КТП 3 клас, ІІ семестр

Опис документу:
Календарно-тематичний план, 3 клас ІІ семестр укладений до підручників наступних авторів: Математика- автор Богданович Українська мова - Вашуленко Літературне читання - Савченко Основи здоров'я - Бех Трудове навчання - Веремійчик Образотворче мистецтво - Резніченко Фізична культура

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Літературне читання

(І семестр – 3 год на тиждень, ІІ семестр – 4 год на тиждень)

За підручником: Савченко О. Я.

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

64

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

65

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах»._______________________________

_______________________________________________________________

66

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах»._______________________________

_______________________________________________________________

67

Ознайомлення з життям і творчістю Степана Жупанина. С. Жупанин «Оленчині вишивки», «Сім вітрів». Підсумок за темою.

68

Контрольна робота. Аудіювання (письмово)_________________________

_______________________________________________________________

Прозові твори

69

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. Головна думка.

Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Навчальне аудіювання.

70

Творчість Василя Сухомлинського. Вчинок персонажа.

Василь Сухомлинський «Кінь утік..». Прислів’я.

71

Ознайомлення з життям і творчістю Олега Буценя. Смішне і повчальне – поряд. О.Буцень «Наше відкриття»(скорочено).

72

Творчість Олега Буценя. Смішне і повчальне – поряд. О.Буцень «Наше відкриття»(продовження).

73

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

74

Ознайомлення з життям і творчістю Я.Стельмаха. Я.Стельмах «Ловись ,рибко!»(уривок з повісті «Найкращий намет»).

75

Творчість Ярослава Стельмаха. Я.Стельмах «Ловись ,рибко!» (продовження).

76

Творчість Ярослава Стельмаха. Я.Стельмах «Ловись ,рибко!» (продовження)

77

Творчість Ярослава Стельмаха. Я.Стельмах «Ловись ,рибко!» (продовження)

78

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах»._______________________________

_______________________________________________________________

79

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах»._______________________________

80

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

81

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ дитинства у поезії та прозі».

Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості

82

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова...»

А. Лотоцький «Малий Тарас чумакує»

83

Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. А. Лотоцький «Малий Тарас чумакує»(продовження).

84

Дитячі роки Тараса Шевченка. Оксана Іваненко «Тарас у наймах» .

85

Вчитайся, вслухайся в Шевченкове слово! Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...» ,«І досі сниться: під горою…», «Тече вода із-за гаю»(напам’ять)

86

Читаючи Шевченка. В.Сухомлинський «Сонце заходить».

87

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості». _______________

________________________________________________________________

88

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

89

Контрольна робота. Навичка читання мовчки(письмово). _____________

________________________________________________________________

Із скарбниці казкарів світу

90

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю

Якоба та Вільгельма Грімм. Сила чарів. Брати Грімм «Шипшинка» (скорочено).

91

Творчість братів Грімм. Брати Грімм «Шипшинка» (продовження)(уривок з казки напам’ять – 30-35 слів).

92

Ознайомлення з життям і творчістю Карло Коллоді. Вчинки головного героя. К. Коллоді «Пригоди Піноккіо»(уривок).

93

Творчість Карло Коллоді. Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо». (продовження).

94

Ознайомлення з життям і творчістю Астрід Ліндгрен. Характер персонажа. А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»(уривок).

95

Творчість Астрід Ліндгрен. А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»(продовження).

96

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

97

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Із скарбниці казкарів світу».______________________________
________________________________________________________________

Прийди, весно, з Радістю!

98

Вступ до теми. Традиції українського народу. «Благослови, мати, весну зустрічати!» (за Василем Скуратівським)

99

Казка природи. Тамара Коломієць «Березень».Прислів’я.

100

Ознайомлення з життям і творчістю Михайла Стельмаха. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»(уривок із повісті). Прислів’я.

101

Квітень усьому лад. Валентина Ткаченко «Квітень». Прислів’я.

102

Звуконаслідування. Андрій М’ястківський «Розмова з одудом»

Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»

103

Ознайомлення з життям і творчістю Миколи Сингаївського.

Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу»(напам’ять), «На врожай». Прислів’я.

104

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

105

Почуття. Марія Познанська «Співай, соловейку!» . Загадка. За Б. Комаром «Як співає соловейко?», Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...»

106

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Прийди, весно, з радістю!_________________________________

107

Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово)._______

________________________________________________________________

Візьму перо і спробую

108

Вступ до теми. Вчися спостерігати, прислухайся. Несподівані рими.

Анатолій Костецький «Імена», «Дивна звичка».

109

Умій сказати, умій і змовчати.
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»

110

Умій сказати, умій і змовчати.
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»(продовження). Прислів’я. Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов’я».

111

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах»._______________________________

_______________________________________________________________

112

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

113

Умій у звичайному побачити незвичайне. Андрій М’ястківський «Біла хмарка, біла». Складання розповіді за картиною. Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно)._____________________________________

________________________________________________________________

114

Світ дитячих захоплень. Складання розповіді за картиною.

Тамара Коломієць «Чоловічки». Загадки-добавлянки. Ланцюжки римованих слів.

Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно).__________________

________________________________________________________________

115

Незвичайний подарунок – краса. В.Сухомлинський «Сергійкова квітка».

Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно).__________________

_______________________________________________________________

116

Сила уяви. Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?»

117

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Візьму перо і спробую...»_________________________________

________________________________________________________________

118

Урок позакласного читання _______________________________________

_______________________________________________________________

119

Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумок за рік. ___________

________________________________________________________________

Українська мова

За підручником М. Вашуленка, О. Мельничайко, Н. Васильківської

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

48

Урок розвитку зв’язного мовлення.___________________

_________________________________________________________

49

Закріплення вивченого про вимову й правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Складання казки за серією малюнків (впр. 205-209).

50

Префікс. Словотворча роль префіксів (впр. 210-214).

51

Префікси і прийменники. Творення слів за допомогою найуживаніших префіксів (впр. 215-219).

52

Правопис префіксів роз-, без-. Побудова речень (впр.220-224 ).

53

Правопис префіксів з- (с-) . Навчальний діалог. (впр. 225-228)

54

Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. Складання усної розповіді. (впр. 229-232)

55

Апостроф після префіксів. Навчальний діалог. (впр. 233-236)

56

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

_________________________________________________________

57

Перенос слів із префіксами . Складання розповіді за поданими словами. (впр. 237-240)

58

Суфікс. Творення слів із найуживанішими суфіксами, введення їх у речення. (впр. 241-245)

59

Творення слів за допомогою суфікса –ар (впр. 246-250).

Контрольна робота(списування) ____________________

_________________________________________________

60

Усний та письмовий розбори слів за будовою. Навчальний діалог. (впр.251-255 )

61

Контрольна робота._______________________________

_________________________________________________________

62

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. (впр. 256-258)

Частини мови

63

Загальне поняття про частини мови. Зіставлення частин мови за їх значенням, питанням та роллю в реченні. Навчальний діалог. (впр. 259-262)

64

Урок розвитку зв’язного мовлення.__________________

________________________________________________________

65

 Словниково-логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови. Навчальний діалог. (впр. 263-266).

66

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за зв’язками з іншими словами (впр. 267-271).

67

Закріплення вмінь розрізняти частини мови. Складання колективної розповіді за малюнком (впр.272-275 ).

Іменник

68

Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот. Зв’язок іменників з іншими словами у реченні (впр. 276-283).

69

Власні і загальні іменники. Написання власних іменників із великої букви (впр. 284-287 ).

  

70

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

_________________________________________________________

71

Закріплення навичок правопису власних імен і загальних іменників. Навчальний діалог (впр.288-293 ).

72

Іменники, утворені від прикметників. Поділ іменників на групи (впр.294-297 ).

73

Іменники, що означають опредмечені дії. Навчальний діалог (впр.298-303 ).

