КТП для 5 класу до підручника А.Несвіт.

Опис документу:
Календарно - тематичне планування складено до підручника А.Несвіт. Відповідно до діючої навчальної програми української школи. Календарно - тематичне планування складено для 5 класу на 1 семестр . Розраховано на 3 години на тиждень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Тема 1: Я, моя родина та мої друзі. .

Unit 1: I, my family and my friends.

1.

Моя родина та друзі.

Впр.1,2,3,4.

Стор.4-5

Соціальна та громадянська компетентності

+

Вміти розповідати про родинні зв’язки

Впр.6, ст.5

2.

Моя родина.

Розвиток навичок аудіювання.

Впр.1,2,3,4,5

Стор.6-8

Learning Strategies: Building up a Text Grammar Lab: Degrees of Comparison of the Adjectives

Соціальна та громадянська компетентності

+

Вміти розповідати про свою родину.

Впр.7, ст.9

3.

Мій найкращий друг.

Розвиток навичок читання.

Впр.1,2,3,4,

5, стор.9-10

Соціальна та громадянська компетентності

+

Вміти розповідати про свого найкращого друга.

Впр.6, ст.10

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

4

Риси характеру.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Впр.1, 2,3,4,

5,

ст.10-12

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розповідати про свої риси характеру.

Впр. 7 ст.12

5

Риси характеру необхідні для життя в суспільстві.

Впр.1, 2,3,4

ст.12-14

Learning Strategies: An Interview

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розповідати про свої риси характеру.

Впр.6

ст.14

6

Професії членів родини.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1, 2,3,4,

5,

ст.15-17

Grammar Lab: Present Simple Tense / Present Continuous TenseSee Grammar Reference pp. 211, 213.

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розповідати про чесноти та недоліки своїх друзів.

Впр. 7, ст.18

7

Професії членів родини.

Впр.1,2,4,

Ст.18

Впр.3

Ст.19

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розпоівдати про професії

членів родини

Впр.5

Ст.20

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

8

Родичи.

Дідусі.

Впр.1,2,3,4,

Стор.20-22

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розповідати про своїх дідусів та бабусь.

Впр.6

Ст.22

9

Моя родина та друзі.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3

Ст.23

Впр.4

Ст.23

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розповідати про сою родину та друзів.

Впр.5

Ст.24

10

Моя родина.

Розвиток навичок читання.

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розповідати про сою родину та друзів.

Впр.6,

Ст.25

11

Моя родина.

Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Соціальна та гро-мадянська компетентності

+

Вміти розповідати про сою родину та друзів.

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Тема 2: Одяг.

Unit 2: Clothes.

12

Одяг якій ми носимо.

Впр.1,2,3,4

Стор.28-29

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті.

Впр.6,

Стор.30

13

Одяг.

Впр.1,2,3,4,

Стор.30-32

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті.

Впр.5,

Ст.31-32

14

Шкільний одяг.

Розвиток навичок мовлення.

Впр.1,2,3,4,

стор.32-34

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті.

Впр.6,

Ст.

34

15

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,4,

Стор.35-37

Learning Strategies: Asking for Advice

Grammar Lab: to Be Going to Do Smth See Grammar Reference p. 213.

Ініціативність і підприємливість

+

+

Впр.5

Ст.37

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

16

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,3,4,

Стор.37-38

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті

Впр.5

Ст.39

17

Шкільний одяг.

Розвиток навичок мовлення.

Впр1,2,3,4,

Стор.39-41

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті

Впр.5

Ст.41

18

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

Впр1,2,3,4,

Стор.41-42

Learning Strategies: Asking for Advice

Grammar Lab: to Be Going to Do Smth See Grammar Reference p. 213.

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті

Впр.6

Ст.42-43

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

19

Улюблений одяг.

Впр.1,2,3,

Стор.43-45

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.7

Ст.45

20

Одяг.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3

Ст.45-47

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.5

Ст.47

21

Одяг. Розвиток навичок читання.

Впр.1,2.3

Ст.49-50

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.5

Стор.49

22

Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.7

Стор.50

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

. Тема 3: Харчування

Unit 3: Food.

23

Їжа.

Впр.1,2,3,4

Стор.52-54

Grammar Lab: Countable and Uncounta-ble Nouns

Ініціативність і підприємли-вість

+

+

Вміти розповідати про продукти харчування.

