КТП для 7 класу за підручником О.Карпюк.

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника О.Карпюк. Складено у відповідності до діючої програми. Календарно-тематичне планування складено для 7 класу на 1 семестр. Відповідає 3 годинам на тиждень. Зі змістовими лініями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Starting up!

Починаємо навчання!

1

Введення.

Ознайомлення з підручником.

2

Починаємо навчання.

Розвиток лексики.

Впр.1, 2,

ст.4-5

Впр. 4, ст.6 Впр. 3, ст.5

Ініціативність і підприємливість

+

Вміє працювати в групах

Впр. 5 (а,б,), ст.6

UNIT 1: In and out of school.

Тема 1: У школі та поза школою.

3

У школі.

Розвиток навичок лексики.

Впр.1,

ст.8

Впр. 2,

ст.9

Впр. 3, ст.9

Ініціативність і підприємливість

+

Розповідає про школу.

Впр. 4, ст.9

4

Шкільні види діяльності..

Розвиток навичок аудіюван.

Впр.1,

ст.10

Впр. 2,

ст..11

There is/

There are

Впр.3

Ст.11

Ініціативність і підприємливість

+

Розповідає про школу.

Впр. 4, ст.12

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

5

Що твоя школа значить для тебе.

Розвиток

навичок читання.

Впр.1,

ст.13

Впр.2,

ст.14

Модальні дієслова

Must/

Have to/

Musn’t

Ініціативність і підприємливість

+

Розповідати про заняття в школі.

Впр. 4, ст.14

6

Шкільні правила.

Розвиток

навичок читання.

Впр.1,

ст.16

(1-4)

Впр.5,

ст.15

Модальні дієслова

Must/

Have to/

Musn’t

Need/

Needn’t

Ініціативність і підприємливість

+

Розповідає про правила поведінки в школі.

Впр.1,

ст.16

(5-8)

7

Шкільні правила.

Розвиток

навичок граматики.

Впр.2,

ст.17

Впр. 4, ст.17

Модальні дієслова

Must/

Have to/

Musn’t

Need/

Needn’t

Ініціативність і підприємливість

+

Розповідає про шкільні правила.

Впр. 3, ст.17

8

Шкільні правила.

Розвиток навичок мовлення.

Впр.1,

ст.18

Впр.2,

ст.19

Впр. 4, ст.2

Ініціативність і підприємливість

+

Розповідає що повинні та що не повинні робити учні в школі.

Впр. 5, ст.20

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

9

Як правильно описати місце. Розвиток навичок письма.

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти описувати шкільну кімнату.

Впр.2,

ст.21

10

Закріплення та повторення вивченої теми

Тестові завдання

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти працювати самостійно та в групах

Описати клас-ну кімнату.

11

Закріплення вивченої теми.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(Тестові завдання)

Ініціативність і підприємливість

+

12

Після школи.

Розвиток навичок лексики.

Впр.1,

ст.22

Впр.2,

ст.23

Впр. 4, ст.24

Будова слова.

Впр.3

Ст.23

Інформаційно- цифрова компетентність

+

Вміти розповідати про своє хобі.

Впр.5, 6

ст.25

13

Нові технології та підлітки. Розвиток навичок аудіювання

Впр.1,

ст.26

Впр.2,

ст.26-27,

Впр. 3, ст.27

Прикмет-ник та прислівник

Too/

enough

Інформаційно- цифрова компетентність

+

Вміти розповідати про свої соціальні мережі.

Впр.5,

ст.28

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

14

Соціальні мережі.

Розвиток

навичок граматики.

Впр.1,

ст.29

Впр.2,

ст.29

Впр. 3, ст.29-30

Прикмет-ник та прислівник

Too/

Enough

Стор.28

Інформаційно- цифрова компетентність

+

Вміти правильно вживати в реченнях прикметник та прислівник.

Впр. 4, ст.30

15

Навчання поза школою.

Розвиток

навичок говоріння.

Впр.1,

ст.31

Впр.2,

ст.32

Впр. 3-4

ст.33

Інформаційно- цифрова компетентність

+

Вміти розповідати про гуртки в школі.

Впр.5,

ст.34

16

Навчання поза школою.

Розвиток

навичок граматики.

Впр.1,

ст.35

Впр.2,

ст.35

Модальні дієслова

Must/

Have to/

Musn’t

Need/

Needn’t

Уміння вчитися упродовж життя

+

Вміти розповідати про гуртки в школі.

Впр. 3, ст.36

17

Шкільні кабінети.

Розвиток навичок аудіювання.

Впр.1, 2, 3, ст.35

Минулий неозначе-ний час

Уміння вчитися упродовж життя

+

Вміти розповідати про шкільні кабінети.

Впр.4

Ст.36

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

18

Інтернаціональ-ний фестиваль у школі Нью Берг. Розвиток

навичок читання.

Впр. 9,

ст..40-41

Обізнаність та самовираження у сфері культури

+

Вміти порівнюва-ти культурні традиції

Впр.10,

ст.41

19

Розвиток

навичок читання.

Впр.1,

ст.42-43

Впр.2,

ст.43

Впр.3,

ст.43

Обізнаність та самовираження у сфері культури

+

Висловлювати свою думку щодо прочитан-ого тексту

Впр.4,

ст.43

20

Закріплення вивченої теми.

Розвиток навичок

говоріння.

Минулий неозначений час та модальні дієслова.

Уміння вчитися упродовж життя

+

Ст..46

21

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Тематична

За завдання-ми вчителя. (Тестові завдання)

Минулий неозначений час та модальні дієслова.

Уміння вчитися упродовж життя

+

За завданнями вчителя.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

AT HOME!

ВДОМА!

22

Хатні справи.

Розвиток навичок лексики.

Хатні обовязки.

Впр.1, ст.48

Впр.3, 4, ст.49,

Впр.5,ст.50

Уміння вчитися упродовж життя

+

+

Розповідати про справи по госпо-дарству.

Впр. 7-8, ст.50-51

23

Зроби це сам.

Розвиток навичок читання.

Предмети домашньо-го вжит-ку.

Впр.1,

ст.52-53 Впр.2,ст..54

Впр.4, ст.55

Уміння вчитися упродовж життя

+

+

Розповідати про свої обов’язки по господарст-ву.

Впр.3,6 ст.54-55,

24

Вдома.

Розвиток

навичок граматики.

Впр.1, ст.57

Впр.3,ст.58

Впр.4,ст.58

Займен-ники

Уміння вчитися упродовж життя

+

+

Розповідати про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву

Впр. 2, ст.58

25

Хатні справи. Розвиток

навичок говоріння.

Впр.1, ст.59

Впр.2,ст.59

Впр.3,ст.60

Впр.5, ст.61

Займен-ники

Уміння вчитися упродовж життя

+

+

Розповідати про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву

Впр. 6, ст.62

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

26

Все про їжу.

Розвиток навичок читання.

Приготування їжі. Впр.1,

ст.64-65 Впр.2, ст.65

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

+

+

Розповідає про користь їжі.

Впр.3,

ст.65-66

27

Все про їжу. Розвиток

навичок говоріння.

Приготування їжі.

Впр. 4, ст.67

Ініціативність і підприємливість

+

+

Порівнює корисні та шкідливі продукти харчування.

Впр.5,

ст.67

28

Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок лексики.

Способи обробки їжі.

Впр.1, ст.69

Впр.2, ст.69

Впр.3, ст.70

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розказати про свій улюблений рецепт страви

Впр.5,

ст.71

29

Кухонні прилади, посуд.

Серверування. Розвиток навичок аудіювання.

Кухонне приладдя. Впр.1, ст.71

Впр.2, ст.72

Впр.3,

ст.72-73

Множина іменників. Винятки.

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти обговорювати правила етикету за столом.

Впр. 4, ст..73

30

Їжа.

Розвиток

навичок граматики.

