Корекційне заняття: "Вдосконалення просторових функцій дитини"

Психологія

30.03.2020

489

0

19

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас
Опис документу:
Мета заняття: стимулювати орієнтувальну активність, приваблюючи увагу дитини до предметів і явищ; вдосконалювати навички фіксації погляду на об’єкті, прослідковувати за його переміщенням в обмеженому просторі; уточнити просторові характеристики: віддаленість, розміщення в просторі, вчити ними оперувати; вчитись відтворювати ціле зображення з з окремих частин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Вдосконалення просторових функцій.

Мета: стимулювати орієнтувальну активність, приваблюючи увагу дитини до предметів і явищ; вдосконалювати навички фіксації погляду на об’єкті, прослідковувати за його переміщенням в обмеженому просторі; уточнити просторові характеристики: віддаленість, розміщення в просторі, вчити ними оперувати; вчитись відтворювати ціле зображення з з окремих частин.

Вітання.

Вправа “Тварини у лісі”

Дитина отримує набір карток з тваринами, вона має вибрати тих, хто живе у лісі.

Вправа «Незакінчене речення»

Необхідно закінчити речення:

  • Картину потрібно повісити… (низько, високо).

  • Килим стелиться… (на, під, біля) підлогу.

  • Риба живе … (в лісі, в річці, в джунглях).

  • Ручка знаходиться… (позаду, попереду, збоку).

  • Птахи відлітають у теплі краї … (весною, влітку, восени).

  • Двері розташовані до тебе …(близько, далеко)

  • Лампа стоїть … (під, на, збоку, зверху) стіл.

  • Людина снідає … (увечері, вдень, вранці).

Вправа “Знайди однакові фігури”

Дитина отримує набір карток із завданням знайти однакові фігури.

Вправа «Орієнтування»

- У правому нижньому куті поклади одну чорну квасолю горизонтально і одну білу вертикально, одна під одною.

- Що вийшло? (Гриб)

- У верхньому правому куті поклади п'ять горошин.

- На що схоже? (Сонце)

- У якому кутку ми не поклали ні чого? (У лівому верхньому куті)

- Подивися на листок і подумай, що вийшло? (Галявина)

Розминка пальчиків:

  • стискаєм кулачок – виправляєм;

  • двома пальцями - вказівним та середнім «ходити» по столу, спочатку повільно, а потім швидко, наче вони біжать;

  • барабанити, стукати пальцями по столу;

  • махати в повітрі пальцями;

  • плескати в долоні тихо і голосно з різним темпом.

Вправа «Орієнтування»

- Поклади, будь ласка, перед собою аркуш паперу зеленого кольору, підсунь

тарілочки на якій знаходиться квасоля білого і чорного кольору, рахункові палички.

- Поклади на середину аркуша, вертикально одну паличку. Ліворуч і праворуч від неї поклади по три палички з кожної сторони, так щоб вони дивилися вниз.

- Що вийшло? (Ялинка) - Скільки всього знадобилося рахункових паличок для ялинки? (Сім)

Вправа.

- Прочитай, які числа записані у правому стовпчику? У середньому стовпчику? У лівому стовпчику?

2

9

4

4

3

5

1

  1. 4

7

Вправа.

- Які фігури накреслено у нижній половині круга? У правій половині? У лівій? Зверху?

Вправа.

- Яка фігура на малюнку зліва? Яка справа? Яка посередині?

Вправа «Танграм»

Дитина складає танграм за зразком.

Фізкульт-хвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів,

Ключик, видно, не знайшов.

Щоби ключик нам дістати

Потрібно на носочки встати.

Вправа «Орієнтування»

- У лівому нижньому куті поклади чорну квасолю, а навколо неї п'ять білих.

- Як ти думаєш, що вийшло? (Квітка)

- Скільки квасолі ти використовував для квітки? (Шість)

- Скільки квасолі білого кольору? (П'ять)

- Скільки квасолі чорного кольору? (Одна)

- П'ять плюс один - буде шість?

Вправа “Свійські птахи”

Дитина отримує набір карток з птахами, вона має вибрати тих, які є свійськими і пояснити.

Вправа «Виконай».

Дитина виконує завдання за інструкцією:

«Права рука – вгору, ліва рука - вперед»

«Права рука – вперед, ліва рука - вгору»

Поступово різноманітність та кількість рухів слід збільшувати.

Вправа

 

Яке дерево зліва від стовпа?

Яке дерево зліва від дівчинки?

Прощання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Психологія

30.03.2020

489

0

19

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас