Ктп для 6 класу.

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Sollutions. Складено у відповідності до діючої програми. Календарно-тематичне планування складено для 6 класу на 1 семестр. Навантаження 2 години на тиждень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансов

грамотність

Unit 1: INTRODUCTION.

Тема 1: Вступ.

1

Вступ. Ознайомлення з підруч-ником.

2

Зустрічаю-чи людей.

Розвиток навичок мовлення.

Осо-бистісна

зовнішність людини риси характеру

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.1,

ст.4, Впр.4,5,8,

ст.4,

Впр.2,

ст.4, Впр.3,

ст.4,

Впр.9,

ст.4, Впр.2,

ст.4, Впр.3,4,

ст.4,

Впр. 2, 3, 4, 5,

Ст..4

3

Зустрічаю-чи людей.

Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бистісна

зовнішність людини риси характеру

Be, possessives and pronouns

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Впр.1,

ст.5, Впр.7,

ст.5,

Впр.3,

ст.5, Впр.4,

ст.5, Впр.8,

ст.5,

Впр. 1, 2, 3, 4, 5,

Ст..5

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

4

Зустрічаю-чи людей.

Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бистісна

зовнішність людини риси характеру

Have got and Articles

Пояснює вибір особистих символів.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Впр.1,

ст.6

Впр.4,

ст.6

Впр.1,

ст.13

Впр.5,

ст.6

Впр. 4, ст..6 Впр.6,7,

ст.6

Впр. 2, 3, 4,

Ст..6

5

Люди та дати.

Розвиток навичок лексики.

Осо-бистісна

зовнішність людини риси характеру

Have got and Articles

Впр.7,

ст.7 Впр.8,

ст.7

Впр.1, 2,

ст.7

Впр.6,

ст.7

Впр.8,

ст.7

Впр.5,

ст.7 Впр.10,

ст.7

Ст..7

Unit 2: Friends and Family.

Тема 2: Родина та друзі.

6

Родина. Розвиток навичок лексики.

Осо-бистісна

зовнішність людини риси характеру

Present Simple, Affirmative and Negative.

Наводить приклади внеску своєї родини у життя.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Впр.1,

ст.8

Впр.6,

ст.8

Впр.2,

ст.8,

Впр.4,

ст.8 Впр.7,

ст.8,

Впр. 1, 2, 3, 4,

Ст..8

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

7

Розвиток навичок грамати-ки.

Освітня

зовнішність людини риси характеру

Present Simple, Affirmative and Negative.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Впр. 4, ст.9 Впр.10,

ст.9

Впр.1,

ст.9

Впр.2,

ст.9

Впр. 6, 7, 8,

ст.9

Ст.. 9

8

Культура. Королівська родина.

Пуб-лічна

загальні відомості про Велику Британію

Present Simple Questions

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

Впр.1,

ст.10 Впр. 6,

ст.10

Впр. 3, ст.10

Впр.2,

ст.10

Впр. 4, 5, ст.10

Впр. 1, 2, 3,

Ст..10

9

Культура. Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

загальні відомості про Велику Британію

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Впр.1,

ст.11 Впр.5,

ст.11 Впр.6, 11, 12,

ст.11

Впр.2,

ст.11

Впр.3,4, 10,

ст.11

Ст..11

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

10

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Освітня

загальні відомості про Велику Британію

Впр.1,

ст.12 Впр. 6,

ст.13

Впр.3,

ст.13

Впр.2,

ст.12

Впр.4, 5,

ст.13

Ст..12

Роб.

зо-шит

11

Друзі. Розвиток навичок письма.

Особистісна

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

Формулює правила безпеки онлайн спілкування..

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Впр.1,

ст.14

Впр.1,

ст.14 Впр.4,

ст.14

Впр.3, 6,

ст.14

Ст..

13

12

Надсилання повідом-лень. Розвиток навичок письма.

Особистісна

Prepositi-ons

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

Формулює правила безпеки онлайн спілкування..

