Контрольна робота з англійської мови для учнів 9 класу на тему "Work and Jobs" за підручником Оксани Карп’юк

Опис документу:
Контрольна робота з англійської мови для учнів 9 класу на тему "Work and Jobs" за підручником Оксани Карп’юк складається з 4 видів запитань різної складності, які допоможуть систематизувати і узагальнити знання учнів, а також перевірити їхній рівень знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

V – 1 Class Test

I. Translate the following words:

Бухгалтер, редактор, стоматолог, слюсар, пожежник, хірург, журналіст, перукар, стиліст, музикант.

II. Complete the sentences with the correct form of the words in brackets below:

(take after, put up, look forward, turn over, run into, get along)

1. How are you __________ with your work?

2. I’m ____________ to meeting you.

3. Those who have read the book _____________ your hands.

4. I __________ James in a bar in the City on Friday.

5. He _____________ his mother.

6. He _____________ in bed the whole night.

III. Translate the following sentences:

1. Одним із найважливіших рішень всіх підлітків є обрання правильної професії.

2. Дуже важливо обдумати всі за і проти цієї професії.

3. Зміни в суспільстві можуть завжди впливати на наявність певної роботи.

4. Часто люди можуть втрати свою роботу, і їм доводиться шукати іншу.

5. Обрання певної професії є непростою справою. Тож порадьтеся з близькими.

IV. Give your opinion on the following statement:

Whom would you like to be?

V – 2 Class Test

I. Translate the following words:

Архітектор, електрик, агент з нерухомості, перекладач, юрист, фотограф, секретар, фізик, пожежник, редактор.

II. Complete the sentences with the correct form of the words in brackets below:

(turn around, run out, look for, get over, put on, take away)

1. I just ____________ the flu and now my sister has it.

2. I’ve been ____________ all their hidden files, but I can’t find them anywhere.

3. He’s ___________ a lot of weight since he gave up smoking.

4. The agreement ____________ next year.

5. The police ___________ the protestors.

6. Everyone ___________ and stared when I entered the meeting late.

III. Translate the following sentences:

1. Багато підлітків змінюють свої думки кожного тижня, щодо обрання певної професії.

2. Дуже важливо є розглянути всі свої уподобання та захоплення.

3. Спитай думки своїх друзів, яка професія тобі б найкраще пасувала.

4. Також ти можеш скористатися комп’ютерними послугами, щодо пошуку найкращого фаху.

5.Вчись добре, адже освіта є дуже важливою в житті кожної людини.

IV. Give your opinion on the following statement:

Whom would you like to be?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.