Контрольна робота у 3 класі. Читання мовчки 1.

Опис документу:
Розроблені завдання для контрольної роботи з літературного читання у 3 класі по оповіданню В. Сухомлинського "Добре слово". Головна мета - свідоме читання тексту з наступним виконанням завдань по змісту прочитаного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Оповідання «Добре слово»

В однієї жінки була маленька донечка Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах.

До нещасної матері почали приходити родичі — Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».

Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:

— Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.

Раптом відчинились двері, і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але прочувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.

Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

— Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.

Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилося частіше, щічки порожевіли, а в очах засяяла радість.

— Ось чого не вистачало Олі, — сказав дід Опанас. — Доброго слова.

(265 слів, Василь Сухомлинський)

Контрольна робота № 2

з літературного читання

уч. 3 – А класу

____________________________________________________

Завдання для перевірки розуміння прочитаного

за оповіданням Василя Сухомлинського «Добре слово»

  1. Оля тяжко захворіла, коли їй виповнилося:

  1. шість років          

  2. десять років

  3. п’ять років

  1. Що сталося з дівчинкою?

  1. застудилась                  

  2. упала

  3. загубилася    

  1. Хто лікував Олю?

  1. лікарі               

  2. сусіди          

  3. родичі

  1. Який подарунок принесла столітня бабуся Надія?

  1. сердечне вітання             

  2. сердечне бажання

  3. сердечні краплі

  1. Чим лікували хвору дівчинку родичі? Доповни речення.

Кожен приносив щось смачне і поживне:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________

  1. За допомогою стрілок встанови відповідність.

Танула на очах

зраділа

В очах засяяла радість

одужає

Хвороба втече в ліси

слабла

Контрольна робота № 2

з літературного читання

уч. 3 – А класу

____________________________________________________

Завдання для перевірки розуміння прочитаного

за оповіданням Василя Сухомлинського «Добре слово»

  1. Оля тяжко захворіла, коли їй виповнилося:

  1. шість років          

  2. десять років

  3. п’ять років

  1. Що сталося з дівчинкою?

  1. застудилась                  

  2. упала

  3. загубилася    

  1. Хто лікував Олю?

  1. лікарі               

  2. сусіди          

  3. родичі

  1. Який подарунок принесла столітня бабуся Надія?

  1. сердечне вітання             

  2. сердечне бажання

  3. сердечні краплі

  1. Чим лікували хвору дівчинку родичі? Доповни речення.

Кожен приносив щось смачне і поживне:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________

  1. За допомогою стрілок встанови відповідність.

Танула на очах

зраділа

В очах засяяла радість

одужає

Хвороба втече в ліси

слабла

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн