Давно виникають питання як працювати з аутистами, тобто як працювати з дітьми, які не йдуть на контакт і знаходяться у своєму світі? Педагогічні прийоми припускають показ, пояснення та повторення за зразком. Дитина з порушеннями може за допомогою вчителя чи самостійно виконувати різні завдання, слухати, повторювати, запам'ятовувати. Аутизм Каннера не вписується в цю просту схему і педагогіка заходить у глухий кут. Постає питання – як навчати дитину з аутизмом, як передавати їй знання, якщо звичні схеми не працюють? Існує багато методик, наприклад поведінковий аналіз та корекція поведінки - АБА терапія, яка дозволяє виявити потреби дитини та за допомогою цього знання коригувати (аутистичну симптоматику) її поведінку. Багаторазове повторення призводить до того, що дитина запам'ятовує послідовність і може виконувати по заданому плану. Тут усувається негативна поведінка і підкріплюється позитивна.