Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

КТП 4 клас українська мова та читання І. Большакова І. Хворостяний

Українська мова

Для кого: 4 Клас

05.09.2021

1806

71

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування 4 клас УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ 1 семестр 5 годин на тиждень за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна, до підручника«Українська мова та читання» для 4 класу (у 2-х частинах) (автори Інна Большакова, Ігор Хворостяний)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ

5 годин на тиждень

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна, до підручника«Українська мова та читання» для 4 класу (у 2-х частинах) (автори Інна Большакова, Ігор Хворостяний)

Тема

Дата

Примітки

Розділ 1. Мова і мовлення

1-2

Я вивчаю українську мову



3

Повторення. Текст. Речення. Слово



4-5

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» (За твором Меґан Мак-Доналд «Джуді Муді»)



6

Повторення. Текст. Речення. Слово Робота з дитячою книгою Повісті про Джуді Муді



7

Розвиток мовлення Інструкція



8

Повторення. Текст. Речення. Слово



9

Повторення. Текст. Речення. Слово. «Дівчинка, яка рятувала книжки» (За Клаусом Гаґерупом)



10

Вхідна діагностична робота «Повторення вивченого»



11

Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення



12

Ситуація спілкування. Стилі мовлення. «Про книжки» (за матеріалами Наталії Климко)



13

Ситуація спілкування. Діалог і монолог



14

Писемне мовлення. Роди літератури.

Робота з дитячою книгою



15

Писемне мовлення. Есей



16

Розвиток мовлення. Есей



17

Текст. Речення. Однорідні члени речення



18

Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і «Мишка» (Олеся Мамчич)



19

Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і



20

Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але



21

Повторення. Однорідні члени речення. «Шкідники у нашім домі» (Григорій Фалькович )



22

Підсумок за темою Що я знаю / умію?



23

Діагностична робота за розділом «Мова і мовлення»



Розділ 2. Звуки і букви

24

Орфограма. Поняття про міфи.



25-26

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. «Про Перуна і Стрибога» (за Сергієм Плачиндою «Київські фрески» )



27

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. Робота з дитячою книгою.



28

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи



29

Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний.



30

Правопис слів з апострофом. Міфи.



31

Розвиток мовлення. Передбачаю наслідки. Що я знаю / умію?



32

Діагностична робота за темою «Звуки і букви»



Розділ 3. Слово. Лексичне значення слова

33

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. «Бріф. Бруф. Браф» (За Джанні Родарі)



34

Багатозначні слова й омоніми.



35-36

Власне українські й іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда.



37

Синоніми. Народна байка. Робота з дитячою книгою.



38

Антоніми. Байка.



39

Сторінка письменника. Леонід Глібов.



40

Поняття про фразеологізми.



41

Уживання фразеологізмів.



42

Розвиток мовлення Розв’язую проблему



43

Підсумок за темою Що я знаю/умію?



44

Діагностична робота за темою «Лексичне значення слова»



Розділ 4. Слово. Будова слова

45

Повторення. Будова слова.



46

Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів.



47-48

Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис» (за Іваном Франком)



49

Сторінка письменника. Іван Франко.



50

Розвиток мовлення. Казка про тварин.



51

Робота з дитячою книгою. Авторські казки про тварин



52

Підсумок за темою Що я знаю / умію?



53

Діагностична робота за темою «Будова слова»



Розділ 5. Слово. Частини мови

54

Самостійні та службові частини мови



55-56

Іменник як самостійна частина мови



57

Відмінювання іменників



58

Називний відмінок іменників



59

Розвиток мовлення Описую різні погляди



60-61

Родовий відмінок іменників



62-63

Давальний відмінок іменників. «Малий та Карлсон, що живе на даху» (За Астрід Лíндґрен) Робота з дитячою книгою



64

Розвиток мовлення Текст-розповідь



65-66

Знахідний відмінок іменників. «Марійка і жадібний грабіжник» (За Мариною та Сергієм Дяченками)



67-68

Орудний відмінок іменників. «Смачнючий торт» (Дмитро Кузьменко)



69-70

Місцевий відмінок іменників. «Де мій хокейний светр?» (Жіль Тібо)



71

Кличний відмінок іменників



72

Відмінювання іменників у множині. «Ми сьогодні — снігопади» (Григорій Фалькович) Робота з дитячою книгою



73

Розвиток мовлення Досліджую тему



74

Підсумок за темою Що я знаю/умію?



75

Діагностична робота за темою «Слово. Частини мови. Іменник»



76

Узагальнення і систематизація знань учнів.



77-78

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за семестр.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.