КТП для 7 класу за підручником А.Несвіт

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника А.Несвіт. Складено у відповідності до діючої програми. Календарно-тематичне планування складено для 7 класу на 1 семестр. Відповідає навантаженню 3 години на тиждень зі змістовими лініями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

Introduction. Welcome Back!

Повернення до школи.

1

Повернення до школи.

Осв-ітня

Впр.1

Ст.5

Впр.4,

5,6,

Ст.7

Впр.2,

Ст.5-6

Впр.2,

Ст.5-6

Впр.3

Ст.6

Впр.7

Ст.7

2

Як ви провели літні канікули.

Освітня

Впр1

Ст.8

Впр.3,

4,

Ст.8-9

Впр.2

Ст.8

Впр.5ст.9

3

Починаємо новий навчальний рік.

Освітня

Впр.1,

Ст.10

Впр.3

Ст.11

Впр.2

Ст.10

Впр.4

Ст.11

Впр.5

Ст.11

4

Починаємо урок.

Освітня

ЛО теми

Впр.1

Ст.12

Впр.3,

4, 5,

Ст.13

Впр.2

Ст.12

Впр.6

Ст.

13

5

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Освітня

ЛО теми

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

Unit 1 : I, My family and My Friends.

Тема 1: Я, моя родина та мої друзі.

6

Родина мого друга.

Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Gram-mar Lab: Verbs + -ing form

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.1.

Ст.16

Впр.3

Ст.17

Впр.5

Ст.18

Впр.2

Ст.16-17

Впр.4

Ст.17

Впр.6

Ст.18

7

Моя родина.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.1

Ст.18

Впр.3,

4,

5,

Ст.19

Впр.2

Ст.19

Впр.6

Ст.

19

8

Родина Тома. Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Grammar Lab: Pronouns

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.1

Ст.20

Впр.3

Ст.20

Впр.5

Ст.21

Впр.2

Ст.20

Впр.4

Ст.21

Впр.6

Ст.

21

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

9

Домашні обов’язки.

Розвиток навичок аудіюван-ня.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.22

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.3,

4,5,

Ст.23

Впр.1

Ст.22

Впр.2

Ст.22

Впр.6

Ст.

23

10

Домашні обов’язки.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.1

Ст.24

Впр.3

Ст.25

Впр.2

Ст.24

Впр.4

Ст.26

Впр.5

Ст.

26

11

Домашнє читання. Розвиток навичок читання.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Grammar Lab: Question Tags

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.3

Ст.26

Впр.2

Ст.27

Впр.4

Ст.28

Впр.5

Ст.29

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

12

Родинні традиції.

Розвиток навичок аудіюван-ня.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.1

Ст.30

Впр.3,

4,

Ст.31

Впр.2

Ст.30

Впр.5

Ст.

32

13

Закріплення теми. Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.5

Ст.34

Впр.2

Ст.33

Впр.1

Ст.32

Впр.3

Ст.34

Впр.4

Ст.

34

14

Розвиток навичок письма. Тематич-на.

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

За завданнями вчителя.

(ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ)

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

Unit 2 : Food .

Тема 2: Харчування.

15

Харчування.

Розвиток навичок мовлення.

Осо-бис-тіс-на

приготування їжі сервірування столу кухонні прилади, посуд способи обробки продуктів харчування

Впр.1

Ст.38

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .

Розподіляє кошти на продукти харчування .

Впр.1

Ст.38

Впр.3,

4,

Ст.39

Впр.2

Ст.39

Впр.5

Ст.

39

16

Продукти харчування.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.40

Gram-mar Lab: to Let Somebody Do Something

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички .

Впр.1

Ст.40

Впр.3,

4, 5,

Ст.41

Впр.6

Ст.

41

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

178

Кухня.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.42

Спілкування іноземни-ми мовами

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .

Впр.3,

4,

Ст43

Впр.1

Ст.42

Впр.2

Ст.42

Впр.5

Ст.43

Впр.6

Ст.

43

18

Кухонне обладнання.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.44

Спілкування іноземни-ми мовами

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .

Впр.1

Ст.44

Впр.2

Ст.44

Впр.5, 6, 7,

Ст.45-46

Впр.3

Ст.44впр.5

Ст.46

Впр.8

Ст.

46

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

19

Столові прибори.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.46

Спілкування іноземни-ми мовами

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .

Впр.1

Ст.46

Впр.2

Ст.47

Впр.4

Ст.48

Впр.3

Ст.47

Впр.6

Ст.

48

20

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Grammar Lab: the Past Perfect Tense

Спілкування іноземни-ми мовами

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

Впр.1

Ст.49

Впр.3

Ст.49

Впр.4,

5,

Ст.50

Впр.2

Ст.49

Впр.6

Ст.

50

21

Розвиток навичок письма. Тематич-на.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Впр.5

Ст.52

Впр.1

Ст.51

Впр.4

Ст.51

Впрп.2,3,

Ст.51

Впр.6

Ст.53

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

Unit 3 : Health.

