Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

КТП "Англійська мова" 2 клас ІІ семестр

Опис документу:

КТП "Англійська мова" 2 клас ІІ семестр. Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр (3 год.) Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” 2- А клас (автор О. Д. Карп’юк) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр 2020/2021 н. р. (3 год.)



Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” 2- А клас (автор О. Д. Карп’юк)


на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

з/п

Д ата Ф-но

Очікуванні результати

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

При-мітки

Зміс-тові лінії


Фоне-тика

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія


Письмо

Писемне продукування



Тема 5. Природа (10 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність



34

11/01

Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин.

1. У джунглях



Ph [f]

F [f]


Впр. 1 с.62

This is a giraffe

I’ve got …

Назви тварин

Впр.1 с.62

Впр.3 с.63

Впр.5 с.63

пісня про тварин

Впр.6 с. 63


Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми


35

13/01

Розігрування коротких історій про тварин по зразку.

2. Я крокодил з річки Ніл


Sh [ꭍ]

Th [Ꝋ]

Ck [k]



Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

I’m=I’m

I have got=I’ve got

Впр.1 с.64

Впр.1,2 с.64

Впр.3, с.64

Літери Cc, Gg

Впр.4 с.64



36

14/01

Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може.

3. Я можу бачити гуску

T [t]

Th []

Ee [i:]



Mouth, tree, three, foot, tooth

Tooth-teeth,

Foot-feet

Впр.4 с.65

Впр.1,2 с.65

Впр.1 с.65

Впр.3 с.65 Літери Ее,

Ff



37

18/01

Виготовувати постер з підписами частин тіла

4. Я маю дві руки.



F [f]

H [h]



Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.

Впр.1, 2 с.66

One, two, four

Впр.3 с. 66

Впр.1 с.66

Впр.2 с.66

Впр.4 с.66

Літери Ff, Hh



38

20/01

Розігрування діалогів-розпитування по темі.

5. Скільки в тебе…

Ow [au]



Shoulders, knees

How many?

Впр.4 с.67

Впр.1,2,5 с.67

Впр.6 с. 67

Впр.4 с.67

Літери Tt, Ff



39

21/01

Описати тварину за фотографією

6. Фотографії у зоопарку

Ou[au]

Ow [au]

Photo, photographer

It has got…

Впр.2, 4 ,5 с.68

Впр.1 с.68

Розповісти про одну з тварин

Літери Pp, Bb



40

25/01

Запитати та дати відповіді на питання про тварин

7. Відгадай, яку тварину я бачу



Повторення Has it got?

Can it..?



Впр.1,2 с.69

Літери Ii, Yy



40

27/01

Зіграти роль

8. Небезпечні тварини




Впр.1,2, с.70

Впр.1 с.70

Впр.4 с.70

Літери Mm, Ww



41

28/01



Виготувати тваринку

9. Дикі тварини




Впр.6 с.71

Впр.1 с.70

Впр.4,6 с.70

Впр.7 с.70



42

01/02

10. Діагностична робота по темі «Природа».


Тема 6. Відпочинок і дозвілля. (8 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність




43

03/02

Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе.

1. Що я роблю в день.



Th []

Th[ð]

Впр.1 с.74

Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

I wash my face.

Впр.5 с.75

Впр.1,4 с.74

Впр.3,4 с.75

Розповідь про себе

Літери Cc, Ss



44

04/02

Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня.

2. Дні тижня.


Ur [Ɜ:]

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Preposi-tion on with days of the week; at with time

Впр.1,2 с.76

Впр.1,2,3 с.76

Впр.4 с.76

Впр.4 с.76

Літери Ff, Tt


45

08/02

Розповісти про свій недільний день.

Читання слів закритого складу.(повторення)


3. Розповідаємо

про себе


Ea [i:]

Ng [η]

Впр.1 с.77

I- my

You-your

Впр.2,4,5 с.77

Впр.1, 4 с.77

Скласти розповідь про свій недільний день

Впр.3 с.77

Літери Dd, Pp



46

10/02

Співання та інсценування пісні по зразку.


4. Я плаваю, як риба



Ng [η]

Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump

I’m Ѵ-ing

Впр.1 с.78

Впр.1 с.78

Впр.2 с.78

Літери Ii, Ee


Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

46

11/02

Розповісти про дію, яку виконує однокласник

5. Вона стрибає, як жабенятко


Th [Ꝋ]

Th[ð]

Ph [f]

Put on clothes, look at photos, clean teeth

He/she is Ѵ-ing

Впр.2 с.79

Впр.1 с.79

Впр.3 с.79

Впр.2 с.79

Літери Oo, Uu


47

15/02

Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу.