Впр.7

Ст.54

24

Їжа.

Розвиток навичок аудіювання.

Впр.1,2,3,4,

Стор.54-56

Grammar Lab: Much / Many / Lots of / A lot of

Ініціативність і підприєм-ливість

+

+

Вміти розповідати про улюблену їжу.

Впр.6

Ст.56

25

Процеси приготування їжі.

Впр.1,2,3,4,

стор.57

Ініціативність і підприєм-ливість

+

+

Вміти розповідати про процеси приготування своєї улюбленої страви.

Впр.6

Ст.59

26

Процеси приготування їжі

Впр.1,4,5,

Стор.58-59

Ініціативність і підприєм-ливість

+

+

Впр.7

Ст.59

27

Шкільна їжа.

Розвиток навичок усного мовлення.

Впр.1,2,3,

Стор.60-61

Ініціативність і підприєм-ливість

+

+

Вміти розповідати про улюблену їжу.

Впр.3

Ст.60-61

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

28

Улюблені страви.

Впр.1,2,6,

Стор.62-64

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про улюблену їжу.

Впр.5,

Стор.64

29

Їжа в Англії.

Впр.1,2,3,

Стор.43-45

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про національну їжу Англії.

Впр.6

Ст.66

30

Їжа в Англії.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3,4,5

Ст.66-67

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про національну їжу Англії.

Впр.6

Ст.68

31

Їжа в Англії. Розвиток навичок читання.

Впр.1,2.3

Ст.69-70

Ініціативність і підприємливість

+

+

Вміти розповідати про національну їжу Англії.

Впр.7

Стор.71

32

Їжа. Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Ініціативність і підприємливість

+

+

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Тема 4: Відпочинок та дозвілля..

Unit 4 : Let’s Have a Rest.

33

Види відпочинку.

Впр.1,2,3,4

Стор.74-76

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Вміти називати різні види відпочинку.

Впр.6

Ст.76

34

Вільний час.

Розвиток навичок усного мовлення.

Впр.1,2,3,4,

Стор.76-77

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Вміти розповідати про види відпочинку ц вільний час.

Впр.6

Ст.77

35

Місця для відпочинку.

Впр.1,2,3,4,

стор.78-80

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Вміти називати різні види відпочинку.

Вміти розповідати про види відпочинку ц вільний час.

Впр.6

Ст.80

36

Телебачення.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,3.

4,5,

Стор.80-82

Grammar Lab: The Present Perfect Tense

See Grammar Reference p. 213.

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Впр.7

Ст.82

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

37

Програми на телебаченні.

Впр.1,2,3,4,6,

Стор.83-85

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Вміти розповідати про улюблені програми на телебачені.

Впр.7

Ст.85

38

Хобі та дозвілля.

Впр.1,2,3,4

Стор.86-87

Екологічна грамот-ність і здо-рове життя

+

+

Вміти розказати про своє хобі.

Впр.7

Ст.87

39

Хобі та дозвілля. Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3,4,5

Ст.87-89

Present Perfect Tense

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Вміти розповісти про своє дозвілля.

Впр.6

Ст.89

40

Хобі в різні пори року.

Впр.1,2.3

Ст.90-92

Present Perfect Tense

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Вміти розповісти про хобі в різні пори року.

Впр.7

Ст.92

41

Розвиток навичок граматики.

Розвиток навичок читання.

Впр.1,2,3,4,

Стор.92-94

Present Perfect Tense

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

Впр.6

Ст.94

42

Розвиток навичок письма.

Тематична.

Present Perfect Tense

Впр.5

Ст.95

п.п.

Дата

Тема уроку

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотні-сть

43

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

+

Написати контроль аудіювання.

Підготу-ватися до ко-нтролю читання

44

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

+

Написати контроль читання.

Підготу-ватися до ко-нтролю письма

45

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

+

Написати творчу роботу.

Підготу-ватися до конт-ролю мовлення

46

Контроль навичок говоріння.

Speaking Comprehension

(the first term)

Ініціативність підприєм-ливість

+

Розказати обрану тему.

Повторити вив-чене

47

Підсумок знань за 1 семестр.

Повторити вивчене у 1 семестрі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.