КТП для 6 класу

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Sollutions. Складено у відповідності до діючої програми. Календарно-тематичне планування складено для 6 класу на 2 семестр. Відповідає навантаженню 2 години на тиждень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 6: Healthy Living.

Тема 6: Здоровий спосіб життя.

49

Їжа.

Розвиток навичок аудіюван-ня.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .

Розподіляє кошти на продукти харчування .

Впр.1,5,

Ст.48

Впр.2,6,

9,

Ст.48

Впр.3,

Ст.48 Впр.7,

Ст.48

Впр.1, 2, 3,

Ст.44

50

Якісні продукти.

Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Some/ any,

Countable and Uncounta-ble nouns.

Наво-дить прик-лади купівлі продуктів для здоро-вого харчу-вання .

Скла-дає пере-лік поку-пок.

Впр.5, 7,

Ст.49

Впр.2 Ст.49

Впр.1, 3, Ст.49

Впр.4

Ст.49 Впр.6 Ст.49

Впр.1,3,4,

Ст.45

51

Дієта.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Some/ any,

Countable and Uncounta-ble nouns.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички .

Впр.1, 9,

Ст.50

Впр.2 , 6,

Ст.50

Впр.3,8,

Ст.50

Впр.4

Ст.50 Впр.5 Ст.50

Впр.1, 2, 4,

Ст.46

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

52

Здорова їжа. Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Should/

shouldn’t

Наводить приклади збалансованості власного раціону

Впр.3, 6,

ст.51

Впр.1 Ст.51

Впр. 2,

Ст..51

Впр.4,

ст.51 Впр. 5,

ст.51

Впр.1, 2, 3,

Ст.47

53

Способи здорової терапії. Розвиток навичок читання.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .

Впр. 5, 6,

ст.53

Впр. 2,

Ст..52-53

Впр. 4,

ст.53

Впр.1, 3,

Ст.48

54

В кафе.

Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Should/

shouldn’t

Впр.1, 9, Ст.54

Впр.2, 5,

Ст.54

Впр.4, Ст.54

Впр.3, 8,

Ст.54 Впр. 6,

ст.54

Впр.3, 6,

Ст.49

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

55

Їжа та спосіб життя.

Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Types of questions: yes/no questions

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .

Розподіляє кошти на продукти харчування .

Впр. 1,2,4,

Ст..55

Впр. 3,

ст.55

Впр. 6,

ст.55

Впр. 5,

ст.55

Впр. 7, 9,

ст.55

56

Домашнє читання. Розвиток навичок читання.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Наво-дить прик-лади купівлі продуктів для здоро-вого харчу-вання .

Складає пере-лік поку-пок.

Впр. 9, 11,

ст.57

Впр. 10,

ст.57

Впр. 8,

ст.56

57

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Тематич-на

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Some/ any,

Countable and Uncounta-ble nouns. Types of questions: yes/no questions.

Наводить приклади збалансованості власного раціону

Впр.2, 4,

Ст.56

Впр.1, 3,

Ст.56

Впр.5,

Ст.56 Впр. 7,

ст.56

Впр.1, 2, 3,

Ст.50

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамотність

Unit 7: Going Places.

Тема 7: Подорожі.

58

Подорож. В місті.

Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня.

Публічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

Впр.2,

ст.58 Впр.3, 4, 5,

ст.58

Впр.1,

ст.58

Впр.1, 3,

Ст.52

Впр.6,

ст.

58

59

В місті.

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 2, 6, 7,

ст.59

Впр. 1, 3,

ст.59

Впр. 4,

ст.59 Впр. 5,

ст.59

Впр.1, 2, 3,

Ст.53

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

60

Подорож до Сіднея.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 1, 4,5,

ст.60

Впр. 5,

ст.60

Впр. 2, 3,

ст.60

Впр. 7,

ст.60Впр. 10,

ст.57

Впр.1, 2, 4,

Ст.54

61

Подорож. Розвиток навичок граматики.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Regular Verbs.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді .

Впр.8, 9,

Ст.61

Впр.4, 5

Ст.61

Впр.1, 3,

ст.61

Впр. 7,

ст.61

Впр.1, 2, 4, 5,

Ст.55

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

62

За містом. Домашнє читання. Розвиток навичок читання.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 1,

ст.63

Впр. 3, 4,

ст.63

Впр.2, 5,

ст.63

Впр. 6,

ст.63 Впр. 7,

ст.63

Впр.1, 3,

Ст.56

63

Похід до галереї. Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can. Regular Verbs.

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 1, 3,

ст.64

Впр. 2, 4, 5,

ст.64

Впр. 5,

ст.64

Впр.1, 2,

Ст.57

64

Нотатки. Планування. Розвиток навичок читання.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді .

Впр.1, 2, 4,

ст.65

Впр.3,

ст.65 Впр. 4,

ст.65

Ст..

58

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби

Навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

65

Подорож. Розвиток навичок граматики.

Пуб-лічна

Транс-порт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр.3, 4,

ст.67

Впр.5, 6,

ст.67

Впр.2,

ст.67

Впр. 7, ст.67

Впр.1, 2, 3, 4,

Ст.59

66

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Пуб-лічна

Транс-порт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр.7, 9, 10,

ст.66

Впр. 6, ст.66

Впр.5, 6, 7,

ст..59

67

Розвиток навичок письма.