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Впр.2,

ст.15

Впр.1,

ст.15 Впр. 6,

ст.15

Впр.5,

ст.15 Впр.2,

ст.15

Ст..

14

13

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Особистісна

зовнішність людини риси характеру

Present Simple, Affirmative and Negative. Prepositi-ons.

Впр.1,

ст.16 Впр.4,5,

ст.16

Впр.2,

ст.16

Впр.2,

ст.16

Впр.6

ст.16

Впр. 1, 2, 3,

Ст..

15

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамотність

14

Закріплення вивчених тем. Розвиток навичок письма. Директор-ська контр.роб.

Тематич-на.

За завданням вчителя.

(Тестові завдання)

Впр. 4, 5,

Ст..15

Unit 3: Free-time Activities.

Тема 3: Дозвілля.

15

Мій вільний час. Хобі.

Розвиток навичок лексики.

Осо-бис-тісна

види спорту спортивні уподобання

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду ..

Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

Впр.1,

ст.18 Впр.2,

ст.16 Впр.3,

ст.16

Впр.4,

ст.16 Впр.8,

ст.16

Впр.5,

ст.16 Впр.6,

ст16

Ст..16

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

16

Мій вільний час. Хобі.

Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бис-тісна

види спорту спортивні уподобання

Adverbs and Freque-ncy

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду ..

Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

Впр.1,

ст.19 Впр.6

ст.19 Впр.9,10,

ст.19

Впр.1,

ст.19 Впр.3,

ст.19

Впр.2,

ст.19 Впр.4,

ст.19 Впр.8

ст.19

Ст..

17

18

Спорт та хобі.

Осо-бис-тісна

види спорту спортивні уподобання

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змага

Впр.2, 3,

ст.20

Впр. 1,

ст.20

Впр. 1,

ст.20

Впр.4,5,

ст.20 Впр. 6,

ст.

20

Ст..

18

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

19

Розвиток навичок грамати-ки.

Ос-віт-ня

Can and Adverbs

Впр. 2,

ст.21 Впр. 7,8,

ст.21

Впр. 6,

ст.21

Впр. 1,

ст.21 Впр. 4,

ст.21

Впр. 3

ст.21 Впр. 5,

ст.21

Ст..19

20

Естремаль-ні види спорту.

Осо-бис-тісна

види спорту спортивні уподобання

Визначає влас-ні спортивні уподобання та потреби.

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

Впр. 1,

ст.22 Впр. 2,

ст.22 Впр. 5,

ст.22

Впр. 2,

ст.22 Впр. 6,

ст.22

Впр. 4,

ст.22

Впр. 8,9

ст.23

Впр. 11,

ст.23

Ст..

20

21

Що ти любиш та що тобы не подобаэть-ся. Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бис-тісна

види спорту спортивні уподобання

Exspres-sing Like And Dislike Впр. 2,

ст.24

Визначає влас-ні спортивні уподобання та потреби.

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

Впр. 1,

ст.24

Впр.7,8,9,

ст.24

Впр.

10,

ст.24

Впр.6,

ст.24 Впр.5,

ст.24

Ст..

21

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

22

Шкільні гуртки та клуби за інтереса-ми.

Осо-бис-тісна

види спорту спортивні уподобання

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями.

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

Впр. 2,

ст.25

Впр. 1,

ст.25 Впр. 3

ст.25 Впр. 7

ст.25

Впр. 6,

ст.25

Ст..22

23

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок усного мовлення.

Освітня

Визначає влас-ні спортивні уподобання та потреби.

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

Впр. 1,

ст.27

Впр. 5,

ст.27

Впр. 6,

ст.27

Впр. 2, 3,

ст.27

Впр. 4,

ст.27 Впр. 7,

ст.27

Ст..

23

24

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Тематич-на.

освітня

За завданням вчителя.

(Тестові завдання)

Впр. 10,

ст.26

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 4: At school.

Тема 4: У школі.

25

В школі. Шкільні предмети.