74

Рід іменників (чоловічий, жіночий, середній) (впр.304-307 ).

75

Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників (впр.308-312 ).

76

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

_________________________________________________________

77

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчальний діалог (впр.313-317 ).

78

Іменники, які вживаються тільки в однині або лише в множині. Вправи на змінювання іменників за числами. Складання усної розповіді за фотоілюстрацією (впр. 318-321).

79

Змінювання іменників за відмінками. Форма слова. Побудова речень (впр.322-325).

80

Роль іменників у реченні. Зв’язок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень і прийменників. Розбір іменника як частини мови. Узагальнення знань учнів (впр. 326-330).

81

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

______________________________________________________________

 

82

Контрольна робота._______________________________

_________________________________________________________

Прикметник

83

Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні (впр.331-335 ).

84

Зв’язок прикметників з іменниками в реченнях (впр. 336-340).

85

Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками в реченні (впр.341-345 ).

86

Змінювання прикметників за числами. Складання усної розповіді (впр.346-350 ).

87

Узгодження прикметника з іменником у різних формах і за питаннями (впр. 351- 355).

88

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

______________________________________________________________

89

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників (впр. 356-359).

90

Вправи на визначення роду і числа прикметників. Прикметники-антоніми (впр. 360-364).

91

Прикметники-синоніми. Розбір прикметника як частини мови (впр. 365-368).

92

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Складання розповідей за малюнками і опорними словами (впр.369-373 ).

93

Спостереження за роллю прикметників у загадках. Колективне складання твору-міркування (впр. 374-378).

94

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

______________________________________________________________

95

Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови. Складання усної розповіді (впр.379-387 ).

96

Контрольна робота._______________________________

_______________________________________________________________

 

Дієслово

97

Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками (впр.388-391).

98

Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах (впр.392-398).

99

Дієслова- синоніми. Редагування тексту(впр.399-403 ).

100

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

______________________________________________________________

101

Дієслов- антоніми (впр. 404-412).

Контрольна робота (списування).___________________

_______________________________________________________________

102

Вживання дієслів у переносному значенні. Складання розповіді. (впр. 408-412)

103

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із лексико-логічними значеннями дієслів (впр.413-417 ).

104

Змінювання дієслів за часами. Складання кінцівки тексту-спостереження (впр. 418-422).

105

Вправи на розпізнавання часових форм дієслова (впр.423-426 ).

106

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

______________________________________________________________

107

Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. Редагування тексту (впр.427-436 ).

108

Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог (впр.436-440).

109

Написання частки  не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови. Навчальний діалог (впр.441-445 ).

110

Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Навчальний діалог. Узагальнення знань учнів (впр. 446-449).

111

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

______________________________________________________________

112

Контрольна робота._______________________________

_______________________________________________________________

 

Повторення вивченого за рік

113

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр.450-456 ).

 

114

Повторення вивченого про текст і речення. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр.457-461 ).

    

115

Повторення вивченого про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань. Складання речень за малюнком (впр.462-466 ).

116

Контрольна робота._______________________________

_______________________________________________________________

117

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр.467-470 ).

118

Урок розвитку зв’язного мовлення. __________________

______________________________________________________________

119

Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення вивченого матеріалу. Виконання навчальних і контрольних завдань. Підсумок за рік._________________

__________________________________________________

Математика

за підручником М.В.Богдановича, Г.П. Лишенка

ІI семестр

(4 год на тиждень)

Тема уроку

Дата

64

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через розряд. Творча робота над задачею. (№№544-552)

65

Усне додавання круглих трицифрових чисел із переходом через розряд виду 380+590. Ускладнена задача на знаходження четвертого пропорційного. (№№553-561)

66

Усне віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій (№№562-571)

67

Віднімання трицифрових виду 650-290. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. (№№ 572-579)

68

Віднімання трицифрових чисел виду 600-270. Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника. (№№ 580-589)

