Сьогодні о 11:00
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Контрольна робота за розділами "Дружба і кохання"(О.С. Пушкін, Олександр Грін та творами авторів віршів про кохання)

Зарубіжна література

Для кого: 7 Клас

07.02.2021

801

12

0

Опис документу:
Контрольна робота за розділами "Дружба і кохання" (О.С. Пушкін, Олександр Грін та творами авторів віршів про кохання). Тестові завдання. Містить два варіанта по 12 запитань. Мета: закріпити знання учнів; виявити рівень знань, умінь і навичок для контролю й корекції.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота у 7 класі із зарубіжної літератури за творчістю О.С. Пушкіна, Олександра Гріна та творами авторів віршів про кохання

І варіант

1. У Феодосії та в Старому Криму є два музеї, які і нині дбайливо зберігають пам'ять про письменника.

А) О. Пушкін Б) О. Грін В) К. Симонов

2. Поезію «Чуєш… Ти чекай мене…» він присвятив кінозірці Валентині Сєровій, яку кохав усе життя.

А) О. Пушкін Б) Г. Гейне В) К. Симонов

3. Поезія оспівує ліцейську дружбу і відданість:

А) О. Пушкін «19 жовтня 1825»

Б) Р. Бернс «Моя любов»

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»

4. Диво здійснення мрії зображено у творі…

А) О. Гріна «Пурпурові вітрила»

Б) Р. Бернс «Моя любов»

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»

5. Вірш К. М. Симонова «Чуєш… Ти чекай мене…» написаний:

А) У давні часи лицарства;

Б) У мирний час;

В) Під час Другої світової війни

6. Відтворіть послідовність подій твору «Пурпурові вітрила»

А) Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем

Б) Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена

В) Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту

Г) Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки

Е) В Ассоль здійснилася мрія.

7. Встановіть відповідність між автором та країною, в якій він народився.

1. Роберт Бернс А. Росія

2. Костянтин Симонов Б. Німеччина

3. Генріх Гейне В. Росія

4. Олександр Грін Г. Шотландія

8. Укажіть жанр твору «Пурпурові вітрила»

А) Повість-казка Б) Повість-феєрія В) Роман-феєрія Г) Казкова поема

9. На селі до Лонгрена та його дочки ставилися:

А) З повагою за працьовитість

Б) Любили за добру та веселу вдачу

В) Зневажали через відлюдькуватість

10. Продовжте речення.

«Феєрія – це…»

11. Капітан Грей залишив сплячій Ассоль на знак дива:

А) Кулон

Б) Шовкову хустку

В) Перстень

Г) Прекрасні пурпурові черевички

12. Установіть відповідність між поетичними рядками та їхніми авторами

(один варіант зайвий)

А) Зберіг ти, друже, в долі мандрівній 1) А. Міцкевич

Прекрасних років звичаї недавні…

Б) Моя любов – рожевий квіт, 2) Г. Гейне

В весільному саду...

В) Коли настав чудовий май, 3) К. Симонов

Садочків розвивання,

Тоді у серденьку моїм 4) О. Пушкін

Прокинулось кохання

Г) І коли листів нема 5) Р. Бернс

Із далечини…

Інші вже не ждуть дарма –

Стомлені вони…

Контрольна робота у 7 класі із зарубіжної літератури за творчістю О.С. Пушкіна, Олександра Гріна та творами авторів віршів про кохання

ІІ варіант

1. Під час зустрічі випускників ліцею 19 жовтня 1825 року Пушкін був:

А) У ліцеї Б) У засланні В) На морі Г) У кругосвітній подорожі

2. Поезію «Чуєш… Ти чекай мене…» він присвятив кінозірці Валентині Сєровій, яку кохав усе життя.

А) О. Пушкін Б) Г. Гейне В) К. Симонов

3. Майбутню долю Ассоль напророкували:

А) Батько Б) Циганка-ворожка В) Сусідка Г) Егль, збирач фольклору

4. Вірш К. М. Симонова «Чуєш… Ти чекай мене…» написаний:

А) У давні часи лицарства

Б) Під час Другої світової війни

В) У мирний час

5. Диво здійснення мрії зображено у творі…

А) Р. Бернс «Моя любов»

Б) О. Гріна «Пурпурові вітрила»

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»

6. Відтворіть послідовність подій твору «Пурпурові вітрила»

А) Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту

Б) Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена

В) Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем

Г) Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки

Е) Подарунок перстня від Грея.

7. Встановіть відповідність між автором та країною, в якій він народився.

1. Олександр Грін А. Шотландія

2. Костянтин Симонов Б. Німеччина

3. Генріх Гейне В. Росія

4. Роберт Бернс Г. Росія

8. Укажіть жанр твору «Пурпурові вітрила»

А) Роман-феєрія Б) Повість-феєрія В) Повість-казка Г) Казкова поема

9. Продовжте речення.

«Феєрія – це…»

10. Капітан Грей залишив сплячій Ассоль на знак дива:

А) Кулон

Б) Шовкову хустку

В) Перстень

Г) Прекрасні пурпурові черевички

11. На селі до Лонгрена та його дочки ставилися:

А) Зневажали через відлюдькуватість

Б) Любили за добру та веселу вдачу

В) З повагою за працьовитість

12. Установіть відповідність між поетичними рядками та їхніми авторами

(один варіант зайвий)

А) Зберіг ти, друже, в долі мандрівній 1) А. Міцкевич

Прекрасних років звичаї недавні…

Б) Моя любов – рожевий квіт, 2) Г. Гейне

В весільному саду...

В) Коли настав чудовий май, 3) К. Симонов

Садочків розвивання,

Тоді у серденьку моїм 4) О. Пушкін

Прокинулось кохання

Г) І коли листів нема 5) Р. Бернс

Із далечини…

Інші вже не ждуть дарма –

Стомлені вони…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.