Розвиток навичок лексики.

Освітня.

улюблені навчаль-ні предме-ти види діяльності на уроках

There is/ there are, have to

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Впр.3,4,7,

ст.28

Впр.2,

ст.28

Впр.1,

ст.28,

Впр.5,

ст.28 Впр.6,

ст.28

Ст..26

26

Розвиток навичок грамати-ки.

Освітня.

улюблені навчаль-ні предме-ти види діяльності на уроках

There is/ there are, have to

Обговорює участь у шкільних екологічних захо-дах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу жит-тя.

Впр.1,7,8,

ст.29,

Впр.4,

ст.29,

Впр.2,

ст.29,

Впр.3,

ст.29, Впр.4,

ст.29 Впр.5,6,

ст.29,

,

Ст..27

27

Школи Англії. Розвиток навичок читання.

Освітня.

улюблені навчаль-ні предме-ти види діяльності на уроках

Обговорює участь у шкільних екологічних захо-дах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу жит-тя.

Впр.1,6,

ст.30

Впр.2,4,

ст.30 Впр.7,8,

ст.30,

Впр.3,

ст.30,

Впр.5,

ст.30, Впр.9,

ст.30,

Ст..28

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

28

Школа Розвиток навичок грамати-ки.

Освітня.

улюблені навчаль-ні предме-ти види діяльності на уроках

There is/ there are, have to

Впр. 9,10,

ст.31

Впр. 4, 5

ст.31

Впр. 1, 2,8,

ст.31

Впр. 3

ст.31 Впр. 7,

ст.31 Впр. 6,

ст.31

Ст..29

29

Школа сумоїстів. Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Освітня.

улюблені навчаль-ні предме-ти види діяльності на уроках

Adjectives:

At, in, of, on, with.

Обговорює шкільні правила.

Впр. 1,

ст.32

Впр. 5,

ст.33

Впр. 2, 3,

ст.32-33, Впр. 6,

ст.33

Впр. 4,

ст.33 Впр. 9,

ст.33

Ст..

30

30

Школа Розвиток навичок грамати-ки.

Освітня.

улюблені навчаль-ні предме-ти види діяльності на уроках

Direction: go along, go down, turn left, turn right.

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

Впр. 1,

ст.34

Впр. 1,2, 3,5,

ст.34

Впр. 6,

ст.34

Ст..

31

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

31

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Тематич-на.

Освітня

улюблені навчаль-ні предме-ти види діяльності на уроках

Direction: go along, go down, turn left, turn right. There is/ there are, have to

Свідчить на користь необхідності толерантного ста-влення до людей з особливими навчальними потребами.

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

Впр. 10,

ст.37

32

Контроль навичок аудіюван-ня.

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

33

Контроль навичок читання.

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

34

Контроль навичок письма.

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

35

Контроль навичок говоріння.

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 5: Special occasions .

Тема 5: Свята. Вечирки.

36

Одяг. Розвиток навичок лексики.

Пуб-лічна

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр.2,4,6,

ст.38,

Впр.2,5,

ст.38

Впр.1,

ст.38,

Впр.5,

ст.38 Впр.7,

ст.38

Ст..34

37

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Present Continuous

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр.4,6,

ст.39

Впр.1,2,3,

ст.39,

Впр.5,

ст.39

Ст..35

38

Свята. Хеллоуін.

Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-лічна

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Present Continuous and Present Simple

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

Впр.1,3,4,

ст.40

Впр.2,

ст.40

Впр.4,

ст.40

Ст..36

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

39

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Present Continuous and Present Simple

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

Впр.7,

ст.41

Впр. 1, 2,3,4,

Ст..41

Впр. 5,

ст.41 Впр. 6,

ст.41

Ст..37

40

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання.

Освітня

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

Впр. 6,7,8,

ст.43

Впр. 4,

ст.43

Впр.1, 2, 3,

ст.42-43

Впр. 4,

ст.33 Впр. 5,

ст.43

Ст..

38

41

Робити висновки. Розвиток навичок мовлення.

Освітня

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Preposit-ions of time

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

Впр. 3, 7,8,

ст.44

Впр. 5

ст.44

Впр.1, 2, 4,

ст..44

Впр. 6,

ст.44

Ст..

39

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

42

Запрошення на вечирку. Розвиток навичок письма.

Пуб-лічна

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Modal verbs : Can

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

Впр. 1,

ст.45

Впр. 3,

ст.45

Впр. 2,

ст.45 Впр. 5,

ст.45

Впр. 4,6,

ст.45 Впр. 8,

ст.45

Ст..40

43

Запрошення на вечирку. Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-лічна

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Present Continuous and Present Simple

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

Впр. 1, 4,

ст.47

Впр. 2,3,

ст.47

Впр. 5,

ст.47

Ст..

41

44

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок усного мовлення.

Освітня

Вислов-лювати свої вражен-ня, почут-тя та емоції

Present Continuous and Present Simple

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

Впр. 5,

ст.47

Впр. 6,

ст.47

Впр. 7,

ст.47

45

Закріплення вивченої теми. Директорська контрольна. Розвиток навичок письма.

Тематична.

Освітня

Modal verbs : Can,

Prepositi-ons of time

Порівнює свята й традиції в різних краї-нах

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

Впр. 10,

ст.46

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

Unit 6: Healthy Living.

Тема 6: Здоровий спосіб життя.

46

Їжа.

Розвиток навичок аудіюван-ня.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .

Розподіляє кошти на продукти харчування .

Впр.1,5,

Ст.48

Впр.2,6,

9,

Ст.48

Впр.3,

Ст.48 Впр.7,

Ст.48

Впр.1, 2, 3,

Ст.44

47

Якісні продукти.

Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Some/ any,

Countable and Uncounta-ble nouns.

Наво-дить прик-лади купівлі продуктів для здоро-вого харчу-вання .

Скла-дає пере-лік поку-пок.

Впр.5, 7,

Ст.49

Впр.2 Ст.49

Впр.1, 3, Ст.49

Впр.4

Ст.49 Впр.6 Ст.49

Впр.1,3,4,

Ст.45

48

Дієта.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Some/ any,

Countable and Uncounta-ble nouns.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички .

Впр.1, 9,

Ст.50

Впр.2 , 6,

Ст.50

Впр.3,8,

Ст.50

Впр.4

Ст.50 Впр.5 Ст.50

Впр.1, 2, 4,

Ст.46

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

50

Здорова їжа. Розвиток навичок грамати-ки.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Should/

shouldn’t

Наводить приклади збалансованості власного раціону

Впр.3, 6,

ст.51

Впр.1 Ст.51

Впр. 2,

Ст..51

Впр.4,

ст.51 Впр. 5,

ст.51

Впр.1, 2, 3,

Ст.47

51

Способи здорової терапії. Розвиток навичок читання.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки .

Впр. 5, 6,

ст.53

Впр. 2,

Ст..52-53

Впр. 4,

ст.53

Впр.1, 3,

Ст.48

52

В кафе.

Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Should/

shouldn’t

Впр.1, 9, Ст.54

Впр.2, 5,

Ст.54

Впр.4, Ст.54

Впр.3, 8,

Ст.54 Впр. 6,

ст.54

Впр.3, 6,

Ст.49

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

53

Їжа та спосіб життя.

Розвиток навичок усного мовлення.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Types of questions: yes/no questions

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .

Розподіляє кошти на продукти харчування .

Впр. 1,2,4,

Ст..55

Впр. 3,

ст.55

Впр. 6,

ст.55

Впр. 5,

ст.55

Впр. 7, 9,

ст.55

54

Домашнє читання. Розвиток навичок читання.

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Наво-дить прик-лади купівлі продуктів для здоро-вого харчу-вання .

Складає пере-лік поку-пок.