69

Контрольна робота._______________________________

___________________________________________________________

70

Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання двоцифрових чисел. Прості задачі на додавання і віднімання. Розв’язування рівнянь. (№№ 590-598)

71

Коротке пояснення письмового додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач. (№№ 599-605)

72

Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання. Складання та розв'язування рівнянь. (№№606-614 )

73

Письмове віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Розв'язування задач на дві дії, що містять збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (№№ 615-623)

74

Коротке пояснення письмового віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею. (№№ 624-631)

75

Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач на застосування дії віднімання. Розпізнавання геометричних фігур. (№№ 632-639)

76

Письмове додавання трицифрових чисел за умови, що сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десятків. Розв’язування задач. (№№ 640-648)

77

Письмове віднімання трицифрових чисел за умови, що зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами. (№№ 649-657)

78

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач за коротким записом. Периметр прямокутника. (№№ 658-666)

79

Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на три дії. (№№ 667-675)

80

Письмове додавання трицифрових чисел з двома послідовними переходами через розряди. Розв’язування нерівностей шляхом випробування. Творча робота над задачею. (№№ 676-684)

81

Письмове віднімання трицифрових чисел з двома послідовними переходами через розряди. Побудова квадрата та прямокутника. Розв’язування задач. (№№ 685-694)

82

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задачі, що передбачають суму трьох і двох доданків. (№№ 695-705)

83

Письмове обчислення значень виразів на кілька дій першого ступеня. Розв’язування задач. (№№ 706-713)

84

Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Усне додавання трицифрових чисел прийомом округлення. Розв’язання задач. (№№ 714-721)

85

Зміна різниці при зміні зменшуваного або від’ємника на кілька одиниць. Усне віднімання трицифрових чисел прийомом округлення. Розв’язання задач. (№№ 722-729)

86

Контрольна робота._______________________________

___________________________________________________________

87

Аналіз контрольної роботи. Повторення множення чисел 1 і 0, множення на 1 і 0. Розв'язування задач на дві і три дії. (№№ 730-738)

88

Повторення ділення на 1, ділення рівних чисел, ділення 0. Неможливість ділення на 0. Складання і розв'язання задач. Розв’язування рівнянь. (№№ 739-747)

89

Множення і ділення чисел на 100. Складання і розв'язання задач. (№№ 748-757)

90

Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задач. Творча робота над задачею. (№№ 758-765)

91

Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на дві та три дії. Творча робота над задачами. (№№ 766-776)

92

Ділення числа на добуток. Розв'язування задач. (№№ 777-787)

93

Ділення виду 80:20, 600:30. Розв’язування простих і складених задач. Розпізнавання геометричних фігур. (№№788-796 )

94

Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами. Творча робота над задачами. (№№ 797-806)

95

Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24*3. Задача на суму двох добутків. Задачі, що пов’язані з одиничною формою. (№№807-814 )

96

Множення числа на суму. Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даним рівнянням. (№№ 815-823)

97

Множення одноцифрового числа на двоцифрове (на основі переставної властивості дії множення). Обчислення значень буквених виразів. Відкладання довжин сторін прямокутника на прямій. Розв'язування задач. (№№ 824-833)

98

Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3*24. Складання рівностей. Складання і розв'язування задач. (№№834-842 )

99

Множення різниці на число. Порівняння виразів. Творча робота над задачею. (№№ 843-850)

100

Множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних випадків, виду 70*8, 420:6. Перетворення іменованих чисел. Розв'язання задач. (№№851-860 )

101

Множення виду 320∙3. Задачі, що пов’язані з одиничною нормою. Складання оберненої задачі. (№№861-870 )

102

Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення і межах 1000. Творча робота над задачами. (№№ 871-878)

103

Контрольна робота._______________________________

___________________________________________________________

104

Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами. (№№ 879-886)

105

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із буквою. (№№887-896 )

106

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. Складання задач за поданим виразом. (№№ 897-907)

107

Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. (№№908-915 )

108

Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. (№№ 916-924)

109

Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь. (№№ 925-933)

110

Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь. (№№ 934-942)

111

Ділення виду 64:16 шляхом випробування. Розв'язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника. (№№ 943-951)

112

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Складання виразів за таблицею. Розв’язування задач і рівнянь. (№№ 952-959)

113

Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв'язування задач. Творча робота над задачами. (№№ 960-968)

114

Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв'язування задач. (№№ 969-976)

115

Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв'язування рівнянь і задач. (№№977-984 )

116

Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач. (№№ 985-991)

117

Розв’язування рівнянь. Розв'язування задач двома способами. (№№992-998 )

118

Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв'язування задач. (№№999-1006 )

119

Частини. Позначення частин числа цифрами. Складання і розв'язування задачі за коротким записом. (№№ 1007-1015)

120

Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь. (№№ 1016-1025)

121

Ділення трицифрових числа на двоцифрове шляхом випробування. Розв’язування задач. (№№ 1026-1035)

122

Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв’язування нерівностей. (№№ 1036-1045)

123

Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв'язування задач. (№№ 1046-1056)

124

Ділення з остачею (розгляд загального прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини тіла. (№№ 1057-1065)

125

Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв’язування нерівностей і задач. (№№ 1066-1082)

126

Ознаки подільності на 2 і 5. Подвійні нерівності. Розв’язування задач. (№№ 1083-1094)

127

Контрольна робота._______________________________

___________________________________________________________

128

Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213*3. (№№ 1095-1106)

129

Повторення ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число виду 37*6, 127*3. Розв’язування задач. (№№ 1107-1114)

130

Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182*3, 151*6. (№№ 1115-1122)

131

Повторення ділення з остачею. Назви чисел у частинах. (№№ 1122-1131)

132

Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач. (№№ 1132-1139)

133

Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею. (№№ 1140-1147)

134

Повторення усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число виду 966:3. (№№ 1148-1157)

135

Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3. (№№ 1158-1162)

136

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. (№№ 1163-1172)

Трудове навчання

(за підручником І. Веремійчика, В. Тименка)

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

17

Робота з пластичними матеріалами. Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів з пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

18

Робота з пластичними матеріалами. Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів з пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.

19

Аплікація з тканини. Види та властивості тканин. Використання тканин. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Безпечні прийоми праці.

Практична робота: виготовлення аплікації з використанням тканини.

20

Аплікація з тканини. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером.

Практична робота: виготовлення аплікації з використанням тканини.

21

Аплікація з тканини. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером.

Практична робота: виготовлення аплікації з використанням тканини.

22

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична робота:створення мозаїки з природних та штучних матеріалів.

23

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична робота:створення мозаїки з природних та штучних матеріалів.

24

Мозаїка з природних і штучних матеріалів. Основні прийоми та послідовність виготовлення мозаїки з природних і штучних матеріалів. Практична робота:створення мозаїки з природних та штучних матеріалів.

25

Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Писанка, як один із символів України. Декорування писанок. Практична робота: виготовлення аплікацій писанки відомими техніками.

26

Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Практична робота: декорування писанки.

27

Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент. Практична робота:виготовлення декоративної абетки.

28

Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. Практична робота: сервірування столу до обіду.

29

Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками. Практична робота: пришивання ґудзиків з двома отворами.

30

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів відомими техніками та матеріалами. Практична робота: оздоблення та виготовлення виробів об’ємної форми (транспортних засобів, будинків, роботів тощо).

31

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. Оздоблення виготовлених виробів відомими техніками та матеріалами. Практична робота: оздоблення та виготовлення виробів об’ємної форми (транспортних засобів, будинків, роботів тощо).