Впр.1, ст.74

Впр.2,

ст.74-75 Впр.3, ст.75

Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники.

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розрізняти іменники та правильно вживати їх.

Впр. 4, ст..75

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

31

Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок

говоріння.

Впр.1, ст.76

Впр.2, ст.76

Впр.3, ст.77

Множина іменників. Винятки.

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти давати інструкції по сервіруванню столу.

Впр.5,

ст.78

32

Український борщ. Розвиток навичок письмового та усного перекла-дів.

Продукти харчування.

Впр.1, 2,

ст.79

Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники.

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати як приг-овувати страви національної кухні.

Написати рецепт своєї улюбленої страви.

33

Способи обробки продуктів харчування.

Закріплення. Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники. Множина іменників. Винятки.

Ініціативність і підприємливість

+

+

Впр. 5, ст..81

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

34

Хатні справи. Розвиток навичок читання.

Впр.6,

ст.82

Впр. 7, ст.82-83 Впр. 7, ст.82-83

Впр. 7, ст.82-83

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про побутові родині традиції.

Впр. 10, ст.85

35

Чоловік який ніколи не мив свій посуд.

Розвиток навичок читання.

Впр.1,

ст.85-86 Впр.2,

ст.87

Впр.4,

ст.87

Ініціативність і підприємливість

+

+

Розповідати про хатні обов’язки в родині.

Впр. 5, ст..87

36

Закріплення вивченої теми.

Робота над проектом.

Ст.88-89

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про розподіл хатніх обов’язків та улюб-лену їжу в межах теми та лек-сичного навантаження.

Ст.90

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

37

Повторення теми “Школа”

Розвиток навичок

говоріння.

За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

Too/

Enough Must/

Have to/

Musn’t

Need/

Needn’t Past Simple

Ініціативність і підприємливість

+

Вміти розповідати про свою школу, уроки та обов’язки у школі.

За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

38

Повторення теми Поза школою Розвиток навичок

говоріння.

За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

Too/

Enough Must/

Have to/

Musn’t

Need/

Neednt Past Simple

Інформаційно- цифрова компетентність

+

Вміти розповідати про свій день.

За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

39

Повторення теми “Вдома”

Розвиток навичок

говоріння.

За завдання-ми вчителя.

Evrybody, Somebody, Anybody, Nobody.

Уміння вчитися упродовж життя

+

+

Наводить приклади внеску у свою родину.

За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

40

Повторення теми Хатні справи Розвиток навичок

говоріння.

За завдання-ми вчителя.

Evrybody, Somebody, Anybody, Nobody

Ініціативність і підприємливість

+

+

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

За завдання-ми вчителя.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

41

Повторення теми “Їжа”

Розвиток навичок

говоріння.

За зав-даннями вчителя. (Тестові завдан-ня)

За зав-даннями вчителя. (Тестові завдан-ня)

Ініціативність і підприємливість

+

За зав-дання-ми вчи-теля. (Тестові завдан-ня)

42

Повторення теми Кухонні прилади, посуд.

Серверування. Розвиток навичок

говоріння.

За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

Інформаційно- цифрова компетентність

+

За зав-дання-ми вчи-теля. (Тестові завдан-ня)

43

Закріплення вивчених тем. Розвиток навичок письма. Замір.

Тематична.

За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

За зав-дання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня)

Уміння вчитися упродовж життя

+

+

За зав-дання-ми вчи-теля. (Тестові завдан-ня)

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотні-сть

44

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

+

Написати контроль аудіювання.

Підготу-ватися до ко-нтролю читання

45

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

+

Написати контроль читання.

Підготу-ватися до ко-нтролю письма

46

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

+

Написати творчу роботу.

Підготу-ватися до конт-ролю мовлення

47

Контроль навичок говоріння.

Speaking Comprehension

(the first term)

Ініціативність підприєм-ливість

+

Розказати обрану тему.

Повторити вив-чене

48

Підсумок знань за 1 семестр.

Повторити вивчене у 1 семестрі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.