і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Корекційно-розвиткове заняття з елементами каністерапії «Вітаю тебе, новий друг»

Корекційно-розвиткове заняття з елементами каністерапії «Вітаю тебе, новий друг»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NB519196
За публікацію цієї методичної розробки Корінєва Оксана Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №NB519196
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Корекційно-розвиткове заняття з елементами каністерапії

«Вітаю тебе, новий друг»

Каністерапія - метод лікування та реабілітації, з використанням спеціально відібраних і навчених собак, може використовуватися як психотерапевтична методика, що сприяє розвитку розумових і емоційних здібностей, поліпшення рухових функцій і моторики, а також для посилення ефективності розвитку особистості при корекції, реабілітації та соціальної адаптації дітей з нестандартними особливостями розвитку.

Представлене заняття є першим заняттям циклу корекційно-розвиткових занять з учнями з складними вадами розвитку: з легкою розумовою відсталістю та порушеннями опорно-рухового апарату.

Мета: корекція і розвиток пізнавальної сфери.

Завдання:

  • Формування вміння утримувати інструкцію з двох дій;

  • Формування вміння діяти у відповідності з мовною інструкцією;

  • Формування вміння давати інструкції іншим;

  • Закріплення знань кольорів;

  • Розвиток просторової орієнтації.

  • Розвиток зорової пам’яті, довільної уваги;

  • Розвиток узагальнення;

  • Розвиток дрібної моторики;

  • Формування навичок самоконтроля;

  • Виховання дбайливого ставлення до тварин.

План заняття

  1. Нервово-психологічна підготовка.

Психолог: Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття. Ми будемо виконувати звичайні, знайомі вам, вправи, але допомагати нам буде незвичайний гість. Зараз я пропаную вам декілька загадок, а коли ми їх відгадаємо, той з’ясуємо хто ж к нам прийде.

  • Здивувалась дітвора:

  • «Це тварина чи гора?

  • Як же їсть він, як він п’є?»

  • А для цього хобот є! (Слон)

  • Має хвіст, та не літає,

  • має рот — не розмовляє.

  • У воді вона живе,

  • Немає дзьоба, а клює. (риба)

  • Вірний друг у мене є,

  • Мені лапу подає.

  • Заглядає щиро в очі,

  • Мовби щось сказати хоче.

  • Замість слів лиш чути гав,

  • Всіх котів порозганяв.

  • Хто скажіть цей розбишака,

  • Знають всі, що це… (собака)

  • Діти відгадують загадки і міркують, хто ж з тварин може до нас прийти і чому ні слон ні риба не можуть бути нашими гостями.

  • Психолог запрошує собаку з кінологом.

  1. Вправа «Знайомство»

  • Діти знайомляться із собакою: кажуть їй свої ім’я, з’ясовують ім’я собаки, звертаються до неї з речовими шаблонами по типу «Доброго ранку, Цьома, мене звати …, дай лапу». Якщо хтось з дітей не готовий до знайомства, йому пропонується подивитися, як грають з собакою інші діти.

  1. Вправа «Збери малюнок»

  • Собака приносить кубик з цифрою, діти обирають конверт, в якому знаходиться пазл, або розрізаний малюнок , який потрібно зібрати.

  • Кожна дитина збирає по два пазла, які викладаються перед дітьми.

  • Психолог пропонує дітям дістати з «чарівного мешочку» іграшку і підібрати до неї з зібраних пазлів відповідні малюнки так, щоб і іграшка і пазли відносилися до однієї групи. (овочі, тварини тощо).

  1. Вправа «Захованки»

  • Один з учнів відвертається і заплющує очі. Собака прячить якусь іграшку. Дитина намагається знайти іграшку, інші діти дають команди «холодно», «гаряче».

  1. Вправа «Прикраси для собаки»

  • Психолог пропонує зробити прикраси для собаки. Кольори буде визначати собака, а кількість ланок – психолог. За командою собака приносить якусь фігуру (або нюхає одну з різнокольорових фігур). Діти називають кольор обраної собакою фігури, визначають якого кольору ланки потрібно з’єднувати. Психолог показує цифру. Діти визначають скільки ланок потрібно з’єднати. Кожна дитина повторює завдання. Наприклад: «я з’єдную три скріпки червоного кольору», і виконує завдання. Далі собака приносить фігуру наступного кольору, психолог показує цифру, діти повторюють завдання і виконують. Після того, як діти з’єднали потрібну кількість ланок, їм пропонується прикрасити собаку ланцюжком. При цьому потрібно звернути увагу на те, що собака – жива істота і одягати ланцюжки потрібно обережно, щоб не зробити собаці боляче.

  1. Вправа «Прощання»

  • Діти лягають на собаку. Психолог пропонує закрити очі і згадати про те, що їм сподобалася на занятті і поміркувати, що можна побажати собаці. Через хвилинку психолог пропонує кожному учню сказати, що йому сподобалося на занятті, подякувати собаці і щось їй побажати. Діти по черзі кажуть свої почуття і побажання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Каністерапія сприяє розвитку розумових і емоційних здібностей, підвищує ефективність розвитку особистості при корекції, реабілітації та соціальної адаптації дітей з нестандартними особливостями розвитку. Представлене заняття є першим заняттям циклу корекційно-розвиткових занять з учнями з складними вадами розвитку: з легкою розумовою відсталістю та порушеннями опорно-рухового апарату.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Психологія
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    138
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    NB519196
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти