Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
Starting up! Починаємо навчання! | |||||||||||
1 | Введення. Ознайомлення з підручником. Починаємо навчання. Розвиток лексики. | Абетка Впр.1, 2, ст.4-5 Впр. 1, ст.6 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміє працювати в групах | Впр.3 ст.7 | |||||
UNIT 1: Я, моя сімя та друзі. Тема 1: I , my family and my friends | |||||||||||
2 | Привітання. Розвиток навичок говоріння. | Впр.1, ст.8 Впр. 2, ст.9 Впр. 3, ст.9 | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає про себе та родину. | Впр. 4, ст.9 | |||||
3 | Знайомство. | Впр.1, ст.10 Впр. 2, ст..11 | Числівники Абетка | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає про своїх друзів. | Впр. 4, ст.11 | ||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
4 | Представлення. Розвиток навичок читання. | Впр.1, ст.12 Впр.2, ст.13 | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти знайомитися. | Впр. 3 ст.13 | |||||
5 | Друзі. | Впр.1, ст.14 Впр.2, ст.14 | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідає про своїх друзів. | Впр.5 ст.15 вивчити віршик | |||||
6 | Друзі. | Впр. 1, 2, ст.16 -17 впр.5, ст..17 | Чилівники | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про друзів. | Впр.6ст.17 | ||||
7 | Знайомство. | Впр.1, 2, 3, ст.18 -19 | Ініціативність і підприємливість | + | Розповідати про друзів. | Впр.4ст.19 | |||||
8 | Що я вмію. | Впр.1,2,5, Ст..20-21 | Yes, I am. No, I am not. | Вміти знайоми-тися. | Впр.4, ст..21 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
UNIT 2: My family . Тема 2: Моя родина. | |||||||||||
9 | Моя сімя. | Впр.1, ст.22 Впр. 2, ст.22 Впр. 3, ст.23 | Нові звуки. Вказівні займенники | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про свою родину. | Впр.6 ст.23 | ||||
10 | Члени родини. | Впр.1, 2,3,5, ст.24-25 | Нові звуки. Is this your sister? | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про свою родину. | Впр.6ст.25 | ||||
11 | Дідусь та бабуся. | Впр.1,2,3,5, Ст..26-27 | Нові звуки. Who is this? | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розповідати про дідуся та бабусю. | Впр.6, Ст.27 | ||||
12 | Як справи? | Впр.1,2,4, Ст..28-29 | Нові звуки. | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти спитати як справи… | Впр.5 Ст.29 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
13 | Скільки тобі років? Розвиток навичок усного мовлення. | Впр.1, 2,3, Ст.30-31 | How old are you? | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти спитати скільки тобі років та дати відповідь на аналогічне запитання. | Впр. 4 ст.31 | ||||
14 | Скільки років? Розвиток навичок читання. | Впр.1, 2,4, ст.32-33 | How old is he/she? | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти спитати скільки тобі років та дати відповідь на аналогічне запитання. | Впр.5 ст.33 | ||||
15 | Підсумковий урок з теми «Я, моя сім`я та друзі» Розвиток навичок читання. | Впр. 1, 2, ст.16 -17 впр.5, ст..17 | Ініціативність і підприємливість | + | Впр.6ст.35 |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
UNIT 3: My school . Тема 3: Моя школа. | |||||||||||
16 | Шкільні речі | Впр.1, 2,4,5, ст.36-37 | Is it a..? Нові звуки. | Ініціативність і під-приємливість | + | Вміти розповідати про свою школу. | Впр.6 ст.37 | ||||
17 | Меблі у класній кімнаті | Впр.1, 2,3,4 ст.38-39 Blackboard, computer, bookcase | Вказівні займенники What is this? | Ініціативність і під-приємливість | + | Вміти розповідати про меблі у класній кімнаті. | Впр.5ст.39 Вивчити вірш | ||||
18 | Шкільні речі | Впр.1,2,4,5, Ст.42-43 Eraser, copybook, ruler, sharpener, bookshelf. | What is that? Вказівні займенники Питальні слова what | Ініціативність і під-приємливість | + | Вміти розповідати про шкільні речи. | Впр.6, Ст.43 | ||||
19 | Місце знаходження предметів | Впр.1,2,3,5, Ст.44-45 On, in, under, at By, to | Прийменники місця. | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти розказати про місце знаходжень-ня пред-метів у класі. | Впр.6 Ст.45 | ||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
20 | Місце знаходження предметів | Впр.1, 2,3.5, ст.46-47 | Where is..? | Ініціативність і під-приємливість | + | Вміти розказати про місце знаходжень-ня пред-метів у класі. | Впр.6 ст.47 | ||||
21 | Меблі у класній кімнаті. Розвиток навичок усного мовлення. | Впр.1, 2,3,4 ст.48-49 | Числівники 1-20 Open your books! Don`t stand up! | Ініціативність і під-приємливість | + | Вміти рахувати в межах 20. | Впр.5ст.49 | ||||
22 | Підсумковий урок з теми «Школа» | Впр.1,2,4,5, Ст.50-51 | Ініціативність і під-приємливість | + | Вміти розповідати про шкільні речи. | Впр.5, Ст.51 | |||||
UNIT 4: Holidays and traditions. Тема 4: Свята та традиції. | |||||||||||
23 | Ознаки предметів | Впр.1,2,3,5, Ст..52-53 Park, snow, tree Old, new, happy, sad, snowman | Прикметники Кольори. | Ініціативність і під-приємливість | + | Вміти описувати кольорову гамму предметів. | Впр.6, Ст.53 | ||||
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
24 | Назви свят. Різдво. | Впр.1,3,4. Ст.54-55 | Look at Особові займенники. | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описати та розказати про свої почуття. | Впр. 5 ст.55 | ||||
25 | Кольори. Продукти харчування | Впр.1, 2,3,4, ст.56-57 | My favourite colour is.. This is an apple. It is red. | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описати атрибути Нового року. | Впр.5 ст.57 | ||||
26 | Подарунки. | Впр. 1, 2, 3,4, ст.58-59 | Питальні слова (where, what) A present for… | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описати атрибути Нового року. | Впр.5ст.59 | ||||
27 | Різдвяна листівка | Впр.1,2,4, Ст..60-61 | Merry Christmas | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описати атрибути Нового року. | Впр.5 ст.61 | ||||
28 | Святкування Різдва | Впр.1,2,3, Ст..62-63 | Let’s have fun | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описати атрибути Нового року. | Впр.5ст.63 Вивчити вірш. |
№ п.п. | Дата | Тема уроку | Мовний інвентар - лексика | Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) | Ключові компетентності | Інтегровані змістові лінії | Очікувані результати | Домашнє завдання | |||
Екологічна безпека | Громадянська відповідальність | Здоров’я та безпека | Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність | ||||||||
29 | Святкування Різдва | Впр.1, 2,3,4, ст.64-65 | Merry Christmas | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описати атрибути Нового року. | Впр.5 ст.65 | ||||
30 | Підсумковий урок з теми «Свята і традиції» | Впр. 1, 2, 3, ст.66-67 | Let’s have fun | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти описати атрибути Нового року. | Впр.4ст.67 | ||||
31 | Закріплення вивченої теми. | Впр.4,5. Ст..67 | Merry Christmas | Ініціативність і підприємливість | + | Вміти вказувати місцезнаходження предметів. | Впр.1 ст.66 | ||||
32 | Підсумок знань за I семестр. | Let’s have fun | Ініціативність і підприємливість | + | Володіти всім лексичним матеріалом вивченим у першому семестрі. |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»