Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
Starting up! Починаємо навчання! | |||||||||||
1 | Введення. Ознайомлення з підручником. | ||||||||||
2 | Починаємо навчання. Розвиток лексики. | Впр.1, 2, ст.4-5 Впр. 4, ст.6 Впр. 3, ст.5 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміє працювати в групах | Впр. 5 (а,б,), ст.6 | |||||
UNIT 1: In and out of school. Тема 1: У школі та поза школою. | |||||||||||
3 | У школі. Розвиток навичок лексики. | Впр.1, ст.8 Впр. 2, ст.9 Впр. 3, ст.9 | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає про школу. | Впр. 4, ст.9 | |||||
4 | Шкільні види діяльності.. Розвиток навичок аудіюван. | Впр.1, ст.10 Впр. 2, ст..11 | There is/ There are Впр.3 Ст.11 | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає про школу. | Впр. 4, ст.12 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
5 | Що твоя школа значить для тебе. Розвиток навичок читання. | Впр.1, ст.13 Впр.2, ст.14 | Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідати про заняття в школі. | Впр. 4, ст.14 | ||||
6 | Шкільні правила. Розвиток навичок читання. | Впр.1, ст.16 (1-4) Впр.5, ст.15 | Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає про правила поведінки в школі. | Впр.1, ст.16 (5-8) | ||||
7 | Шкільні правила. Розвиток навичок граматики. | Впр.2, ст.17 Впр. 4, ст.17 | Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає про шкільні правила. | Впр. 3, ст.17 | ||||
8 | Шкільні правила. Розвиток навичок мовлення. | Впр.1, ст.18 Впр.2, ст.19 Впр. 4, ст.2 | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає що повинні та що не повинні робити учні в школі. | Впр. 5, ст.20 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | ||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінанова грамотність | |||||||||||
9 | Як правильно описати місце. Розвиток навичок письма. | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описувати шкільну кімнату. | Впр.2, ст.21 | |||||||||
10 | Закріплення та повторення вивченої теми | Тестові завдання | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти працювати самостійно та в групах | Описати клас-ну кімнату. | ||||||||
11 | Закріплення вивченої теми. Тематична. | За завданнями вчителя. (Тестові завдання) | Ініціативність і підприємливість | + | ||||||||||
12 | Після школи. Розвиток навичок лексики. | Впр.1, ст.22 Впр.2, ст.23 Впр. 4, ст.24 | Будова слова. Впр.3 Ст.23 | Інформаційно- цифрова компетентність | + | Вміти розповідати про своє хобі. | Впр.5, 6 ст.25 | |||||||
13 | Нові технології та підлітки. Розвиток навичок аудіювання | Впр.1, ст.26 Впр.2, ст.26-27, Впр. 3, ст.27 | Прикмет-ник та прислівник Too/ enough | Інформаційно- цифрова компетентність | + | Вміти розповідати про свої соціальні мережі. | Впр.5, ст.28 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінанова грамотність | ||||||||
14 | Соціальні мережі. Розвиток навичок граматики. | Впр.1, ст.29 Впр.2, ст.29 Впр. 3, ст.29-30 | Прикмет-ник та прислівник Too/ Enough Стор.28 | Інформаційно- цифрова компетентність | + | Вміти правильно вживати в реченнях прикметник та прислівник. | Впр. 4, ст.30 | ||||
15 | Навчання поза школою. Розвиток навичок говоріння. | Впр.1, ст.31 Впр.2, ст.32 Впр. 3-4 ст.33 | Інформаційно- цифрова компетентність | + | Вміти розповідати про гуртки в школі. | Впр.5, ст.34 | |||||
16 | Навчання поза школою. Розвиток навичок граматики. | Впр.1, ст.35 Впр.2, ст.35 | Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t | Уміння вчитися упродовж життя | + | Вміти розповідати про гуртки в школі. | Впр. 3, ст.36 | ||||
17 | Шкільні кабінети. Розвиток навичок аудіювання. | Впр.1, 2, 3, ст.35 | Минулий неозначе-ний час | Уміння вчитися упродовж життя | + | Вміти розповідати про шкільні кабінети. | Впр.4 Ст.36 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінанова грамотність | ||||||||
18 | Інтернаціональ-ний фестиваль у школі Нью Берг. Розвиток навичок читання. | Впр. 9, ст..40-41 | Обізнаність та самовираження у сфері культури | + | Вміти порівнюва-ти культурні традиції | Впр.10, ст.41 | |||||