Тема 3: Охорона здоров’я..

22

Охорона здоров’я.

Осо-бис-тіс-на

відвідування лікаря назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

Впр.3

Ст.57

Впр.1,2,

Ст.56

Впр.4

Ст.58

Впр.5

Ст.

59

23

Хвороба.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.59

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

Впр.5

Ст.61

Впр.2

Ст.60

Впр.3

Ст.60

Впр.4

Ст.60-61

Впр.6

Ст.

61

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

24

Візит до лікаря. Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.62

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

Впр.3,

4, 5,

Ст.63

Впр.1

Ст.62

Впр.2

Ст.62

Впр.6

Ст.

63

25

Візит до лікаря.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.64

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

Впр.2

Ст.64

Впр.4, 5,

Ст.64-65

Впр.1,2,

Ст.64

Впр.6

Ст.

65

26

Візит до лікаря.

Осо-бис-тіс-на

Впр.4

Ст.67

Grammar Lab: Modal Verbs: must / mustn’t; should / shouldn’t

Соціальна та громадян-ська компетентності

Впр.3

Ст.66

Впр.1, 2,

Ст.65-66

Впр.5

Ст.

67

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

27

Ліки.

Осо-бис-тіс-на

Впр.2

Ст.68

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

Впр.1

Ст.68

Впр.4

Ст.69

Впр.2

Ст.68

Впр.3

Ст.69

Впр.5

Ст.

69

28

Види ушкоджень.Поранення.

Розвиток навичок читання.

Осо-бис-тіс-на

Впр.1

Ст.70

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

Впр.3,

4,

ст.71

Впр.1

Ст.70

Впр.2

Ст.70-71

Впр.6

Ст

72

29

Допомога лікаря.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадян-ська компетентності

Впр.1,

2,

Ст.72

Впр.4,

5,

Ст.73

Впр.3

Ст.73

Впр.6

Ст.

73

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

30

Закріплення теми. Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

Впр.2

Ст.74

Впр.4, 5, 6,

Ст.74-76

Впр.3

Ст.75

Впр.1

Ст.74

Впр.8

Ст.

77

31

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

32

Розвиток навичок письма. Тематич-на.

Осо-бис-тіс-на

ЛО теми

Соціальна та громадянська компетентності

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

За завданнями вчителя.

(ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ)

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

Unit 4 : The World Cinema and Theatre.

Тема 4: Кіно і театр .

33

Кіно та театр.

Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-ліч-на

Впр.1

Ст.80

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.1,

2,

Ст.80

Впр.3

Ст.81

Впр.5

Ст.

82

34

Жанри фільмів.

Пуб-ліч-на

Впр.1

Ст.82

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.1

Ст.82

Впр.2

Ст.83

Впр.4, 5,

Ст.84

Впр.3

Ст.83

Впр.6

Ст.

84

35

Похід у кіно чи театр.

Пуб-ліч-на

ЛО теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.3

Ст.86

Впр.1

Ст.85

Впр.2

Ст.86

Впр.5

Ст.

87

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

36

Перегляд фільмів. Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-ліч-на

ЛО теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.1,

2,

Ст.88

Впр.4, 5, 6,

Ст.89

Впр.3,

Ст.88

Впр.7

Ст.

89

37

Похід у театр.

Пуб-ліч-на

Впр.1

Ст.90

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.4

Ст.92

Впр.5

Ст.93

Впр.1

Ст.90

Впр.3

Ст.91

Впр.2

Ст.90

Впр.6

Ст.

93

38

Похід у театр.

Пуб-ліч-на

Впр.2

Ст.94

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.1

Ст.94

Впр.3

Ст.95

Впр.2

Ст.94

Впр.4

Ст.96

Впр.7 ст.

96

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

39

Похід в театр.

Пуб-ліч-на

ЛО теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.3

Ст.97

Впр.4

Ст.98

Впр.1

Ст.97

Впр.2

Ст.97

Впр.5

Ст.

98

40

Закріплення теми. Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-ліч-на

ЛО теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Впр.5

Ст.100

Впр.2

Ст.99

Впр.4

Ст.99

Впр.1

Ст.9

Впр.2 (в)

Ст.99

Впр3

Ст.99

Впр.6

Ст.

100

41

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Пуб-ліч-на

ЛО теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

42

Розвиток навичок письма. Тематич-на.

Пуб-ліч-на

ЛО теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

За завданнями вчителя.

(ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ)

п.п.

Дата

Тематика уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінансова грамотність

43

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-ліч-на

ЛО теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Пояснює правила поведінки у закладах культури..

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

44

Контроль

аудіюван-ня.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Підготу-вати-ся до конт-ролю

читання

45

Контроль читання.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Підготу-вати-ся до конт-ролю

Пись-ма

46

Контроль письма.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Підготу-вати-ся до конт-ролю

мовлення

47

Контроль мовлення.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Пов-торите вивчене в I семестр

48

Підсумок знань.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн