і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • КОРИСТУВАННЯ ТЕЛЕВІЗОРОМ, КОМП'ЮТЕРОМ, МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. СТВОРЕННЯ ПАМ'ЯТКИ ЩОДО ПЕРЕГЛЯДУ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ПЕРЕДАЧ, КОРИСТУВАННЯ КОМП'ЮТЕРОМ І МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ

КОРИСТУВАННЯ ТЕЛЕВІЗОРОМ, КОМП'ЮТЕРОМ, МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. СТВОРЕННЯ ПАМ'ЯТКИ ЩОДО ПЕРЕГЛЯДУ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ПЕРЕДАЧ, КОРИСТУВАННЯ КОМП'ЮТЕРОМ І МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FN921249
За публікацію цієї методичної розробки Загороднюк Ірина Сергіївна отримав(ла) свідоцтво №FN921249
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

КОРИСТУВАННЯ ТЕЛЕВІЗОРОМ, КОМП'ЮТЕРОМ, МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. СТВОРЕННЯ ПАМ'ЯТКИ ЩОДО ПЕРЕГЛЯДУ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ПЕРЕДАЧ, КОРИСТУВАННЯ КОМП'ЮТЕРОМ І МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ

Мета. Ознайомити учнів з інформацією про шкідливий вплив телевізора, комп’ютера, мобільного телефону на здоров'я дитини; навчити правильно користуватися сучасною технікою; виховувати відповідальність за власне здоров'я.

ХІД ТРЕНІНГУ

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Час

Примітка

Знайомство.

Продовжте речення - Я - …. (Я комп’ютер – умію грати в різні ігри)

«Привітання» Вітаються з усіма за руку (за годинниковою стрілкою) називаючи своє ім’я; потім вітаються плечиком, спинкою, ніжкою

3 хв

Бейджики з зображеннями ТЕЛЕВІЗОРА, МОБІЛКИ, КОМП'ЮТЕРА (різні зображення)

Правила роботи групи

2 хв

Правила вивішуємо у вигляді «вагончиків» на поїздок

Очікування

Сьогодні ми не уявляємо свого життя без телевізора, мобільного телефону чи комп’ютера. Щоб ви хотіли дізнатися про ці предмети?

(на стікерах учні пишуть свої очікування і прикріплюють на малюнок ТЕЛЕВІЗОРА, проговорюючи свої очікування)

2 хв

Різнокольорові стікери, плакат ТЕЛЕВІЗОР або МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН або КОМП'ЮТЕР

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Мозковий штурм

Як ви вважаєте, комп’ютер більш корисний чи шкідливий? (всі відповіді записуються вчителем на дошці, аналізуються)

2 хв

Дошка, крейда

Плакат, маркери

Робота з підручником

Телефон, комп’ютер, телевізор – сучасні і корисні речі. Але якщо неправильно ними користуватися, у нас не залишається часу для навчання, прогулянок, допомоги дорослим, зустрічей з друзями. А ще від неправильного користування ними псується зір, постава, і, навіть, може виникнути хвороба «ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД МОБІЛКИ/ ТЕЛЕВІЗОРА/ КОМПА»

Розгляньте малюнки на с.83. прочитайте і запам’ятайте поради.

4 хв

Підручник с.83

Пісочний годинник

на 5 хв

(для контролю часу)

Руханка «Хендбол»

Учасники стають у коло, нахиляються вперед, опускають руки, намагаючись торкнутися носків взуття. Ноги на ширині плечей. Зовнішні сторони ніг учасників, які стоять поруч, повинні бути щільно притиснуті одна до одної (начебто утворюється щільне коло ніг). Тренер пояснює правила гри. Ми будемо грати у футбол руками. Тому, до чиїх рук потрапить м’яч, повинен його закинути до «воріт» (між ніг) суперника. Усі обороняють свої «ворота» руками. Ті, до чиїх воріт м’яч влучить один раз, прибирають із захисту одну руку (ховають за спину). Ті, до чиїх воріт м’яч влучить вдруге, повертається на 180, і вже у такий спосіб захищають свої ворота.

1 хв

Кольорові м’ячики

(1-3 шт.)

Робота в групах «Компіки», «Мобілочка», «Телик»

Об’єднуємося в 3 групи: на спинки прикріплюємо малюнки ТЕЛЕВІЗОРА, КОМП'ЮТЕРА, МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНА

Учні мають знайти свою групу не розмовляючи один з одним

Завдання групам:

Напишіть або намалюйте пам’ятку про користування

1 група – телевізором;

2 група – комп’ютером;

3 група – мобільним телефоном

Презентації роботи груп

5 хв

6 хв

Малюнки для об’єднання в групи.

Плакати, олівці, фломастери, маркери

Руханка «Обери позицію»

Протягом якого часу на день ти дивишся телевізор?

Скільки часу протягом дня граєш на комп’ютері?

Як часто ти користуєшся мобільним телефоном?

2 хв

Картки (прикріплені в різних місцях кімнати)

«Багато», «Мало», «Часто», «Нечасто»

Перегляд м/ф «Смішарики» (користування телевізором)

5 хв

Вправа «Якщо хочеш бути здоровим»

Якщо хочеш бути здоровим, то… (закінчити речення про користування телевізором, телефоном) – решта повторює

3 хв

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Вправа «Слухняні діти»

Діти стають в коло, беруться за руки, стрибають спочатку на одній нозі, потім на другій, а потім на двох і промовляють віршик:

Ми всіх любим, поважаємо!

Нікого ми не ображаємо!

Чемні слова знаємо і завжди їх вживаємо!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок-тренінг
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7285
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    FN921249
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти