Коректурні таблиці "Цікава математика"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Коректурна таблиця — це інформаційно-ігрове поле, поділене на клітинки, заповнені предметними картинками, символами, буквами, геометричними фігурами тощо. Під час роботи з таблицею установлюють якнайбільше різнопланових зв'язків (колір, форма, розмір, розташування, призначення тощо) між її елементами. Має широкий спектр використання в сучасній дошкільній освіті: розвиток інтелектуальних, пізнавальних, природознавчих, мовленнєвих навичок, логіко – математичної компетенції.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Коректурні таблиці “ Цікава математика ”
Слайд № 1

Коректурні таблиці “ Цікава математика ”

Коректурна таблиця — це інформаційно-ігрове поле, поділене на клітинки, заповнені предметними картинками, символами, буквами, геометричними фігурам...
Слайд № 2

Коректурна таблиця — це інформаційно-ігрове поле, поділене на клітинки, заповнені предметними картинками, символами, буквами, геометричними фігурами тощо. Під час роботи з таблицею установлюють якнайбільше різнопланових зв'язків (колір, форма, розмір, розташування, призначення тощо) між її елементами. Має широкий спектр використання в сучасній дошкільній освіті: розвиток інтелектуальних,пізнавальних,природознавчих, мовленнєвих навичок,логіко – математичної компетенції. Ми використовуємо коректурні таблиці в різних формах роботи з дітьми, зокрема на заняттях логіко-математичного спрямування . Даний посібник розроблений для вдосконалення математичних умінь дітей (лічба,геометричні форми, орієнтування в просторі,цифри,множини ). Працюючи з коректурними таблицями діти вчаться нестандартно і творчо мислити,знаходити правильне рішення і коментувати своє рішення,збагачують свої знання про оточуючий світ.

1 Блок “ Геометричні фігури ” 1 5 3 2 4 6 1
Слайд № 3

1 Блок “ Геометричні фігури ” 1 5 3 2 4 6 1

Завдання до картки 1 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуйте геометричні фігури 3.Якого кольору трикутник,квадрат,ромб,прямокутник,коло...
Слайд № 4

Завдання до картки 1 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуйте геометричні фігури 3.Якого кольору трикутник,квадрат,ромб,прямокутник,коло і овал. 4.Який по порядку трикутник,квадрат,ромб,прямокутник,коло,овал. 5.Яка фігура знаходиться у правому верхньому куті,лівому нижньому,правому нижньому куті,лівому верхньому 6.Назвіть найбільшу, найменшу фігуру 7.Яка фігура розташована під колом,над ромбом,під трикутником,справа від кола,зліва від квадрата 8. Назвіть фігури у яких є кути,скільки їх? Скільки фігур без кутів?

1 11 10 9 6 8 7 5 4 3 2 12 2
Слайд № 5

1 11 10 9 6 8 7 5 4 3 2 12 2

Завдання до картки 2 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуй геометричні фігури 3.Якого кольору великий трикутник,маленький овал,великий ...
Слайд № 6

Завдання до картки 2 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуй геометричні фігури 3.Якого кольору великий трикутник,маленький овал,великий квадрат,маленький прямокутник,велике коло,великий ромб і т . д 4.Накрий фішкою великий квадрат,маленьке коло,маленький овал,великий прямокутник ,великий овал,маленький трикутник 5.Назвіть маленькі фігури,великі називаючи їх колір 6.Яка фігура знаходиться під маленьким овалом,над маленьким квадратом,під червоним ромбом,над маленьким колом 7.Який по порядку великий овал,маленький 8.Назвіть фігури у яких є кути,скільки їх? Скільки фігур без кутів? Яких фігур більше,менше?

3 1 2 6 3 5 4
Слайд № 7

3 1 2 6 3 5 4

Завдання до картки 3 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуй геометричні фігури 3.Якого кольору куб,куля,конус,піраміда,брусок,циліндр 4....
Слайд № 8

Завдання до картки 3 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуй геометричні фігури 3.Якого кольору куб,куля,конус,піраміда,брусок,циліндр 4.Накрий фішкою конус,піраміду,кулю,циліндр,куб,брусок 5.Який по порядку циліндр,куля,конус,брусок,куб,піраміда 6.Яка фігура розташована в правому верхньому куті,в лівому нижньому,в правому нижньому і лівому верхньому куті. 7. Назвіть фігуру,яка знаходиться під бруском,над циліндром,зліва від піраміди, між кубом і бруском

4 1 3 2 8 4 7 10 9 11 5 6 12
Слайд № 9

4 1 3 2 8 4 7 10 9 11 5 6 12

Завдання до картки 4 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуй геометричні фігури 3.Якого куб,прямокутник,циліндр,конус,коло,овал,ромб. 4.П...
Слайд № 10

