Контрольна робота у 3 класі. Читання мовчки 2.

Опис документу:
Розроблені завдання для контрольної роботи з літературного читання у 3 класі по оповіданню І. Сенченко "Льонок". Головна мета - свідоме читання тексту з наступним виконанням завдань по змісту прочитаного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

3 клас

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6

Читання мовчки

1.  Прочитай уважно текст.

ЛЬОНОК 

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках наливалися червонобокі яблука.

Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.

- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько.

Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів.

Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою.

Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни.

  • Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.

«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.

Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!

Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голову і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті.

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:

  • Та це ж кошеня!

І вона не помилилася. То справді було кошеня. Волохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й здалося їм водяним щуром.

Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.

                                                     Іван Сенченко (310 слів)

Прізвище ___________________________

1. Якої пори року відбувалась описана подія?

А навесні

Б улітку

В восени

2 . Що трапилося з яблунькою?

А яблунька засохла без води

Б вода підмила її корені

В водяний щур обгриз корені яблуньки

3. Що хотіла зробити Катруся?

А прикрасити яблуньку

Б підлити яблуньку

В поправити яблуньку

4. Чим вразив тата звірок, який шмигнув під колодки?

А кошлатим виглядом

Б мокрим хутром

В несподіваним поглядом

5. Встанови послідовність подій, постав відповідні цифри.

__Щур обгриз корені яблуньки.

__Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.

__Росла в саду дуже красива яблунька.

__Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.

6. За що кошеня назвали Льонком?

_____________________________________________________________________________________________________

Прізвище ___________________________

1. Якої пори року відбувалась описана подія?

А навесні

Б улітку

В восени

2 . Що трапилося з яблунькою?

А яблунька засохла без води

Б вода підмила її корені

В водяний щур обгриз корені яблуньки

3 . Що хотіла зробити Катруся?

А прикрасити яблуньку

Б підлити яблуньку

В поправити яблуньку

4. Чим вразив тата звірок, який шмигнув під колодки?

А кошлатим виглядом

Б мокрим хутром

В несподіваним поглядом

5. Встанови послідовність подій, постав відповідні цифри.

__Щур обгриз корені яблуньки.

__Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала.

__Росла в саду дуже красива яблунька.

__Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками.

6. За що кошеня назвали Льонком?

_____________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн