Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
Introduction. Welcome Back! Повернення до школи. | ||||||||||||||||||||||||
1 | Повернення до школи. | Осв-ітня | Впр.1 Ст.5 | Впр.4, 5,6, Ст.7 | Впр.2, Ст.5-6 | Впр.2, Ст.5-6 Впр.3 Ст.6 | Впр.7 Ст.7 | |||||||||||||||||
2 | Як ви провели літні канікули. | Освітня | Впр1 Ст.8 | Впр.3, 4, Ст.8-9 | Впр.2 Ст.8 | Впр.5ст.9 | ||||||||||||||||||
3 | Починаємо новий навчальний рік. | Освітня | Впр.1, Ст.10 | Впр.3 Ст.11 | Впр.2 Ст.10 | Впр.4 Ст.11 | Впр.5 Ст.11 | |||||||||||||||||
4 | Починаємо урок. | Освітня | ЛО теми | Впр.1 Ст.12 Впр.3, 4, 5, Ст.13 | Впр.2 Ст.12 | Впр.6 Ст. 13 | ||||||||||||||||||
5 | Домашнє читання. Розвиток навичок читання. | Освітня | ЛО теми |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
Unit 1 : I, My family and My Friends. Тема 1: Я, моя родина та мої друзі. | ||||||||||||||||||||||||
6 | Родина мого друга. Розвиток навичок усного мовлення. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Gram-mar Lab: Verbs + -ing form | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.1. Ст.16 Впр.3 Ст.17 Впр.5 Ст.18 | Впр.2 Ст.16-17 | Впр.4 Ст.17 | Впр.6 Ст.18 | |||||||||||
7 | Моя родина. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.1 Ст.18 Впр.3, 4, 5, Ст.19 | Впр.2 Ст.19 | Впр.6 Ст. 19 | |||||||||||||
8 | Родина Тома. Розвиток навичок грамати-ки. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Grammar Lab: Pronouns | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.1 Ст.20 Впр.3 Ст.20 Впр.5 Ст.21 | Впр.2 Ст.20 | Впр.4 Ст.21 | Впр.6 Ст. 21 | |||||||||||
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
9 | Домашні обов’язки. Розвиток навичок аудіюван-ня. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.22 | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.3, 4,5, Ст.23 | Впр.1 Ст.22 | Впр.2 Ст.22 | Впр.6 Ст. 23 | ||||||||||||
10 | Домашні обов’язки. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.1 Ст.24 Впр.3 Ст.25 | Впр.2 Ст.24 | Впр.4 Ст.26 | Впр.5 Ст. 26 | ||||||||||||
11 | Домашнє читання. Розвиток навичок читання. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Grammar Lab: Question Tags | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.3 Ст.26 | Впр.2 Ст.27 | Впр.4 Ст.28 | Впр.5 Ст.29 |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
12 | Родинні традиції. Розвиток навичок аудіюван-ня. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.1 Ст.30 Впр.3, 4, Ст.31 | Впр.2 Ст.30 | Впр.5 Ст. 32 | |||||||||||||
13 | Закріплення теми. Розвиток навичок грамати-ки. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | Впр.5 Ст.34 | Впр.2 Ст.33 | Впр.1 Ст.32 Впр.3 Ст.34 | Впр.4 Ст. 34 | ||||||||||||
14 | Розвиток навичок письма. Тематич-на. | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. | Розповідає про розподіл обов’язків у родині. | Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. | Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту | За завданнями вчителя. (ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ) |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
Unit 2 : Food . Тема 2: Харчування. | ||||||||||||||||||||||||
15 | Харчування. Розвиток навичок мовлення. | Осо-бис-тіс-на | приготування їжі сервірування столу кухонні прилади, посуд способи обробки продуктів харчування Впр.1 Ст.38 | Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я . | Розподіляє кошти на продукти харчування . | Впр.1 Ст.38 Впр.3, 4, Ст.39 | Впр.2 Ст.39 | Впр.5 Ст. 39 | ||||||||||||||||
16 | Продукти харчування. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.40 | Gram-mar Lab: to Let Somebody Do Something | Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички . | Впр.1 Ст.40 Впр.3, 4, 5, Ст.41 | Впр.6 Ст. 41 |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