Впр. 9, 11,

ст.57

Впр. 10,

ст.57

Впр. 8,

ст.56

55

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Тематич-на

Осо-бистісна

Тради-ції харчування,

назви страв

Some/ any,

Countable and Uncounta-ble nouns. Types of questions: yes/no questions.

Наводить приклади збалансованості власного раціону

Впр.2, 4,

Ст.56

Впр.1, 3,

Ст.56

Впр.5,

Ст.56 Впр. 7,

ст.56

Впр.1, 2, 3,

Ст.50

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамотність

Unit 7: Going Places.

Тема 7: Подорожі.

56

Подорож. В місті.

Розвиток навичок лексики та аудіюван-ня.

Публічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

Впр.2,

ст.58 Впр.3, 4, 5,

ст.58

Впр.1,

ст.58

Впр.1, 3,

Ст.52

Впр.6,

ст.

58

57

В місті.

Розвиток навичок грамати-ки.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 2, 6, 7,

ст.59

Впр. 1, 3,

ст.59

Впр. 4,

ст.59 Впр. 5,

ст.59

Впр.1, 2, 3,

Ст.53

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

58

Подорож до Сіднея.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 1, 4,5,

ст.60

Впр. 5,

ст.60

Впр. 2, 3,

ст.60

Впр. 7,

ст.60Впр. 10,

ст.57

Впр.1, 2, 4,

Ст.54

59

Подорож. Розвиток навичок граматики.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can.

Regular Verbs.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді .

Впр.8, 9,

Ст.61

Впр.4, 5

Ст.61

Впр.1, 3,

ст.61

Впр. 7,

ст.61

Впр.1, 2, 4, 5,

Ст.55

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

60

За містом. Домашнє читання. Розвиток навичок читання.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 1,

ст.63

Впр. 3, 4,

ст.63

Впр.2, 5,

ст.63

Впр. 6,

ст.63 Впр. 7,

ст.63

Впр.1, 3,

Ст.56

61

Похід до галереї. Розвиток навичок усного мовлення.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Past Simple : Be and Can. Regular Verbs.

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр. 1, 3,

ст.64

Впр. 2, 4, 5,

ст.64

Впр. 5,

ст.64

Впр.1, 2,

Ст.57

62

Нотатки. Планування. Розвиток навичок читання.

Пуб-лічна

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді .

Впр.1, 2, 4,

ст.65

Впр.3,

ст.65 Впр. 4,

ст.65

Ст..

58

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби

Навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

63

Подорож. Розвиток навичок граматики.

Пуб-лічна

Транс-порт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр.3, 4,

ст.67

Впр.5, 6,

ст.67

Впр.2,

ст.67

Впр. 7, ст.67

Впр.1, 2, 3, 4,

Ст.59

64

Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма.

Пуб-лічна

Транс-порт підготовка до подорожі проїзні документи

Планує краєзнавчу подорож..

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Впр.7, 9, 10,

ст.66

Впр. 6, ст.66

Впр.5, 6, 7,

ст..59

65

Розвиток навичок письма.

Тематична.

Пуб-лічна

Транс-порт підготовка до подорожі проїзні документи

Should/

shouldnt

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді .

За завданням

вчителя.

(Тестові завдання)

Впр. 8, ст.66

п.п.

Дата

Тема уроку

Cфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприй-мання (читання)

Писемне продукування (письмо)

Домашнє завдання

Засоби навчання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність

66

Контроль навичок аудіюван-ня.

Listening Comprehension (the second term)

Підготу-ватися до розвит-ку читан-ня

67

Контроль навичок читання.

Reading Comprehension (the second term)

Підготу-ватися до розвит-ку письма

68

Контроль навичок письма.

Writing Comprehension (the second term)

Підготу-ватися до розвит-ку мовлен-ня

69

Контроль навичок говоріння.

Speaking Comprehension (the second term)

Повторити вивчене

70

Узагаль-нення вивченого у II сем.

матеріалy.

Повторити вивчене

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.