Корекційне заняття "Розвиток моторики"

Психологія

18.03.2020

271

0

14

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
Опис документу:
Заняття для учнів молодших класів. Спрямоване на розвиток координації рухів дитини, вміння орієнтуватись у власному тілі під час виконання вправ на координацію, тренування швидкості переключення з одного руху на інший.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Розвиток загальної моторики.

Мета: розвивати координацію рухів, вміння орієнтуватися у власному тілі.

Вітання

Вправа «Мій настрій»

Я всміхаюсь сонечку:

― Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці:

― Хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику:

― Лийся, мов з відра!

Усміхаюсь людям,

Зичу їм добра!

Розминка пальчиків:

  • стискаєм кулачок – виправляєм;

  • двома пальцями - вказівним та середнім «ходити» по столу, спочатку повільно, а потім швидко, наче вони біжать;

  • барабанити, стукати пальцями по столу;

  • махати в повітрі пальцями;

  • плескати в долоні тихо і голосно з різним темпом.

Вправа «Виконай швидко».

«Права рука – вгору, ліва рука - вперед»

«Права рука – вперед, ліва рука - вгору»

Поступово різноманітність та кількість рухів слід збільшувати.

Вправа «Тир»

На відстані, до якої дитина може докинути м'яч, ставиться коробка або підвішується кільце. Дитина кілька разів намагається потрапити в ціль.

Вправа «Прищіпки в кошику»

Дитина ставить на стіл кошик із прищіпками. Бере прищіпку трьома пальцями, чіпляє її на край кошика. Можна ускладнити: чіпляти прищіпки на швидкість; чіпляти однією рукою, а відчіплювати іншою.

Вправа «Почуй звук»

Дитина слухає ряд звуків та хлопає, почувши певний звук.

«а» - о, а, у, о, и, я, а, і, о, а

«у» - и, а, и, у, е, у, і, о, у, е, у

«д» - р, м, д, с, т, д, к, р, ш, к, д

«с» - м, н, р, с, ж, в, с, ш, х, к, с, л

«ш» - ж, ч, ш, с, щ, ж, ш, л, д, ш, з

«в» - р, в, с, т, в, к, р, в, к, д

«б» - м, б, к, ж, в, к, б, х, к, с, б

«т» - ж, ч, т, с, щ, ж, ш, л, д, т, з

Вправа - гра «Веселий шнурочок»

Використовуємо настільну гру. На шнурочок потрібно в певній послідовності нанизати різнокольорові фігурки.

Фізкультхвилинка

Виконання вправ на повороти і нахили, ходіння на носках і п’ятах, присідання, стрибки і схрещування рук допомагають навчитися контролювати своє тіло і розвинути великі м’язи. Вправи на дзеркальне копіювання рухів дозволить розвинути реакцію і навчитися відчувати своє тіло в ігровій та веселій формі.

Вправа «Слухняні пальчики»

Виконуємо умову віршика.

Оцей пальчик – в ліс пішов,

Оцей пальчик - гриб знайшов,

Оцей пальчик - підібрав,

Оцей пальчик – чистить став,

Оцей пальчик – все поїв,

А тому і потовстів.

Вправа «Домалюй»

Дитині показують малюнки, на яких, щось недомальоване.

Вправа «Геометричні фігури».

Дитині пропонують з сірників чи паличок скласти різні геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник, ялинку, будинок, цукерку, комп’ютер.

Ігри з мозаїкою

Дитині пропонують завдання за зразком.

Ігри з пазлами

Прощання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Психологія

18.03.2020

271

0

14

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас