Контрольна робота для 6 класу за темою "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література"

Опис документу:
Контрольна робота для 6 класу за темою "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література". Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами: Р. Бредбері "Усмішка", "Все літо в один день", Р. Шеклі "Запах думок", А. Ліндґрен "Міо, мій Міо", К. Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки"; ТЛ: конфлікт, наукова фантастика.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

6 клас Зарубіжна література

Образ майбутнього в літературі. Сучасна література

(Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

Рей Бредбері «Усмішка»

  1. Дія оповідання відбувається:

А) 2034 р.;

Б) 2060 р.;

В) 2001 р.;

Г) 2061 р.

2. Для чого зібралася черга на міській площі о п’ятій ранку?

А) щоб плювати в картину;

Б) щоб спалити книжки;

В) щоб роздерти картину;

Г) щоб розтрощити автомобілі.

3. Більш за все люди ненавиділи:

А) війну;

Б) свята;

В) минуле;

Г) мистецтво.

Астрід Ліндґрен «Міо, мій Міо»

4. Ім’я Міо до зустрічі з татом-королем:

А) Сікстен;

Б) Буссе;

В) Едль;

Г) Лундін.

5. Що допомогло Міо та Юм-Юму в печері?

А) сопілка;

Б) ріжок;

В) дзеркало;

Г) невидимий плащ.

6. За допомогою чого Міо міг побороти лицаря Като?

А) чарівних слів;

Б) стріл, що розтинають камінь;

В) плаща-невидимки;

Г) меча, який розтинає камінь.

Встановлення відповідності (1 б.)

7. Встановити відповідність між письменником/письменницею та його/її характеристикою:

1. Рей Бредбері

2. Роберт Шеклі

3. Астрід Ліндґрен

4. Крістіне Нестлінґер

А. Австрійська дитяча письменниця та художниця. В її персонажах читачі можуть впізнати самих себе такими, якими вони є в звичайному житті.

Б. Казкарка зі Швеції, яка не хотіла писати твори для дорослих: «Я волію писати для читачів, здатних творити дива. А дива творять діти, коли читають книжки».

В. Автор оповідань, який писав у жанрі наукової фантастики, найнеобхіднішим винаходом для людства вважав людське серце.

Г. Природжений мрійник, входив в об’єднання молодих авторів «Ліга наукових фантастів», писав твори про майбутнє сучасної цивілізації та його можливі загрози.

Відкриті питання та завдання

8. Накреслити сюжетний ланцюжок твору Роберта Шеклі «Запах думок». (1 б.)

9. Вказати назву та особливості планети, на якій жили люди, в оповіданні Рея Бредбері «Все літо в один день». (1 б.)

10. Охарактеризувати героїв твору Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки» (Конрад, пані Бартолотті, пан Егон). (2 б.)

11. Що таке конфлікт? (0,5 б.)

12. Що таке наукова фантастика? (0,5 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн