Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Корекція розвитку 2 клас Календарне планування 1 семестр

Інклюзивна освіта

Для кого: 2 Клас

01.06.2020

793

48

0

Опис документу:
Складено відповідно до програми «Корекція розвитку» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором// Укладач Ю. В. Сулейманов//Харків-2016
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Корекція розвитку

Складено відповідно до програми «Корекція розвитку» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором// Укладач Ю. В. Сулейманов//Харків-2016

п/п

Дата

Тема

I семестр

1

Обстеження дітей та складання діагностичних карт. Вправи і завдання на виявлення рівня сформованості когнітивного розвитку, психічних процесів, мовного розвитку.

2

Обстеження дітей та складання діагностичних карт. Вправи і завдання на виявлення рівня сформованості когнітивного розвитку, психічних процесів, мовного розвитку.

3

Обстеження дітей та складання діагностичних карт. Вправи і завдання на виявлення рівня сформованості когнітивного розвитку, психічних процесів, мовного розвитку.

4

Обстеження дітей та складання діагностичних карт. Вправи і завдання на виявлення рівня сформованості когнітивного розвитку, психічних процесів, мовного розвитку.

5

Розвиток дрібної моторики. Вправи на перебирання, сортування насіння, круп.

6

Розвиток дрібної моторики. Вправи на перебирання, сортування насіння, круп.

7

Вправи пальчикової гімнастики. Ліплення з пластиліну.

8

Вправи пальчикової гімнастики. Ліплення з пластиліну.

9

Розвиток зору. Офтальмотренажери. Масаж. «Пальмінг».

10

Розвиток зору. Офтальмотренажери. Масаж. «Пальмінг».

11

Розвиток зору. Офтальмогімнастика. Йога для очей.

12

Розвиток зору. Офтальмогімнастика. Йога для очей.

13

Групування предметів за класифікаційними групами. Д/г на порівння.

14

Групування предметів за класифікаційними групами. Д/г на класифікацію.

15

Основа поділу. Д/г на групування.

16

Основа поділу. Д/г на розрізнення.

17

Прийоми обстеження предметів та натуральних об’єктів. Вправи та ігри на обстеження натуральних об’єктів найближчого оточення.

18

Прийоми обстеження предметів та натуральних об’єктів. Вправи та ігри на обстеження натуральних об’єктів найближчого оточення.

19

Алгоритм обстеження. Вправи та ігри на обстеження натуральних об’єктів найближчого оточення.

20

Алгоритм обстеження. Вправи та ігри на обстеження натуральних об’єктів найближчого оточення.

21

Обстеження предметів різної модальності. Вправи та ігри на обстеження натуральних об’єктів найближчого оточення.

22

Обстеження предметів різної модальності. Вправи та ігри на обстеження натуральних об’єктів найближчого оточення.

23

Що з чого зроблено. Співвіднесення предметів з їх первинними матеріалами. Вправляння в обстеженні предметів навколишньої дійсності.

24

Що з чого зроблено. Співвіднесення предметів з їх первинними матеріалами. Вправляння в обстеженні предметів навколишньої дійсності.

25

Що з чого зроблено. Співвіднесення предметів з їх первинними матеріалами. Вправляння в обстеженні предметів навколишньої дійсності.

26

Групування предметів за матеріалами. Д/г «З чого це зроблено?»

27

Групування предметів за матеріалами. Д/г «З чого це зроблено?»

28

Групування предметів за матеріалами. Д/г «Відбери предмети»

29

Співвіднесення предметів з їх графічним зображенням. Вправи на співвіднесення предметів з їх графічним зображенням.

30

Співвіднесення предметів з їх графічним зображенням. Вправи на співвіднесення предметів з їх графічним зображенням.

31

Алгоритм читання рельєфних малюнків та пейзажних картин. Читання рельєфних картин.

32

Алгоритм читання рельєфних малюнків та пейзажних картин. Читання рельєфних картин.

33

Геометричні фігури. Ігри з геометричним конструктором, легом.

34

Геометричні фігури. Ігри з сортерами, рамками-вкладками.

35

Геометричні фігури. Ігри з геометричним конструктором, легом.

36

Грошові одиниці. Д/г «Магазин».

37

Грошові одиниці. Д/г «Аптека».

38

Розрізнення монет. Д/г «Магазин».

39

Час. Година. Хвилина. Виготовлення макета годинника.

40

Час. Година. Хвилина. Виготовлення макета годинника.

41

Годинник. Визначення часу за годинником.

42

Годинник. Визначення часу за годинником.

43

Звуки. Запахи. Смаки. Кольори. Різноманітні д/г.

44

Різноманіття звуків навколо нас. Різноманітні д/г.

45

Розпізнавання звуків навколишнього світу. Різноманітні д/г.

46

Розпізнавання на слух дій, які здійснює людина. Різноманітні д/г.

47

Різноманіття запахів навколо нас. Різноманітні д/г.

48

Приємні та неприємні запахи. Аромат. Різноманітні д/г.

49

Розрізнення кольорів. Різноманітні д/г.

50

Смакові відчуття. Різноманітні д/г.

51

Професії. Знаряддя праці. Робота зі схемою: професія – знаряддя праці.

52

Професії. Знаряддя праці. Робота зі схемою: професія – знаряддя праці.

53

Складання тексту-міркування «Ким я хочу стати».

54

Складання тексту-міркування «Ким я хочу стати».

55

Овочі. Обстеження натуральних об’єктів, муляжів.

56

Фрукти. Обстеження натуральних об’єктів, муляжів.

57

Ягоди. Обстеження натуральних об’єктів, муляжів.

58

Розрізнення овочів за запахом та смаком. Д/г.

59

Розрізнення ягід за смаком та запахом. Д/г.

60

Розрізнення фруктів за смаком та запахом. Д/г.

61

Як ростуть ягоди. Д/г.

62

Які вітаміни дають овочі та їх користь для організму людини. Ботанічне лото.

63

Які вітаміни дають фрукти та їх користь для організму людини. Ботанічне лото.

64

Які вітаміни дають ягоди та їх користь для організму людини. Ботанічне лото.

3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.