178 | Кухня. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.42 | Спілкування іноземни-ми мовами | Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки . | Впр.3, 4, Ст43 | Впр.1 Ст.42 | Впр.2 Ст.42 | Впр.5 Ст.43 | Впр.6 Ст. 43 | ||||||||||||||
18 | Кухонне обладнання. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.44 | Спілкування іноземни-ми мовами | Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки . | Впр.1 Ст.44 Впр.2 Ст.44 Впр.5, 6, 7, Ст.45-46 | Впр.3 Ст.44впр.5 Ст.46 | Впр.8 Ст. 46 |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
19 | Столові прибори. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.46 | Спілкування іноземни-ми мовами | Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки . | Впр.1 Ст.46 Впр.2 Ст.47 Впр.4 Ст.48 | Впр.3 Ст.47 | Впр.6 Ст. 48 | ||||||||||||||||
20 | Домашнє читання. Розвиток навичок читання. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Grammar Lab: the Past Perfect Tense | Спілкування іноземни-ми мовами | Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки | Впр.1 Ст.49 Впр.3 Ст.49 Впр.4, 5, Ст.50 | Впр.2 Ст.49 | Впр.6 Ст. 50 | |||||||||||||||
21 | Розвиток навичок письма. Тематич-на. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Впр.5 Ст.52 | Впр.1 Ст.51 Впр.4 Ст.51 | Впрп.2,3, Ст.51 | Впр.6 Ст.53 | |||||||||||||||||
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
Unit 3 : Health. Тема 3: Охорона здоров’я.. | ||||||||||||||||||||||||
22 | Охорона здоров’я. | Осо-бис-тіс-на | відвідування лікаря назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Впр.3 Ст.57 | Впр.1,2, Ст.56 | Впр.4 Ст.58 | Впр.5 Ст. 59 | |||||||||||||
23 | Хвороба. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.59 | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Впр.5 Ст.61 | Впр.2 Ст.60 | Впр.3 Ст.60 Впр.4 Ст.60-61 | Впр.6 Ст. 61 |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
24 | Візит до лікаря. Розвиток навичок усного мовлення. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.62 | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Впр.3, 4, 5, Ст.63 | Впр.1 Ст.62 | Впр.2 Ст.62 | Впр.6 Ст. 63 | |||||||||||||
25 | Візит до лікаря. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.64 | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Впр.2 Ст.64 Впр.4, 5, Ст.64-65 | Впр.1,2, Ст.64 | Впр.6 Ст. 65 | ||||||||||||||
26 | Візит до лікаря. | Осо-бис-тіс-на | Впр.4 Ст.67 | Grammar Lab: Modal Verbs: must / mustn’t; should / shouldn’t | Соціальна та громадян-ська компетентності | Впр.3 Ст.66 | Впр.1, 2, Ст.65-66 | Впр.5 Ст. 67 | ||||||||||||||||
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
27 | Ліки. | Осо-бис-тіс-на | Впр.2 Ст.68 | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Впр.1 Ст.68 Впр.4 Ст.69 | Впр.2 Ст.68 | Впр.3 Ст.69 | Впр.5 Ст. 69 | |||||||||||||
28 | Види ушкоджень.Поранення. Розвиток навичок читання. | Осо-бис-тіс-на | Впр.1 Ст.70 | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Впр.3, 4, ст.71 | Впр.1 Ст.70 | Впр.2 Ст.70-71 | Впр.6 Ст 72 | |||||||||||||
29 | Допомога лікаря. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадян-ська компетентності | Впр.1, 2, Ст.72 Впр.4, 5, Ст.73 | Впр.3 Ст.73 | Впр.6 Ст. 73 |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
30 | Закріплення теми. Розвиток навичок грамати-ки. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Впр.2 Ст.74 Впр.4, 5, 6, Ст.74-76 | Впр.3 Ст.75 | Впр.1 Ст.74 | Впр.8 Ст. 77 | |||||||||||||
31 | Домашнє читання. Розвиток навичок читання. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | |||||||||||||||||