32

Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Макетування виробів із деталей конструктора. Практична робота: макетування виробів із деталей конструктора

33

Екскурсії. Екскурсія до шкільних майстерень, до установ та організацій, на виробництво та підприємства, до майстерень із традиційними народними ремеслами. Ознайомлення з різними видами діяльності та професіями, із загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами.____________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

34

Екскурсії. Екскурсія до шкільних майстерень, до установ та організацій, на виробництво та підприємства, до майстерень із традиційними народними ремеслами. Ознайомлення з різними видами діяльності та професіями, із загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами. Підсумок за рік _____________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Образотворче мистецтво

За підручником М. Резніченка, С. Ткач

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

17

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні). Орієнтовне тематичне завдання: створення пейзажу «Яким буває море» (гуаш або акварельні фарби).

18

Види пейзажу. Відтворення плановості розміщення об'єктів у просторі. Орієнтовне тематичне завдання:виконання аплікації «Подорож у гори» (гуаш або акварельні фарби).

19

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. Орієнтовне тематичне завдання:виконання композиції «Загадкова країна» (гуаш або акварельні фарби).

20

Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. Орієнтовне тематичне завдання: виконання композиції «Папуга» (кольорові олівці)

21

Особливості анімалістичного жанру. Розвиток навичок у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), знання елементарної будови. Орієнтовне тематичне завдання: виконання аплікації «Силуети тварин» (кольоровий папір).

22

Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Орієнтовне тематичне завдання: зображення портрету мами (графічні матеріали).

23

Актуалізація знань про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини в русі. Орієнтовне тематичне завдання:виконання композиції «Зимові розваги» (гуаш або акварельні фарби).

24

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. Орієнтовне тематичне завдання: створення святкового натюрморту в техніці аплікації, колажу (кольоровий папір).

25

Відтворення з натури композиції з неживих предметів. Орієнтовне тематичне завдання: виконання композиції «Вербові котики» (гуаш або акварельні фарби).

26

Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Орієнтовне тематичне завдання: виконання композиції на побутову тематику «Події мого життя» (кольорові олівці або фломастери).

27

Ознайомлення з роботою художників у театрі. Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. Орієнтовне тематичне завдання: створення ескізу афіші до вистави (гуаш).

28

Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Орієнтовне тематичне завдання: виконання ілюстрації до української народної казки (гуаш або акварельні фарби).

29

Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Орієнтовне тематичне завдання:створення театральної маски тварини до казкової вистави (кольоровий картон, папір).

30

Роль театрального костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Орієнтовне тематичне завдання: створення ескізу театрального костюма (художні матеріали за вибором).

31

Ознайомлення з елементами театру. Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Орієнтовне тематичне завдання: конструювання лялькового персонажа в техніці паперопластики (кольоровий папір).

32

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. Орієнтовне тематичне завдання:виконання композиції «На арені цирку» (гуаш або акварельні фарби).

33

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. Орієнтовне тематичне завдання:виконання композиції «Пам’ятна подія» (гуаш або акварельні фарби).

34

Перевір себе. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік._________________________________________

Основи здоров’я

За підручником І. Беха, Т. Воронцової, В. Пономаренка, С. Страшка

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

18

Безпечний дім. Правила користування джерелами водопостачання. (с.81-85)

19

Пожежна безпека. Практична робота: ознайомлення із застережними знаками «небезпека ураження електричним струмом», «легкозаймиста речовина» (с. 86-91).

20

Правила користування обігрівальними приладами.

21

Обережно: газ! Правила користування газовою плитою. Ознаки витоку газу. Порядок дій при витоку газу. Практична робота: ситуаційна гра: «Як діяти при витоку газу». (с. 92-95)

22

Безпека на дорогах. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості. Практична робота: моделювання ситуацій дорожнього руху (с. 96-99).

23

Залізничний переїзд. Поведінка біля залізничної колії. Практична робота: моделювання ситуацій дорожнього руху з дорожніми знаками (с.100-103).

24

Безпека на вулиці. Правила поведінки дітей надворі.

Безпека велосипедиста (с. 104-107).

25

Відпочинку на природі. Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу (с. 108-111).

26

Сам собі помічник. Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу) (с.112-115).

