• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • КПТ з літературного читання за підручником «Українська мова ти читання» ІІ сем. Автор О. Савченко (2020) для 3 класу за програмою НУШ

КПТ з літературного читання за підручником «Українська мова ти читання» ІІ сем. Автор О. Савченко (2020) для 3 класу за програмою НУШ

НУШ

Для кого: 3 Клас

16.03.2021

322

7

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання» Автор О. Савченко (2020) для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) Позакласне читання « Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах серії « Шкільна бібліотека»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання»

Автор О. Савченко (2020) для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

Позакласне читання « Хрестоматія сучасної української дитячої літератури

для читання в 3,4 класах серії « Шкільна бібліотека»

ІІ семестр

Як не любить свій край

11.01

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ»

( с. 80-81).

12.01

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» ( с. 82-83).

13.01

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби».Переказування уривка тексту( с. 83-84).

18.01

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання ( с. 85-86).

19.01

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М.Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» ( с. 87-88).

20.01

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного».Загадка-добавлянка

( с. 88-90).

22.01

Позакласне читанняЛеся Воронина « Пригоди голубого папуги» ( с.60 -73)

25.01

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» (с. 91).

26.01

Діагностична робота

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

27.01

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...».

А. Дімаров «Для чого людині серце» ( с. 92-95).

01.02

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) (с. 95-96).

2.02

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення)

( с. 96-98).

3.02

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя.

С. Дерманський «Білянок» ( с. 98-99).

5.02

Позакласне читанняЛесяВоронина « Пригоди голубого папуги» ( с.60 -73)

8.02

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження)

( с. 99-101).

9.02

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення)

( с. 101-103).

10.02

Творчість ДжаніРодарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» ( с. 104- 105).

15.02

Упертість чи допитливість?Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

( с. 105-107).

16.02

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша (с. 108-109).

17.02

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія друга

( с. 109-110).

19.02

Позакласне читання Мар’яна Савка « Казка про Старого Лева» (с.74 – 79)

22.02

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія третя

( с. 111—114).

23.02

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія четверта

(с. 114-115).

24.02

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? ( с. 116).

01.03

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів (с. 117).

2.03

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» ( с. 118-119).

3.03

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

Інсценізування байки ( с. 120).

5.03

Позакласне читанняОксана Лущевська « Півонія , Аль і я» ( с.80 – 87)

9.03

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада» (с. 121).

10.03

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки» ( с. 122).

15.03

Діагностична робота

Поезії про дивосвіт природи

16.03

Картини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...».

Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання ( с. 123-125).

17.03

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» ( с. 125-126).

19.03

Позакласне читанняДмитро Кузьменко « Чим корова не собака»( с. 88 -91)

29.03

Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле» ( с. 127).

30.03

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (папам ’ять) ( с. 128-129). Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання ( с. 129).

31.03

Медіавіконце: міні-проєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» ( с. 130).

05.04

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» (с. 131).

6.04

Діагностична робота

Все добре переймай, а недобре — виправляй

7.04

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». «Переказування оповідання ( с. 132-133).

9.04

Позакласне читання Михайло Григорів ( с. 92 – 95)

12.04

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Телефонна розмова». Інсценізування вірша ( с. 134).

13.04

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору ( с. 135-136).

14.04

Цінність дружби. «Я друзів не продаю» ( с. 136- 137).

19.04

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» ( с. 137-138).

20.04

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» ( с. 138-140).

21.04

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало» ( с. 141-142).

23.04

Позакласне читанняСашко Дерманський « Мрія Маляки» ( с. 96 – 99)

26.04

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша

(с. 143-144).

27.04

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) ( с. 144-146).

28.04

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» ( с. 146).

05.05

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (с. 147).

7.05

Діагностична робота

Іскринки творчості

11.05

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша ( с. 148-149).

12.05

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» ( с. 150).

17.05

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною ( с. 151-152).

18.05

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» ( с. 152-154).

19.05

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь ( с. 154).

21.05

Позакласне читання Галина Вдовиченко « Найдовші вуса»( с. 100 – 105)

24.05

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринкитворчості»

( с. 156).

25.05

Діагностична робота

26.05

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.