Завдання до картки 4 1.Назвіть геометричні фігури по порядку 2.Порахуй геометричні фігури 3.Якого куб,прямокутник,циліндр,конус,коло,овал,ромб. 4.Порахуй плоскі фігури, об’ємні . Яких фігур більше? 5.Накриваємо фішкою конус,коло,кулю,,циліндр,піраміду,трикутник. 6.Який по порядку конус,циліндр,коло,ромб, брусок,овал,піраміда 7.Назвіть фігури у першому ряду,другому,третьому по порядку 8.Запропонуйте дітям кілька хвилин подивитися на фігури у другому ряду,потім попросити назвати їх по пам’яті 9.Запитання дітям: чим відрізняються куб від квадрата,коло від кулі? 10.Скільки об’ємних фігур у першому ряду,третьому,другому? 11.Назвіть фігуру яка розташована під конусом,над овалом,між ромбом і конусом,під бруском

2 Блок “ Вчимося рахувати ” 5
Слайд № 11

2 Блок “ Вчимося рахувати ” 5

Завдання до картки 5 1. Порахуйте предмети 2.Яких предметів найбільше,найменше 3.Скільки предметів по одному 4.Що треба зробити,щоб їжачків стало 3...
Слайд № 12

Завдання до картки 5 1. Порахуйте предмети 2.Яких предметів найбільше,найменше 3.Скільки предметів по одному 4.Що треба зробити,щоб їжачків стало 3,огірків 9,грибочків 3,м’ячів 7

3 Блок “ Цифри ” 6 2 1 4 3 8 6 7 5 11 10 9
Слайд № 13

3 Блок “ Цифри ” 6 2 1 4 3 8 6 7 5 11 10 9

Завдання до картки 6 1.Накрийте фішками цифри 4,9,3,7,1,10,8,2,5,6,0 2.Порахуйте,називаючи цифри по порядку 3. Якого кольору цифра 5,1,9,10,6,4,7,2...
Слайд № 14

Завдання до картки 6 1.Накрийте фішками цифри 4,9,3,7,1,10,8,2,5,6,0 2.Порахуйте,називаючи цифри по порядку 3. Якого кольору цифра 5,1,9,10,6,4,7,2,8,3,0 4.Скільки цифр у першому ряду,третьому,другому 5.Назвіть сусідів цифри 4,9,5,8,3,7 6.Яка цифра розташована над цифрою 6,над цифрою 7,під цифрою 7,під цифрою 6

4 Блок “ Орієнтування в просторі (тварини)” 7 1 2 4 3 5 6
Слайд № 15

4 Блок “ Орієнтування в просторі (тварини)” 7 1 2 4 3 5 6

Завдання до картки 7 1.Назвіть тварин 2.Порахуйте їх 3.Скільки диких,свійських тварин 4.Порахуйте їх по порядку 5.Яка по порядку білка,собака,свиня...
Слайд № 16

Завдання до картки 7 1.Назвіть тварин 2.Порахуйте їх 3.Скільки диких,свійських тварин 4.Порахуйте їх по порядку 5.Яка по порядку білка,собака,свиня,корова,лисиця,їжак 6.Яка тварина найменша,скільки їх 7.Яка тварина найбільша,скільки їх 8.Хто розташований у правому верхньому куті,лівому нижньому,правому нижньому,лівому верхньому 9.Яка тварина рухається найшвидше,яка повільно 10.У скількох тварин пухнастий хвіст 11.Скільки тварин рухаються вправо,вліво 12.Яка тварина розташована під свинею,над білкою,під коровою,під свинею 13.Скільки тварин мають копита

8 1 5 3 2 6 4 8 7 10 9 12 11
Слайд № 17

8 1 5 3 2 6 4 8 7 10 9 12 11

Завдання до картки 8 1.Назвіть тварин 2.Порахуйте їх 3.Скільки диких,свійських тварин 4.Порахуйте тварин нашої місцевості 5.Порахуйте їх по порядку...
Слайд № 18

Завдання до картки 8 1.Назвіть тварин 2.Порахуйте їх 3.Скільки диких,свійських тварин 4.Порахуйте тварин нашої місцевості 5.Порахуйте їх по порядку 6.Яка по порядку собака,мавпа,лисиця,баран,вовк,кошеня,зебра,тигр,кабан 7.Скільки диких тварин у першому ряду,третьому,другому 8.Яка тварина найбільша (найменша),скільки їх 9. Назвіть тварин,які швидко (повільно) рухаються,скільки їх 10.Скільки тварин,які мають копита,роги 11.Яка тварина находиться під собакою,над лисицею,над верблюдом,над зеброю,між собакою і верблюдом,зліва від слона,справа від кабана 12.Порахуй тварин,які рухаються вправо,вліво,дивляться прямо 13.Порахуй хижаків

Слайд № 19

  • 01.02.2021
  • Дошкільна освіта
  • Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)
  • Інші методичні матеріали
  • 378
  • 0
  • 47
  • Стежити
  • Поскаржитись

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!