27

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 116)

___________________________________________________

Психічна і духовна складові здоров'я

28

Характер людини і здоров’я. Доброзичливість і здоров’я людини (с.117-120).

29

Самооцінка характеру. Практична робота: визначення рис власного характеру (с.121-123).

30

Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота: вправи для тренування зорової та слухової пам’яті і концентрації уваги (с.124-129).

31

Уява і здоров’я. Творчі здібності дитини. Практична робота: виконання проекту «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо) (с.130-133).

32

Вчимося відпочивати. Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння. Практична робота: створення колажу «Що приносить мені радість» (с.134-137).

33

Узагальнення і систематизація знань учнів (с.138).

34

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Фізична культура

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

50

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лижні ходи — одночасний без кроковий, поперемінний двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою». Гальмування «плугом», «напівплугом». Рухлива гра «Сороконіжка»

51

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лижні ходи — одночасний без кроковий, поперемінний двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». Рухлива гра «Сороконіжка»

52

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьбп. Різновиди бігу. Лижні ходи — одночасний без кроковий, поперемінний двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «нашвплугом». Рухлива гра «Сороконіжка»

53

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на лижахж до 1000 м вивченими ходами. Рухлива гра «На одній лижі!»

54

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на лижах до 1000 м вивченими ходами. Рухлива гра «На одній лижі»

55

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на ковзанах: ходьба на ковзанах, пружні присідання, повороти переступанням праворуч та ліворуч, гальмування переступанням. Рухливі ігри

56

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на ковзанах: ходьба на ковзанах, пружні присідання, повороти переступанням праворуч та ліворуч, гальмування переступанням. Рухливі ігри

57

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на ковзанах: ходьба на ковзанах, пружні присідання, повороти переступанням праворуч та ліворуч, гальмування переступанням. Рухливі ігри

58

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Плавання: вправи на суші — імітаційні вправи. Рухлива гра «Поверни м'яч!»

59

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Плавання: вправи на суші — імітаційні вправи. Рухлива гра «Поверни м'яч!»

60

Правила безпеки на заняттях із застосуванням м'ячів. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Рухлива гра «Влуч у ціль!»

61

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Рухлива гра «Влуч у ціль!»

62

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Мисливці і качки»

63

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Мисливці і качки».

64

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Мисливці і качки»

65

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. Рухлива гра «Передав — сідай!»

66

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. Рухлива гра «Передав — сідай!»

67

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече» , у горизонтальну ціль. Рухлива гра «Передав — сідай!»

68

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «М'яч середньому»

69

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «Зустрічна естафета»

70

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яса, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «Зустрічна естафета»

71

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання і передачі м'яса, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «Зустрічна естафета»

72

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем:елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Найкраща пара»

73

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Найкраща пара»

74

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Найкраща пара»

75

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Грай та не втрачай»

76

Правила безпеки під час занять стрибками. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра «Грибок»

77

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра «У річку, гоп! »

78

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!»

79

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «У річку, гоп!»

80

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку»

81

Організовуючі вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту, застрибування на м'які перешкоди. Рухлива гра

«Переправа через річку»

82

Організовуючі вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту, застрибування на м'які перешкоди. Рухлива гра «Переправа через річку»

83

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Гречка»

84

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Гречка»

85

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Пень»

86

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Пень»

87

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Клас, струнко!», «Вгадай, чий голос?»

88

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Квач».

89

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Команда швидконогих»

90

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Білі ведмеді», «Горішки»

91

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Горішки», «Повінь»

92

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «У річку, гоп!», «Повінь»

93

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Переправа через річку», «Квач»

94

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі естафети

95

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі естафети

96

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки» , «Наввипередки за м'ячем»

97

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки» , «Наввипередки за м'ячем»

98

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки», «Наввипередки за м'ячем»

99

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета» , «Влуч у піль!»

100

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета» , «Влуч у ціль!»

101

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета» , «Влуч у піль!»

102

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри. Підсумок за рік.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
1
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!