Тематична.

Пуб-лічна

Транс-порт підготовка до подорожі проїзні документи

Should/

shouldnt

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді .

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

Впр. 8, ст.66

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 8:Fame.

Тема 8: Популярність.

68

Популяр-ність.

Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

Впр.2, 7,

Ст.68

Впр.4, 5,

Ст.68

Впр.1,3,

Ст.68

Впр.6,

Ст.68

Впр.1, 2, 3,

Ст.62

69

Популяр-ність. Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Past Simple : Irregular verbs.

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

Впр.1, 2 Ст.69

Впр.6,

Ст.69

Впр.4, 5,

Ст.69

Впр.3, 7,

Ст.69

Впр.1, 2, 3, 4,

Ст.63

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

70

Чи можна змінити світ? Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Впр. 7,

ст.70

Впр. 1, 5,

ст.70

Впр.2,

ст.70

Впр. 4,

ст.70 Впр. 6,

ст.70

Впр. 2,

3,

ст.64

71

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Past Simple : Irregular verbs. Negative and Interrogative.

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Впр. 1,

ст.71 Впр.3, 4,7, 8, 9,

ст.71

Впр.2, 6,

ст.71

Впр.5,

ст.71

Впр. 1, 2,

3, 4,

ст.65

72

Домашнє читання. Розвиток навичок читання.

Пуб-лічна

Впр. 1, 2, 5, 8,

ст.72

Впр. 4,

ст.72

Впр.3, 6,

ст.72

Впр.7,

ст.72

Впр. 1, 2,

3,

ст.66

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

73

Поговоримо про вихідні. Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду ..

Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

Впр. 3, 6, 8, 9,

ст.74

Впр. 1, 2, 4, 5,

ст.74

Впр.1, 2, 4, 6,

Ст..67

74

Популярність пові-домлень. Імейли.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Впр. 1, 3, 4,

ст.75

Впр.2, 6,

ст.75

Впр. 1,2,3,

Ст.. 68

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби

Навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

75

Популярність.

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку.

Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил безпеки руху

Впр. 3, 4,

ст.76

Впр. 1, 2, 5, 6,

ст.76

Впр.8, 9,

Ст..

76

Впр.1,2,

Ст..69

76

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Пуб-лічна

запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Впр.11, 13,

ст..76

Впр.12, ст..76

Впр.

10, ст..76

Впр.3,4,

Ст..69

77

Розвиток навичок письма.

Тематич-на.

Пуб-лічна

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

Впр 5, ст..

69

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 9: In The Wild.

Тема 9: Дикий світ тварин.

78

Географія світу. Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Розглядає природу як цілісну систему .

Робить повідомлення про складні погод-ні умови

Впр.2, 7, 8,

Ст.78

Впр.4, 5, 6.

Ст.78

Впр.1, 3,

Ст.78

Впр.5,

Ст.78

Впр. 1, 2, 3, 4,

Ст..70

79

Географія світу Розвиток навичок грамати-ки

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Comparative ajectives

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів .

Впр.3, 4,8, 9,

Ст.79

Впр.5,

Ст.79

Впр.1,

Ст.79

Впр.2, 6,

Ст.79

Впр.2, 4, ст..71

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

80

Відомі пейзажі.

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Розглядає природу як цілісну систему .

Робить повідомлення про складні погод-ні умови

Впр. 4, 7,

ст.80

Впр. 2, 5, 6,

ст.80

Впр.1, 3,

ст.80

Впр. 1, 3, 4,

Ст..72

81

Світові океани.

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Superlative adjectives.

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів .

Впр. 4, 5,

ст..81

Впр.3, 6,

ст.81

Впр.1,

ст.81

Впр.2, 7,

ст.81

Впр. 1, 2, 3, ст..73

82

Небезпечні тварини світу.

Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

Впр. 3, 4, 8, 9,

ст.82-83

Впр. 1, 2, 10,

ст.82-83

Впр. 6,

ст.83

Впр.7,

ст.83

Впр.1, 3, ст..74

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

83

Переговори. Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Розглядає природу як цілісну систему .

Робить повідомлення про складні погод-ні умови

Впр. 2, 7, 8,

ст.84

Впр. 1, 4, 5,

ст.84

Впр.3,

ст.84

Впр.6, ст..84

Впр. 1, 2, 3,

Ст..75

84

Афіша. Оголошен-ня. Розвиток навичок письма.

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Superlative adjectives.

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів .

Впр. 7,

ст..85

Впр.3, 6,

ст.81

Впр.1, 2, 3,

ст.85

Впр.6,

ст.85

Впр. 2, 4, 5,

Ст..

76

85

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематич-на.

Пуб-лічна

висловлювати свої враження, почуття та емоції

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

Впр.1, ст.. 87

Впр.2, ст..87

Впр.1, 2, 3, 4,

Ст..

86 Впр.5, 6, 7, 8, 9, 10, ст..86

Впр.1, 2, 3,

Ст..