19 | Розвиток навичок читання. | Впр.1, ст.42-43 Впр.2, ст.43 Впр.3, ст.43 | Обізнаність та самовираження у сфері культури | + | Висловлювати свою думку щодо прочитан-ого тексту | Впр.4, ст.43 | |||||
20 | Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок говоріння. | Минулий неозначений час та модальні дієслова. | Уміння вчитися упродовж життя | + | Ст..46 | ||||||
21 | Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична | За завдання-ми вчителя. (Тестові завдання) | Минулий неозначений час та модальні дієслова. | Уміння вчитися упродовж життя | + | За завданнями вчителя. |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінанова грамотність | ||||||||
AT HOME! ВДОМА! | |||||||||||
22 | Хатні справи. Розвиток навичок лексики. | Хатні обовязки. Впр.1, ст.48 Впр.3, 4, ст.49, Впр.5,ст.50 | Уміння вчитися упродовж життя | + | + | Розповідати про справи по госпо-дарству. | Впр. 7-8, ст.50-51 | ||||
23 | Зроби це сам. Розвиток навичок читання. | Предмети домашньо-го вжит-ку. Впр.1, ст.52-53 Впр.2,ст..54 Впр.4, ст.55 | Уміння вчитися упродовж життя | + | + | Розповідати про свої обов’язки по господарст-ву. | Впр.3,6 ст.54-55, | ||||
24 | Вдома. Розвиток навичок граматики. | Впр.1, ст.57 Впр.3,ст.58 Впр.4,ст.58 | Займен-ники | Уміння вчитися упродовж життя | + | + | Розповідати про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву | Впр. 2, ст.58 | |||
25 | Хатні справи. Розвиток навичок говоріння. | Впр.1, ст.59 Впр.2,ст.59 Впр.3,ст.60 Впр.5, ст.61 | Займен-ники | Уміння вчитися упродовж життя | + | + | Розповідати про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву | Впр. 6, ст.62 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливість та фінанова грамотність | ||||||||
26 | Все про їжу. Розвиток навичок читання. | Приготування їжі. Впр.1, ст.64-65 Впр.2, ст.65 | Ініціатив-ність і підприєм-ливість | + | + | Розповідає про користь їжі. | Впр.3, ст.65-66 | ||||
27 | Все про їжу. Розвиток навичок говоріння. | Приготування їжі. Впр. 4, ст.67 | Ініціативність і підприємливість | + | + | Порівнює корисні та шкідливі продукти харчування. | Впр.5, ст.67 | ||||
28 | Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок лексики. | Способи обробки їжі. Впр.1, ст.69 Впр.2, ст.69 Впр.3, ст.70 | Ініціативність і підприємливість | + | + | Вміти розказати про свій улюблений рецепт страви | Впр.5, ст.71 | ||||
29 | Кухонні прилади, посуд. Серверування. Розвиток навичок аудіювання. | Кухонне приладдя. Впр.1, ст.71 Впр.2, ст.72 Впр.3, ст.72-73 | Множина іменників. Винятки. | Ініціативність і підприємливість | + | + | Вміти обговорювати правила етикету за столом. | Впр. 4, ст..73 | |||
30 | Їжа. Розвиток навичок граматики. | Впр.1, ст.74 Впр.2, ст.74-75 Впр.3, ст.75 | Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники. | Ініціативність і підприємливість | + | + | Вміти розрізняти іменники та правильно вживати їх. | Впр. 4, ст..75 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливість та фінанова грамотність | ||||||||||
31 | Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок говоріння. | Впр.1, ст.76 Впр.2, ст.76 Впр.3, ст.77 | Множина іменників. Винятки. | Ініціативність і підприємливість | + | + | Вміти давати інструкції по сервіруванню столу. | Впр.5, ст.78 | |||||
32 | Український борщ. Розвиток навичок письмового та усного перекла-дів. | Продукти харчування. Впр.1, 2, ст.79 | Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники. | Ініціативність і підприємливість | + | + | Вміти розповідати як приг-овувати страви національної кухні. | Написати рецепт своєї улюбленої страви. | |||||
33 | Способи обробки продуктів харчування. Закріплення. Розвиток навичок письма. Тематична. | За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники. Множина іменників. Винятки. | Ініціативність і підприємливість | + | + | Впр. 5, ст..81 | ||||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливість та фінанова грамотність | ||||||||||
34 | Хатні справи. Розвиток навичок читання. | Впр.6, ст.82 Впр. 7, ст.82-83 Впр. 7, ст.82-83 Впр. 7, ст.82-83 | Ініціативність і підприємливість | + | + | Вміти розповідати про побутові родині традиції. | Впр. 10, ст.85 | ||||||
35 | Чоловік який ніколи не мив свій посуд. Розвиток навичок читання. | Впр.1, ст.85-86 Впр.2, ст.87 Впр.4, ст.87 | Ініціативність і підприємливість | + | + | Розповідати про хатні обов’язки в родині. | Впр. 5, ст..87 | ||||||
36 | Закріплення вивченої теми. Робота над проектом. | Ст.88-89 | Ініціативність і підприємливість | + | + | Вміти розповідати про розподіл хатніх обов’язків та улюб-лену їжу в межах теми та лек-сичного навантаження. | Ст.90 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливість та фінанова грамотність | ||||||||||
37 | Повторення теми “Школа” Розвиток навичок говоріння. | За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | Too/ Enough Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t Past Simple | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про свою школу, уроки та обов’язки у школі. | За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | ||||||
38 | Повторення теми “Поза школою” Розвиток навичок говоріння. | За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | Too/ Enough Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t Past Simple | Інформаційно- цифрова компетентність | + | Вміти розповідати про свій день. | За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | ||||||
39 | Повторення теми “Вдома” Розвиток навичок говоріння. | За завдання-ми вчителя. | Evrybody, Somebody, Anybody, Nobody. | Уміння вчитися упродовж життя | + | + | Наводить приклади внеску у свою родину. | За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | |||||
40 | Повторення теми “Хатні справи” Розвиток навичок говоріння. | За завдання-ми вчителя. | Evrybody, Somebody, Anybody, Nobody | Ініціативність і підприємливість | + | + | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | За завдання-ми вчителя. | |||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливість та фінанова грамотність | ||||||||||
41 | Повторення теми “Їжа” Розвиток навичок говоріння. | За зав-даннями вчителя. (Тестові завдан-ня) | За зав-даннями вчителя. (Тестові завдан-ня) | Ініціативність і підприємливість | + | За зав-дання-ми вчи-теля. (Тестові завдан-ня) | |||||||
42 | Повторення теми “ Кухонні прилади, посуд. Серверування. ” Розвиток навичок говоріння. | За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | Інформаційно- цифрова компетентність | + | За зав-дання-ми вчи-теля. (Тестові завдан-ня) | |||||||
43 | Закріплення вивчених тем. Розвиток навичок письма. Замір. Тематична. | За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) | Уміння вчитися упродовж життя | + | + | За зав-дання-ми вчи-теля. (Тестові завдан-ня) |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | ||||||
Екологічна безпека | Громадянська відпо-відальність | Здоров’я та безпека | Підприємливість та фінанова грамотні-сть | |||||||||||
44 | Контроль навичок аудіювання. | Listening Comprehension (the first term) | Ініціатив-ність і підприєм-ливість | + | Написати контроль аудіювання. | Підготу-ватися до ко-нтролю читання | ||||||||
45 | Контроль навичок читання. | Reading Comprehension (the first term) | Ініціатив-ність і підприєм-ливість | + | Написати контроль читання. | Підготу-ватися до ко-нтролю письма | ||||||||
46 | Контроль навичок письма. | Writing Comprehension (the first term) | Ініціатив-ність і підприєм-ливість | + | Написати творчу роботу. | Підготу-ватися до конт-ролю мовлення | ||||||||
47 | Контроль навичок говоріння. | Speaking Comprehension (the first term) | Ініціативність підприєм-ливість | + | Розказати обрану тему. | Повторити вив-чене | ||||||||
48 | Підсумок знань за 1 семестр. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»