87 | Ex.1,2 P.87 | ||||||||||||||||||
41 | Мої улюблені автори та книги. Проектна робота Повторення граматики | Пуб-лічна | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | Ex.52 P.87 Вивчи-ти нову лексику | |||||||||||||||||||||
42 | Розвиток навичок письма. Тематич-на. | Пуб-лічна | Уміння вчитися упродовж життя | Обговорює розмаїття літературної спадщини | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | |||||||||||||||||||||
43 | Директорський контрольний замір | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | ||||||||||||||||||||||||
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне проду-кування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоровя та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||||
Контроль аудіюван-ня. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Підготу-вати-ся до конт-ролю читання | ||||||||||||||||||||||||
45 | Контроль читання. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Підго-ту-ватися до конт-ролю Пись-ма | |||||||||||||||||||||||
46 | Контроль письма. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Підго-тува-ти-ся до конт-ролю мовлення | |||||||||||||||||||||||
47 | Контроль мовлення. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Пов-торите вивчене в I семестр | |||||||||||||||||||||||
48 | Підсумок знань. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»