77 Впр.4, 5, ст..77

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби

Навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 10: The world of Work.

Тема 10: Світ професій.

86

Робота та професії. Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Впр.8, 9, ст..88

Впр.2, 4, 5, 6, ст..88

Впр.1, 3, 7

ст.. 88

Впр. 1, 2, 3,

Ст.80

87

Робота та професії. Розвиток навичок грамати-ки.

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Going to

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і пот-реб суспільства

Впр.5, 6, 7,

Ст..89

Впр.1, ст. 89

Впр.2, 3,

ст.. 89

Впр.4, ст..

89

Впр. 1, 2, 3, 4,

Ст.81

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

88

Професії для підлітків. Розвиток навичок аудіюван-ня

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і пот-реб суспільства

Впр.1, 7,

Ст.. 90

Впр. 2, 5, 6, ст..90

Впр.3, ст..90

Впр.4, ст..90

Впр. 1, 4, 5, 6,

Ст.

82

89

Робота та професії. Розвиток навичок грамати-ки.

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Will

Повідомляє про перспект.свого професій.вибору.

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фі-нансових можливостей сучасних професій.

Впр.7, ст..91

Впр. 1, 2, 3, 4,

Ст..9

Впр.6, ст..91

Впр. 1, 2, 3,

Ст..

83

90

Рік що минає. Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Впр. 1, 7, ст.. 92-93

Впр. 4, 5,

ст.93

Впр.2, 3,

Ст..

92

Впр.1, 2, 3, 4,

Ст..84

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

91

Робота оператора.

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і пот-реб суспільства

Впр.7, 8, ст..94

Впр. 1, 4, 5,

Ст..94

Впр.2, ст..94

Впр.3, ст..94

Впр.1, 2, 3, 4,

Ст..

85

92

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Повідомляє про перспект.свого професій.вибору.

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фі-нансових можливостей сучасних професій.

Впр. 2, 5, ст..96

Впр. 1, 2, 3, 4, ст..96

Впр. 7, ст..96

Впр.1, 2, 3,

ст..87

Впр.3,4,

Ст..69

93

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематич-на.

Освітня

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

Впр.4, 5, 6,

ст..87

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби

Навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 11: Time To Travel.

Тема 11: Час подорожувати.

94

Транспорт. Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня

Пуб-лічна

Тран-спорт підго-товка до подорожі проїзні документи

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

Впр. 5, 7,

ст..98

Впр. 2, 6, ст..98

Впр. 1, ст..98

Впр.3, ст..

98

Впр. 1, 2, 3,

Ст.88

95

Транспорт. Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Present Perfect Affirmati-ve

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху

Порів-нює вартість подорожі різними видами транс-порту

Впр.8, ст..99

Впр. 2, 7, ст.99

Впр. 1, 3,

ст..99

Впр.4, 6,

ст..

99

Впр. 1, 2, 4,

ст..89

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

96

Транспорт. Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

Тран-спорт підго-товка до подорожі проїзні документи

Present Perfect: Negative and Interrogative

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

Впр. 5, ст..101

Впр. 2, ст.. 101

Впр. 4, 6, ст.. 101

Впр. 3, 8,ст.. 101

Впр. 1, 2, 4, 5,

Ст.91

97

Сам у каньоні. Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху

Порів-нює вартість подорожі різними видами транс-порту

Впр. 1, ст.. 102

Впр. 4, 5, 6,

Ст..103

Впр. 2, 3,

ст..

102-103

Впр.

1, 3,

Ст..

92

98

Купуючи квиток на транспорт. Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху

Порів-нює вартість подорожі різними видами транс-порту

Впр. 1, 4, 5, 9, 10,

Ст..

104

Впр. 2, 3, 7, 8,

ст.

104

Впр. 6, ст.. 104

Впр. 2, 3, 4, 5,

Ст..93

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

99

Поштова листівка.

Розвиток навичок письма.

Пуб-лічна

Транс-порт підготовка до подорожі проїзні документи

Обгово-рює переваги еко-логічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояс-нює життєво важ-ливу пот-ребу дот-римання пра-вил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

Впр. 1,2, 3,

Ст..105

Впр.4, 5,

Ст..

105

Впр. 7, ст..

105

Впр. 1, 2, 3,

ст..94

100

Закріплення вивченої теми. Дирек-торська контроль-на робота.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Пла-нує крає-знав-чу подорож..

Аналізує нас-лідки порушен-ня пра-вил дорожнього руху

Порів-нює вартість подорожі різними видами транс-порту

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

Впр.1, 2, 3, 4,

Ст.

95

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

101

Контроль навичок аудіюван-ня.

Listening Comprehension (the second term)

Підготу-ватися до розвит-ку читан-ня

102

Контроль навичок читання.

Reading Comprehension (the second term)

Підготу-ватися до розвит-ку письма

103

Контроль навичок письма.

Writing Comprehension (the second term)

Підготу-ватися до розвит-ку мовлен-ня

104

Контроль навичок говоріння.

Speaking Comprehension (the second term)

Повторити вивчене

105

Узагаль-нення вивченого у II сем.

матеріалy.

Повторити вивчене

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.