6. У моїй сімї у вечері


All

[ͻ:l]

O [ʌ]

Walk, talk, ball, monkey

I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing

Впр.2,4,5 с.80

Впр.1,4 с.80

Впр.2, 3, 4 с.81 Впр.2, 3, 4 с.81

Впр.3 с.80

Літери Ii, Yy


48

17/02

Вміти запитувати про те, що інші роблять

7. Сімна відпочинку



ЛО теми

Is he, she

Ѵ-ing?

Впр.3 с.82

Впр.1,2 с.82

Впр.3 с.83

Впр.4,5 с.82

Написання міні-діалогів

Літери Vv, Ww


49

18/02

Розігрування інтерв’ю у парі.


8. Виконання діагностичної роботи по темі «Відпочинок і дозвілля».





Тема 7. Свята та традиції (11год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність




50

22/02

Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками.

1. Вечірка на мій день народження.

-Ui- [u:]

Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice

Do you like?

Yes, I do. / No, I don’t.

Впр.2 с.86

Впр.1,2,5 с.86, 87

Впр.4 с.86


Впр.6 с.87


Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

51

24/02

Складання коротких діалогів по аналогії.

- Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.


2.Фрукти у моєму саду.



apple, banana, pear, strawberry cherry, orange

An + a, e, u, o, i

This is an egg.

This is a banana.



Впр.2,3 с.88

Впр.1 с.88

Впр.4 с.88

Впр.5 с.88


52

25/02

Вміти розповісти про свій вибір та уподобання

3. Дитяче меню

Ch [ʧ]

Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich

I like hot chocolate but I don’t like milk.

Впр. 2, 4 с.89

Впр.1,3 с.89

Впр.5 с.89

Впр.5 с.89


53

17/03

Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів.

4. Купую овочі у магазині.


Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

Can I have…?

Впр.4 с.90

Впр.1,2, 3 с.90

Впр.4 с.90

Скласти міні діалог «у магазині»


54

01/03

Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю.

5. Мені подобаються банани.



Breakfast, lunch , dinner

For breakfast, for lunch, for dinner

Впр. 1,4 с.91

Впр.1,2 с.91

Впр.3,5 с.91

Впр.4 с.91

Розповідь


55

03/03

Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

6. Макс і Тім - друзі.


-ir [ɜ:],

-er [ɜ:],

-ur [ɜ:]

Wh- [w]

What, when, where, bird, girl, surname

What does he like for breakfast?

Впр.2,3,4 с.92

Впр.1,2,3 с.92

Монологи


Впр.1 с.92



56

04/03

Фонетичне відпрацювання граматичної с труктури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні.

7. Уподобання друзів.


ЛО уроку

Does she/he like…?

She likes…

Впр.1 с.93

Впр.1, 2 с.93

Впр.3, 4 с.93

Впр.3,4 с.93


57

10/03

Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань.

8. Сімейні страви



Повторення

Впр.2, с.94

Впр.1,2 с.94

Впр.3, с.94



58

11/03

Розігрування історії.

9. Мої мрії у спекотні дні.


-ou-[aʊ]

ee [i:]

ea [i:]

One, two, three


Впр.5 с.95

Впр.5 с.95


Впр.4 с.95


59

15/03

Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці.

10. Моя тарілка



ЛО теми

Do you like…?



Впр.3,4 с.97

Впр.1,2 с.97


60

17/03

Самооцінювання своїх результатів

11. Діагностичнаробота по темі «Свята та традиції».





Тема 8. Пори року та одяг (10 год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність




61

1 8/03

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року.

1. Наш сад у різні пори року.

-er [ә]

Spring, summer, autumn, winter

It is hot.

It is cold.

It is raining.

It is snowing.

Впр.1,2 с.100

Впр.1,2 с.100

Впр.3,4 с.100

Впр.2 с.100


Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

62

22/03

Вміти описувати кожну пору року

2. Відгадай, яка пора року найкраща садівництва


Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

In spring I can ride a bike.

Впр.2,5 с.40

Впр.1,3 с.40

Впр.2,7 с.40

Впр.6 с.40


63

24/03

Вміти поспитати про улюблену п ору року

3. Збираємо врожай влітку


Ght [t]

Night, bright, eight, eighteen, right, light.

What season do you like?


Впр.2,3,5 с.102


Впр.1,3 с.102

Відповіді на запитання

Впр.4 с.102


64

25/03

Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

4. Улюблені овочі Трейсі

-er [ɜ:]

- ir [ɜ:]

A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase

What is she putting in her suitcase?

Her / His

Впр.1 с.103

Впр.1,2,3 с.103

Впр.2 с.103


Слова


65

05/04

Вміти складати речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are.

5.Що полюбляє Люк


Ar [ɑ:]

A cap, shorts

Назви кольорів

What is he putting in her suitcase?

Is / are

Впр.7 с.104

Впр.4,5 с.104

Впр.4,6 с.104

Впр.7 с.104


66

07/04

Вміти поспитати що вдягає друг або подруга

6.Що ти сьогодні їв

Ear [eə]

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,

What are you wearing today?

Впр.4, с.105

Впр.1,2,3 с.105

Впр.4, с.105

Впр.4, с.105

Виписати речення, які написані синім шрифтом


67

08/04

Вміти поспитати де знаходяться різні речі – одяг

7. Розкажи про свій сад



Ear, air, ere [eə]

Shirt, skirt, coat, raincoat

Повторення прийменників

in, on, under

Впр.2,3,5 с.106

Впр.1,2,4 с.106

Впр.4 с.106

Впр.3 с.106


68

12/04

Вміти вибирати відповідний одяг по погоді

8. Дощик для нашого саду


ЛО уроку

Are you wearing…?

Yes, I am. / No, I am not.

Впр.2, с.107

Впр.1 с.107

Впр.3 с.107



69

14/04

Вміти виразно читати історію

9. Мої улюблені фрукти





Впр.2, с.108

Впр.1, 2 с.108

Впр.3, 4 с.108



70

15/04


10. Діагностична робота з теми «Свята і традиції (Продукти харчування)»








Т ема 10. Людина. (10 год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність




71

07/05

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року.

1.Я і природа


Spring, summer, autumn, winter

What is she putting in her suitcase?

Her / His


Впр.1, с.109


Впр.2, с.109


72

19/04

Вміти описувати кожну пору року

2. Мій вільний час


Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

What is he putting in her suitcase?

Is / are


Впр.4, с.109

Впр.3, с.109



73

21/04

Вміти поспитати про улюблену пору року

3. Мій одяг



Night, bright, eight, eighteen, right, light.

What are you wearing today?

Впр.6, с.109



Впр.5, с.109


74

22/04

Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

4. Трейсі та її гардероб .


A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase

Повторення прийменників

in, on, under

Впр.2, с.110


Впр.1, с.110



75

26/04

Вміти складати речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are.

5. Я вивчаю своє тіло



Eye, head, nose, ear, face

A cap, shorts

Назви кольорів



Впр.4, с.110

Впр.3, с.110

Впр.5, с.110


76

28/04

Вміти поспитати що вдягає друг або подруга

6. Опиши свого друга


Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,

Are you wearing…?

Yes, I am. / No, I am not.

Впр.6, с.111

Впр.7, с.111


Впр.8, с.111


77

29/04

Вміти поспитати де з находяться різні речі

7. Характер друга




ЛО уроку


Впр., с.112





78

05/05

Вміти описати свого друга

8. Зовнішній вигляд


Mouth, tree, three, foot, tooth

Повторення Has it got?

Can it..?






79

06/05

Вміти виразно читати історію

9. Десять пальців на руці


Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.

Впр.1, 2 с.66

Повторення Tooth-teeth,

Foot-feet











80

12/05

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

10. Діагностична робота з теми « Людина»


81

13/05

Запитувати і відповідати про пори року.

10.Тепер ти можеш…

What season is it?


Співпрацювати у парі;


82

17/05


Моя улюблена пора року. Контрольна робота

Узагальнення лексико граматичного матеріалу


Test


83

19/05


Семестрова контрольна робота

Аудіювання та говоріння

Узагальнення лексико граматичного матеріалу

Listening Comprehension (The second Term)/ Speaking Test(The second Term)





84


20/05



Семестрова контрольна робота.

Письмо


У

загальнення лексико граматичного матеріалу

Writing Test (The second Term)



85

26/05


Семестрова контрольна робота.

Письмо

Узагальнення лексико граматичного матеріалу

Reading Test (The second Term)



86

27/05


Мої літні канікули




Урок-гра











Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.