32 | Розвиток навичок письма. Тематич-на. | Осо-бис-тіс-на | ЛО теми | Соціальна та громадянська компетентності | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | За завданнями вчителя. (ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ) |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
Unit 4 : The World Cinema and Theatre. Тема 4: Кіно і театр . | ||||||||||||||||||||||||
33 | Кіно та театр. Розвиток навичок усного мовлення. | Пуб-ліч-на | Впр.1 Ст.80 | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.1, 2, Ст.80 | Впр.3 Ст.81 | Впр.5 Ст. 82 | |||||||||||||||
34 | Жанри фільмів. | Пуб-ліч-на | Впр.1 Ст.82 | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.1 Ст.82 Впр.2 Ст.83 Впр.4, 5, Ст.84 | Впр.3 Ст.83 | Впр.6 Ст. 84 | |||||||||||||||
35 | Похід у кіно чи театр. | Пуб-ліч-на | ЛО теми | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.3 Ст.86 | Впр.1 Ст.85 | Впр.2 Ст.86 | Впр.5 Ст. 87 |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
36 | Перегляд фільмів. Розвиток навичок усного мовлення. | Пуб-ліч-на | ЛО теми | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.1, 2, Ст.88 Впр.4, 5, 6, Ст.89 | Впр.3, Ст.88 | Впр.7 Ст. 89 | |||||||||||||||
37 | Похід у театр. | Пуб-ліч-на | Впр.1 Ст.90 | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.4 Ст.92 Впр.5 Ст.93 | Впр.1 Ст.90 | Впр.3 Ст.91 | Впр.2 Ст.90 | Впр.6 Ст. 93 | |||||||||||||
38 | Похід у театр. | Пуб-ліч-на | Впр.2 Ст.94 | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.1 Ст.94 | Впр.3 Ст.95 | Впр.2 Ст.94 Впр.4 Ст.96 | Впр.7 ст. 96 |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | ||||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | |||||||||||||||||||||
39 | Похід в театр. | Пуб-ліч-на | ЛО теми | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.3 Ст.97 Впр.4 Ст.98 | Впр.1 Ст.97 | Впр.2 Ст.97 | Впр.5 Ст. 98 | ||||||||||||||
40 | Закріплення теми. Розвиток навичок грамати-ки. | Пуб-ліч-на | ЛО теми | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | Впр.5 Ст.100 | Впр.2 Ст.99 Впр.4 Ст.99 | Впр.1 Ст.9 Впр.2 (в) Ст.99 Впр3 Ст.99 | Впр.6 Ст. 100 | ||||||||||||||
41 | Домашнє читання. Розвиток навичок читання. | Пуб-ліч-на | ЛО теми | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн | ||||||||||||||||||
42 | Розвиток навичок письма. Тематич-на. | Пуб-ліч-на | ЛО теми | Обізнаність та самовираження у сфері культури | За завданнями вчителя. (ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ) |
№ п.п. | Дата | Тематика уроку | Cфера спілкування | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Змістова лінія | Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) | Сприймання на слух (аудіювання) | Зорове сприймання (читання) | Писемне продукування (письмо) | Домашнє завдання | |||||||||||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінансова грамотність | ||||||||||||||||||||
43 | Розвиток навичок грамати-ки. | Пуб-ліч-на | ЛО теми | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Пояснює правила поведінки у закладах культури.. | Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
44 | Контроль аудіюван-ня. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Підготу-вати-ся до конт-ролю читання | |||||
45 | Контроль читання. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Підготу-вати-ся до конт-ролю Пись-ма | |||||
46 | Контроль письма. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Підготу-вати-ся до конт-ролю мовлення | |||||
47 | Контроль мовлення. | За завданнями вчителя. (тестові завдання) | Пов-торите вивчене в I семестр | |||||
48 | Підсумок знань. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»